Jump to content

Vymněna žárovky H1 přední mlhovky


caraxx

Recommended Posts

O víkendu jsem se rozhodnul vymněnit žárovku (levá přední mlhovka). Po cca 20 min boji s pomoci zracatka jsem ji dostal ven, Kamen urazu byl ten, kdyz jsem se tam snazil novou nandat. Po hodinovem boji jsem to vzdal, byt tam ten kdo to projektoval tak ho zabiju. Opravdu nadhernej pristup. Nakonec prisla zena a za minutu bylo hotovo. Takze tady je rada,

Odmontovat nadrz na servo, vyndat hever, strcit hlavu do oblasti za svetlo a zarovku nandat. Je pravda, ze moje se tam sotva vesla ale nakonec jsem ji tam dostal taky. Na druhy strane by to melo jit taky, ale tam by se musel odmontovat drzak klice na kola.

Link to comment
Share on other sites

To bude rukama :-) Teda ja tam mam pristup vcelku dobrej na obou stranach. Hodne asi zalezi na motorizaci a nevm na cem jeste. To usporadani mi tam prijde, ze co kus to original.

Odesláno z mého SM-T211 pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hele tak já bych jedny šikovný ruce užil, pošli :-)

Mlhovka, pravá přední, mi na Phedře nesvítí už dobu, neb můj servisák tam ani nedokáže dostat ruku, natož že by tam něco montoval se zrcátkem; když jsem to po něm chtěl v rámci přípravy na technickou, tak to odpískal s tím, že se to udělá až se kvůli něčemu bude sundavat maska. Jako že to nedám já, na tom není nic divnýho, ale o něm jsem si myslel, že je fakt dobrej ...

Link to comment
Share on other sites

Hele tak já bych jedny šikovný ruce užil, pošli :-)

Mlhovka, pravá přední, mi na Phedře nesvítí už dobu, neb můj servisák tam ani nedokáže dostat ruku, natož že by tam něco montoval se zrcátkem; když jsem to po něm chtěl v rámci přípravy na technickou, tak to odpískal s tím, že se to udělá až se kvůli něčemu bude sundavat maska. Jako že to nedám já, na tom není nic divnýho, ale o něm jsem si myslel, že je fakt dobrej ...

U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... :grr

Edited by xpetrix
Link to comment
Share on other sites

U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... :grr

Nojo, jenže to světlo ani nejde nějak rozumně vyndat ... teda nekoukal jsem na to teď do nový dokumentace, co jsem tu vyzískal (chvalme sdílné kolegy velkou chválou!), jestli neexistuje nějakej trik, ale když jsem to chtěl řešit, tak jsem nepřišel na to, jak to udělat bez rozebrání celýho předku :-(

Mimochodem, netuší někdo, kde za rozumnej peníz sehnat světlomety v použitelným stavu (čímž padá nabídka vrakáčů u nás ...)? - na netu jsem našel až jeden obchod, kterej navíc obyčejný uváděl jako nedostupný, a xenony přes dvacet litrů za jeden, to sa s koňom zrazili či čo ...

Link to comment
Share on other sites

U nas musi ist svetlomet dole.Ked som menil vybojky,to bol porod,nadavanie a krvave ruky... :grr

 

Jj ... u Phedry lahůdka. Levá strana jde, ale napravo .... nesvítí mi tlumený, už rok jezdím na mlhovky :-(

Link to comment
Share on other sites

tož oprášil jsem azbuku a přelouskal příslušné části tlusté chytré knížky, a zjistil, že o Phedře se tam nepíše ... prosím prosím, nemá někdo návod, jak co nejjednodušejc dostat ty světla ven, nebo aspoň uvolnit tak, aby byl přístup na žárovky? (mrk mrk na kolegu xpetrixe, aspoň s těma krvavejma rukama ...)

Link to comment
Share on other sites

Pri demontazi svetlometov treba dat dole naraznik. Cize odsrubovat na kazdej strane 3 torx srubky ktore drzia podblatnik jedna je pri kolese a dalsie 2 zospodu potom 3 srubky zospodu naraznika srubky su podobne ako na pelovom filtri cize pootocit o 90 stupnov a vytiahnut otvorit kapotu z predu dalsie 2 srubky a odpojit lanko od zamku kapoty. Kapotu nezatvarat pokial nebude lanko zapojene. Dalej odtiahneme podblatnik a ked robim soferovu stranu vytocim plny reid do prava a je tam 10 srubka to iste spolujazdcova strana koleso vytocim do lava. Pre tych ktory maju xenony zoberte si pomocnika ktory zapne svetla a pusti odstrek skla tym padom aj odstrek svetiel ked sa odstrekovac vysunie chytit ho najlepsie handrou a vybrat komlet aj z drziakom zobrat aj pruzinku ty ktory by chceli vypacit len krytku je riziko ze zlomite nozicky na krytke ten isty postup aj pre druhu staranu a teraz mozme chytit naraznik od kolies najlepsie dvaja a povysunut ho von je tam uz iba zacvaknuty. na svetle su 3 sruby 10 a pre tych ktory maju xenony po vybrati srub zo svetla  vycvakneme odstrek z drziaka ktory je na svetle davat pozor rado sa to lame potom uz len vysunieme svetlomet ma 1 zapatku pri hornej srubke a pomocou plocheho srubovaka odpojime konektor.Skladanie je opacny postup ale krytky xenonov davajte ako posledne ked uz vsetko sedi Prvy krat mi zhodenie naraznika trvalo 20 minut teraz je za 5 minut dole. Len treba davat pozor aby sa nic nezlomilo a hlavne zapojit lanko na zamok kapoty inak je dost velky problem. ;) Toto som robil na phedre neviem ako na ostatnych ale myslim ze ulysse to bude mat rovnako.

Edited by Lubo§
Link to comment
Share on other sites

za pět minut dole? - já jsem jenom ten popis četl pět minut :-)

každopádně dík ... a ještě kontrolní dotaz - myslel jsem, že mlhovka je H1, ale v návodu z lanciaclub.net je v tabulce uvedeno H3 a na obrázku je H1 ... počítám, že to H3 je překlep, ale nerad bych se s tím půl dne mordoval a pak zjistil, že mám připravenej blbej typ ...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...