Jump to content

Množství paliva v přepadu 2.0 Hdi


Freedy

Recommended Posts

Zdravím

 

potřeboval bych poradit, mám 406 2.0 Hdi a při zapnutí zapalování dost dlouho jede podávací čerpadlo v nádrži (kamarádovi pouze krátce  natlačí) a motor také musim dýl podržet na stateru než naskočí. Zkusil jsem odpojit hadičku přepadu v prostoru motoru a zjistil jsem, že po zapnutí zapalování z hadičky teče proudem palivo. Chci se optat je to normální? Pokud odpojím přepad z palivového filtru tak skoro nic nejde, takže to vypadá, že palivo protéká proudem vysokotlakým čerpadlem. Díky.

Link to comment
Share on other sites

prepad z vt cerpadla ovlada drv ventil na nom,  prepad z filtru ovlada regulator nizkeho tlaku vo filtri  a je nastaveny na cca 1.25 baru vsetok tlak navyse prepusti do tej hadicky na filtri (spiatocka)

 

takze na dia skontrolovat ci drv spravne chodi ak ano je to ok ja to tak neskusal rozpajat takze neviemm povedat v akej polohe ma byt drv pri zapnuti klucika do 2 polohy

 

alebo napojit manometer na privodnu hadicku do filtra a pri tlakovani cerpadla to musi drzat tlak od 1-1.5 baru nesmie byt nizsi nez 0.8 baru lebo na vstupe vt cerpadla je pretlakovy ventil nastaveny prave na 0.8 baru  to znamena ze nizsi tlak nafty sa nepretlaci do vt cerpadla cez ten ventil a potom nenatocis

 

lenze tebe nafta vt cerpadlom prechadza takze skontrolovat ten drv 

Edited by krtek 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...