Charlie 1 Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Ahoj dnes jsem narazil na toto,napsali to jen na stránkách....nikde o tom nic v TV ani tisku neproběhlo...proč asi....aby lidi neodstupovali od smlouvy u nevýhodných tarifu..... Od 6. ledna 2016 měníme účtování mobilních dat po vyčerpání základního datového objemu z vašeho tarifu. Po vyčerpání základního objemu dat vašeho tarifu (tj. po vyčerpání datového balíčku) je další čerpání mobilních dat zpoplatněno jednotkovou cenou podle platného ceníku. Pro případ, že tuto změnu smlouvy nebudete akceptovat, máte právo ukončit tuto smlouvu bez sankce. Jak jsou zpoplatněna mobilní data po vyčerpání datového balíčku? Po vyčerpání základního objemu dat daného tarifu (tj. po vyčerpání datového balíčku) je další čerpání mobilních dat zpoplatněno jednotkovou cenou podle platného ceníku (tento princip zpoplatnění znají naši účastníci z hlasových tarifů). Toto výchozí nastavení uvedených datových tarifů si může účastník změnit, v takovém případě však dojde po vyčerpání datového balíčku ke zpomalení rychlosti na 20 kbit/s (přičemž data nad rámec balíčku nebudou po zpomalení rychlosti zpoplatněna). Změní se tímto aktuální nastavení způsobu účtování mobilních dat v mém tarifu? Aktuální nastavení způsobu účtování datových tarifů u stávajících zákazníků není touto změnou podmínek dotčeno. Jestli vám vyhovuje bezplatné zpomalení připojení po vyčerpání dat, bude to stále možné. Vaše aktuální nastavení (pokračování plnou rychlostí / zpomalení) zachováme. Kolik za účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu zaplatím? Cena se odvíjí od vašeho základního datového tarifu. Jaký máte tarif Kolik dat získáte navíc Cena za navýšení základní objem dat do 499 MB + 50 MB 49 Kč základní objem dat nad 499 MB + 250 MB 49 Kč Připojení pro služby super + 20 MB 20 Kč Balíček ke kartě 150 MB a SMS v síti neomezeně + 50 MB 25 Kč Red+ a Business Red+ + 250 MB 99 Kč Jak budu moci kontrolovat čerpání dat? O čerpání datového limitu vás informujeme pomocí SMS. Stav čerpaných dat si můžete kdykoliv ověřit na muj.vodafone.cz na stránce Útrata a Vyúčtování – Aktuální útrata a čerpání. Jak mohu na ohlášenou změnu reagovat? Pokud vám nové účtování nevyhovuje, můžete po vyčerpání základního objemu dat využívat datové přenosy pomalou rychlostí zdarma. Jestli vám nevyhovuje ani toto řešení, můžete v období od 6.1.2016 do 21.1.2016 bez sankce odstoupit od smlouvy. Kterých tarifů se účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu týká? Všech měsíčních tarifů s datovým objemem včetně těch, které už nenabízíme. Funguje na paušálních tarifech i předplacených kartách. Není dostupné pro datové tarify pro příležitostné připojení (na den, na 2 dny, na týden), tarif Flexidata, Mobilní připojení Turbo, Připojení bez kabelu a pro starší tarify s průběžným účtováním (Připojení na skok, Připojení na dlouho). http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/311,467/a_id/2240 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Hurvajz Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Za automatický obnovení balíčku platil Vodafone i O2 nemalou pokutu, tohle je celkem podobný. Vypnout si to mužeš, ale pokud o tom neinformovali spousta lidí zaplatí než to zjistí Ono už to koukám jednou bylo - http://www.cnews.cz/automaticke-obnoveni-datoveho-balicku-neni-spravne-ctu-pokutuje-vodafone-sleduje-o2 http://ictrevue.ihned.cz/c1-64085960-ctu-rozhodl-ze-je-automaticke-dokupovani-dat-nekalou-obchodni-praktikou http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/370851-platba-za-internet-navic-vodafone-dostal-milionovou-pokutu.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Mas pravdu,taky mi to jednou nauctovali,zavolal jsem tam ,ze jsem si nic neobjednal,tak jsem nemusel platit... dostaly za to pokutu,právě že to navýšení balíčku je ted maly.. Malo dat..... Me konci závazek za 5 měsíců,tak toho vyuziju koncim a z uším nějakou jinou nabídku.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtěch Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 Ono už toto jednou proběhlo nějak na jaře myslím, kdy mi přišla sms, že budu platit za data nad rámec, tak mi na infolince zpět to přepli na zpomalení internetu po vyčerpání...... (myslím že to jde i přes net si přepnout) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel 307 Posted December 2, 2015 Share Posted December 2, 2015 myslím,že se to dá nastavit i samoobsluze mám 3 Gb a to jen tak nevyčerpám na mobilu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Da se to vypnout,to jo,ale kdo ma nevýhodnou smlouvu může ukončit smlouvu... Já mám třeba jen 300Mb dat,před 2 rokama to bylo OK ale ted je to o ničem.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.