caraxx Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 O víkendu jsem se rozhodnul vymněnit žárovku (levá přední mlhovka). Po cca 20 min boji s pomoci zracatka jsem ji dostal ven, Kamen urazu byl ten, kdyz jsem se tam snazil novou nandat. Po hodinovem boji jsem to vzdal, byt tam ten kdo to projektoval tak ho zabiju. Opravdu nadhernej pristup. Nakonec prisla zena a za minutu bylo hotovo. Takze tady je rada, Odmontovat nadrz na servo, vyndat hever, strcit hlavu do oblasti za svetlo a zarovku nandat. Je pravda, ze moje se tam sotva vesla ale nakonec jsem ji tam dostal taky. Na druhy strane by to melo jit taky, ale tam by se musel odmontovat drzak klice na kola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor Who Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 To bude rukama :-) Teda ja tam mam pristup vcelku dobrej na obou stranach. Hodne asi zalezi na motorizaci a nevm na cem jeste. To usporadani mi tam prijde, ze co kus to original. Odesláno z mého SM-T211 pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Hele tak já bych jedny šikovný ruce užil, pošli :-) Mlhovka, pravá přední, mi na Phedře nesvítí už dobu, neb můj servisák tam ani nedokáže dostat ruku, natož že by tam něco montoval se zrcátkem; když jsem to po něm chtěl v rámci přípravy na technickou, tak to odpískal s tím, že se to udělá až se kvůli něčemu bude sundavat maska. Jako že to nedám já, na tom není nic divnýho, ale o něm jsem si myslel, že je fakt dobrej ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocada Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 U C 8 je nejlepší shodit nárazník.Je to na 15 min i s výměnou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpetrix Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 (edited) Hele tak já bych jedny šikovný ruce užil, pošli :-) Mlhovka, pravá přední, mi na Phedře nesvítí už dobu, neb můj servisák tam ani nedokáže dostat ruku, natož že by tam něco montoval se zrcátkem; když jsem to po něm chtěl v rámci přípravy na technickou, tak to odpískal s tím, že se to udělá až se kvůli něčemu bude sundavat maska. Jako že to nedám já, na tom není nic divnýho, ale o něm jsem si myslel, že je fakt dobrej ... U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... Edited December 8, 2015 by xpetrix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... Nojo, jenže to světlo ani nejde nějak rozumně vyndat ... teda nekoukal jsem na to teď do nový dokumentace, co jsem tu vyzískal (chvalme sdílné kolegy velkou chválou!), jestli neexistuje nějakej trik, ale když jsem to chtěl řešit, tak jsem nepřišel na to, jak to udělat bez rozebrání celýho předku :-( Mimochodem, netuší někdo, kde za rozumnej peníz sehnat světlomety v použitelným stavu (čímž padá nabídka vrakáčů u nás ...)? - na netu jsem našel až jeden obchod, kterej navíc obyčejný uváděl jako nedostupný, a xenony přes dvacet litrů za jeden, to sa s koňom zrazili či čo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawoy Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... Jj ... u Phedry lahůdka. Levá strana jde, ale napravo .... nesvítí mi tlumený, už rok jezdím na mlhovky :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor Who Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Já si tedy na nedostatek místa nestěžuju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Já si tedy na nedostatek místa nestěžuju. provokatére ... takhle vypadá ta pravá strana u Phedry, do hloubky jsou tam mezi plechem a dírou na mlhovku asi dva, max tři centimetry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 To je skoro stejny:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor Who Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 Nooo, tak to fakt moc místa není. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 MASAKR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendelinek Posted December 11, 2015 Share Posted December 11, 2015 me stacila asi pred rokem zarovka hlavniho svetla,prsty odreny a jedna nadavka za druhou,vzdal jsem to a jel do servisu,tam ji mel mechanik za 5 minut vymenenou,ale taky nadaval odeslano z Lumie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macoyogy74 Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Nuz moja osobna skusenost na Citroen C8 2,2 HDI dole naraznik von svetlomet inak je to skoro nemozne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 tož oprášil jsem azbuku a přelouskal příslušné části tlusté chytré knížky, a zjistil, že o Phedře se tam nepíše ... prosím prosím, nemá někdo návod, jak co nejjednodušejc dostat ty světla ven, nebo aspoň uvolnit tak, aby byl přístup na žárovky? (mrk mrk na kolegu xpetrixe, aspoň s těma krvavejma rukama ...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpetrix Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 Ja som menil vybojky,smerovky a parkovacky.Zatial dialkove a hmlovky nie.Ale hmlovky urcite iba na demontovanom svetlomete.Svetlomety som nedemontoval,takze neporadim,lebo neviem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubo§ Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 (edited) Pri demontazi svetlometov treba dat dole naraznik. Cize odsrubovat na kazdej strane 3 torx srubky ktore drzia podblatnik jedna je pri kolese a dalsie 2 zospodu potom 3 srubky zospodu naraznika srubky su podobne ako na pelovom filtri cize pootocit o 90 stupnov a vytiahnut otvorit kapotu z predu dalsie 2 srubky a odpojit lanko od zamku kapoty. Kapotu nezatvarat pokial nebude lanko zapojene. Dalej odtiahneme podblatnik a ked robim soferovu stranu vytocim plny reid do prava a je tam 10 srubka to iste spolujazdcova strana koleso vytocim do lava. Pre tych ktory maju xenony zoberte si pomocnika ktory zapne svetla a pusti odstrek skla tym padom aj odstrek svetiel ked sa odstrekovac vysunie chytit ho najlepsie handrou a vybrat komlet aj z drziakom zobrat aj pruzinku ty ktory by chceli vypacit len krytku je riziko ze zlomite nozicky na krytke ten isty postup aj pre druhu staranu a teraz mozme chytit naraznik od kolies najlepsie dvaja a povysunut ho von je tam uz iba zacvaknuty. na svetle su 3 sruby 10 a pre tych ktory maju xenony po vybrati srub zo svetla vycvakneme odstrek z drziaka ktory je na svetle davat pozor rado sa to lame potom uz len vysunieme svetlomet ma 1 zapatku pri hornej srubke a pomocou plocheho srubovaka odpojime konektor.Skladanie je opacny postup ale krytky xenonov davajte ako posledne ked uz vsetko sedi Prvy krat mi zhodenie naraznika trvalo 20 minut teraz je za 5 minut dole. Len treba davat pozor aby sa nic nezlomilo a hlavne zapojit lanko na zamok kapoty inak je dost velky problem. Toto som robil na phedre neviem ako na ostatnych ale myslim ze ulysse to bude mat rovnako. Edited December 16, 2015 by Lubo§ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kavol Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 za pět minut dole? - já jsem jenom ten popis četl pět minut :-) každopádně dík ... a ještě kontrolní dotaz - myslel jsem, že mlhovka je H1, ale v návodu z lanciaclub.net je v tabulce uvedeno H3 a na obrázku je H1 ... počítám, že to H3 je překlep, ale nerad bych se s tím půl dne mordoval a pak zjistil, že mám připravenej blbej typ ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpetrix Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 H3/55W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukas.407 Posted December 16, 2015 Share Posted December 16, 2015 (edited) 807 ma H1, ale lancie to ma teda asi jinak Edited December 16, 2015 by Lukas.407 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.