Wimpi Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Zdravím, chci se zeptat na teplotu motoru u mého Peugeot 306 1.9TD. Při delší jízdě (30km) se neohřeje na více než 75st. Takže pracovní teplota je někde mezi 70-75. U mé druhé 306-tky mám teplotu 80st. Taky jsem si všiml, že až auto ohřeju na 70st. a nechám ho klapat na volnoběh,tak občas otáčky kolísají mezi 950-1000. Nevím, jestli by to mohl být problém termostatu, nebo regulátoru čerpadla (Lucas). Auto se ohřívá poměrně rychle a solidně topí. Co do výkonu mu nic nechybí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAJA106 Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Tak si šáhni na hadici, co vede k chladiči. Jestliže bude vlažna už v okamžiku, kdy bude motor ohřátý teprve třeba jen na 50, tak ti propouští termostat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jendaP306 Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 nebo zkus sáhnout na chladič, jestli je celý teplý nebo jen z půlky, aby třeba těsnění pod hlavou nebylo k.o. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimpi Posted December 12, 2015 Author Share Posted December 12, 2015 Těsnění pod hlavou? To bych neřekl. To by teplota opravdu hodně kolísala a auto by moc netopilo ne?Dneska zkusím omakat hadice a uvidíme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimpi Posted December 13, 2015 Author Share Posted December 13, 2015 Dneska jsem projel auto,ohřál ho asi na těch 50st. a sáhnul jsem na hadici co vede od termostatu do chladiče a byla studená. Když jsem ho ohřál na 75st. byla velmi teplá a nebyla tvrdá,dala se bez problémů zmáčknout. Chladič byl ale ve spodní části jen vlažný. Víčko nádobky si jen drobně odfouklo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vix Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Jestli ti to začne topit AŽ(!) při stání v koloně, tak máš v loji gumičku na termostatu. Tak se na to koukni - nový termostat, na tenhle starý šuplík, vyjde tak na 500,- Kč. Jo, a dělaly se různé verze (italská, německá, švédská, ...), každá otevírá při jiných stupních. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martincihak Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Ahoj, na mém autě je termostat měněný původním majitelem, ten prý potřeboval, ať mu auto jde více do teplot, protože tam je LPG a jezdil krátkou vzdálenost do práce. Jenže auto topí jak šlak a regulace teploty v interiéru je děsná. Na štelování teploty, kde přechází modré diodky do červených, tak když nechci aby mi auto neupeklo za živa, tak musím mít nastavenou teplotu na prvním červeném čtverečku. Když ho dám na poslední modrý, tak už to fouká studeně. Dá se to přenastavit? Nebo co je špatně? Ten termostat??? Díky za názory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.