Freedy Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Zdravím potřeboval bych poradit, mám 406 2.0 Hdi a při zapnutí zapalování dost dlouho jede podávací čerpadlo v nádrži (kamarádovi pouze krátce natlačí) a motor také musim dýl podržet na stateru než naskočí. Zkusil jsem odpojit hadičku přepadu v prostoru motoru a zjistil jsem, že po zapnutí zapalování z hadičky teče proudem palivo. Chci se optat je to normální? Pokud odpojím přepad z palivového filtru tak skoro nic nejde, takže to vypadá, že palivo protéká proudem vysokotlakým čerpadlem. Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 a jak dlho bzuci? ak cca 4 sekundy je to ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 (edited) prepad z vt cerpadla ovlada drv ventil na nom, prepad z filtru ovlada regulator nizkeho tlaku vo filtri a je nastaveny na cca 1.25 baru vsetok tlak navyse prepusti do tej hadicky na filtri (spiatocka) takze na dia skontrolovat ci drv spravne chodi ak ano je to ok ja to tak neskusal rozpajat takze neviemm povedat v akej polohe ma byt drv pri zapnuti klucika do 2 polohy alebo napojit manometer na privodnu hadicku do filtra a pri tlakovani cerpadla to musi drzat tlak od 1-1.5 baru nesmie byt nizsi nez 0.8 baru lebo na vstupe vt cerpadla je pretlakovy ventil nastaveny prave na 0.8 baru to znamena ze nizsi tlak nafty sa nepretlaci do vt cerpadla cez ten ventil a potom nenatocis lenze tebe nafta vt cerpadlom prechadza takze skontrolovat ten drv Edited December 13, 2015 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.