PSA Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Dobrý den jsem také majitelem bubliny C8 2.0HDI 79 kw r.v 2004, ,za ty 2 roky jsem si sním užil víc oprav než ježdění. Zatím jsem si poradil, ale tedˇuž se musím obrátit na forum, Tato hláška se mně objevila předevčírem když jsem potřeboval nutně odjet, ale po pořádku. 1: byla vybitá baterie/ po 4 dnech stání/ tak že neotočila startérem-výměna za jinou ta již točí 2. ASP ESP je vypnuto 3. neočekávaná elektrická blokace 4. nesvití kontrolka diagnostiky na palubce Auto nelze nastartovat- použita diagnostika Lexie nelze se spojit s řj motoru ostatní systémy funkční, prohlídnuty pojistky vše v pořádku Po asi 20 minutách hledání a mazání závad, otáčení klíčkem zapalování , se najednou kontrolka rozsvítí Lexie komunikuje s řj závady nejsou auto jde normálně natočit odjíždím, Dnes chci auto natočit a opět nesvítí kontrola diagnostiky a stejné hlášky. Takže nevím jestli spínačka, nebo snímač pod volantem, nebo nějak kostra , nebo pojistky v motoru, Taky mi není jasné proč se baterka tak rychle vybila Děkuji za každou radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Spiš bych to viděl že ti to nenačte immobilizer. Ale muže to být cokoliv jinýho, to je jen tip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 14, 2015 Author Share Posted December 14, 2015 Proč ale diagnostika nic nehlásí ta by to měla poznat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted December 14, 2015 Share Posted December 14, 2015 Kdyz nenacte imo tak toci, ale cerpadlo nejde. Nebo alespon u me to tak je... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 14, 2015 Author Share Posted December 14, 2015 Jak se dá zkontrolovat imo když diagnostika myslím Lexii to nevidí, leda zkontrolat dráty??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Imo ti odpojuje jen cerpadlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 No to teda zkusim, ale mate mě že /Lexie/hlásí že se nelze spojti s ŘJ , nebo to je ta blokace ? Ja jsem myslel že kdy se nemůže spojit s ŘJ tak je vadný přímo nějaký vodič nebo tak něco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Nemá někdo schema zapojení Imo a čerpadla , já mám evasiona nebo 806 ale tady bude zase určitě jiné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 Dnes další poznatek, Lexie ŘJ blokována, transpoder rozeznán. tak neporadí někdo kde začít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawoy Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Imo jen odpojí čerpadlo - myšleno přeruší obvod, nebo je tam něco víc? Řešil jsem to na makrele a tam je na vstřikovacím čerpadle elektro stop ventil který se neotevře pokud to imo nedovolí. Pokud by byl mechanicky v háji ..... ale když dia pise ŘJ blokovana .... to nesouhlasi .... Teda pokud ty dia hlášky jsou přesný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 15, 2015 Author Share Posted December 15, 2015 No odpojí to čerpadlo patrně přes dvojité relé, ale při blokaci je vypnuta ŘJ elektricky a tváří se jako když neexistuje,snad ani není napájená Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 16, 2015 Author Share Posted December 16, 2015 Auto už jezdí ale stále musím načítat klíč tedy zapnout zaplaování počkat a potom startovat .Neví někdo co s tím Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted December 19, 2015 Author Share Posted December 19, 2015 Tak už to zase nejde nastartuje to jen někdy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted January 30, 2016 Author Share Posted January 30, 2016 Vyřešeno zkorodované kabely v motorovém svazku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferinko2 Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 na to jsi přišel sám nebo si s tím byl někde v servisu? odesláno z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dave_k Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Mě takhle trápil na imo zkorodovanej 1 cm kablíku mezi BSI a ŘJ. Při pokusu nastartovat vyskakovala hláška "IMMOBILIZER FAULT" a rožnul se symbol imo na přístrojovce. Diag hlásila vadnou komunikaci mezi BSI a ŘJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted February 1, 2016 Author Share Posted February 1, 2016 No tušil jsem to ale nebyl jsem při kontrole dost důsledný tak jsem si to nechal udělat jsem se to , ale servis to nebyl a při poptávání bych to ani do servisu nedal ,protože ty vůbec nevěděli která bije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semir103 Posted February 14, 2016 Share Posted February 14, 2016 A jak jsi na to přišel? kde to bylo zkorodované? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSA Posted February 21, 2016 Author Share Posted February 21, 2016 V tom prohybu před motorem ta plastová lišta a v ní je kabeláž údajně tam nateče voda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.