patagonia Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 (edited) Zdravím... potřebuji dobrou radu. Zdědil jsem Peugeot Partner Ranch 1.9 D, 66kW,rv 2003. Před pár dny jsem potřeboval auto převézt,ale auto nechce nastartovat-vůbec se ani neroztočí startér. Ve chvíli kdy jsem chtěl nastartovat,tak to točilo a skoro chytilo,ale z ničeho nic přestalo a od té doby už jen při otočení klíčku v zapalování cvaká zřejmě relé pod přístrojovkou v pojistkové skříňce (modul SIEMENS), pojistky jsou v pořádku, kabely všechny zapojené, baterie nová. Ještě pár dní před tímto mi palubní počítač hlásil slabou baterii v klíči. Nepředpokládám, že by to s tím mělo souvislost. Nebo je snad na tom závislý imobiliser? Předem díky za rady. Edited December 1, 2015 by patagonia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 (edited) Nepředpokládám, že by to s tím mělo souvislost, Ještě pár dní před tímto mi palubní počítač hlásil slabou baterii v klíči ----už si tu baterii změřil,kolik dává a kolik má.??? Edited December 1, 2015 by myšut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patagonia Posted December 1, 2015 Author Share Posted December 1, 2015 Baterii v klíči jsem ještě neměnil. Koupím až dnes. Někde jsem četl, že ten pojistkový modul je náchylný k závadám kvůli vlhkosti,ale že je opravitelný. Je mi to divný, s takovou závadou jsem se ještě u žádného svého auta nesetkal. Navíc jsem to zkoušel startovat servisním klíčem, který nemá dálku,ale má jen čip imobiliseru. Ale teď když nad tím přemýšlím,tak by tam mohl být někde zkrat. Když jsem přicházel jednou k autu,tak se samo odemklo,ale nemám bezklíčové odemykání :-))), klíč jsem ani neměl v ruce. a včera při kontrole pojistek začaly sami stírat stěrače. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myšut Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 takže vlhko voda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patagonia Posted December 1, 2015 Author Share Posted December 1, 2015 no zřejmě ano,ale vcelku to nechapu. pojistkovka je vevnitř a auto v garáži Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_luky_ Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 Já mám rok 2004 a všechno o čem mluvíš je součástí modulu pod volantem - jsou tam páčky, přijímač dálkového zamykání i připojení cívky immobilizéru. A dál do řídící jednotky už to jde po digitální lince. Tedy chybu bych hledal tam. Já to měl venku kvůli zapínání světel. Jinak celej tenhle blok stojí nový cca 15-18 tisíc dle typu. K vyndání je třeba narovnat kola, vyndat airbag, sundat volant... Ono to auto už není dělané pojistka>spínač>stěrače, ale spínač>digitální komunikace s ŘJ>výstupní relé ŘJ>stěrače. A nebo druhá možnost - v autě ti straší :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patagonia Posted December 4, 2015 Author Share Posted December 4, 2015 Díky za radu. Mozna to bude v tom.spatne fungoval levý přepínač. Semtam nesly spinat blinkry. Tak to mozna odešlo celý a způsobilo to tenhle problem. Ale ta cena co pises je masakr. To je 1/3 hodnoty auta :-)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Mrtvá baterka (ta u motoru). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.