cizia Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Zdravím všechny , předem se omlouvám jestli jsem zbytečně založil nové téma. Mám problém se studenými starty musím dlouho točit nebo několikrát startovat, když chytne tak chvíli jde jak flašinet pak se srovná a jen tak mírně pocukává. Tohle se děje od cca 15° níže. Mám vyměněné vstřiky (starší) pořád stejné , vysokotlaké čerpadlo + regulátor dodávky i regulátor tlaku (starší) pořád stejné , žhaviče nové + odzkoušené relé, dvouhmotu se spojkou , magnetický kroužek na snímání otáček, rozvody nové, skontrolované vačky kvůli pootočení na ozubených kolech, kompresní tlaky změřené 23 , 24 , 24 , 22 , jiné čidlo tep.chlad.kap., váha vzduchu. Z výfuku jde bílý kouř po nastartování a smrad nespálené nafty. změna nastala,když jsem dal drůhé čidlo teploty do mrazáku na noc a ráno připojil tak auto chytlo dá se říct na otočení , ŘJ vyděla tep.chlad.kap. -15°C můj názor je malá dávka při startu pod určitou teplotu nebo špatné místo vstřiku už mě nic jiného nenapadá než přehrání ŘJ Díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Zkus Zábřeh, tel. 583 411 572. Když už jsi zkusil tolik věcí, tak proč nezkusit tento servis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Zkusit vahu vzduchu a snimac teploty za IC.Staci asi zmerit pred startem. Predpokladam zeeoe potom ti to cely den bezi bez problemu a dela to vyslovene jenom rano. V tom pripade. Kamerou do valce. Je hodne pravdepodobne ze mas spalene pisty. Pak zbyva pokrivene ojnice............komprese muze byt ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cizia Posted November 29, 2015 Author Share Posted November 29, 2015 (edited) díky za tipy , jen jsem zapoměl napsat , že když vychladne je ten problém zpět. Třeba přijedu do práce ráno v 7 a v 5 jedu domu a startuje jak rano. ojnice by byli pokřivené od čeho , spalené písty třeba od ukapávajících vstřiků ?? jinak dík za tip straki Edited November 29, 2015 by cizia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 ok. U tebe bych videl asi opravdu problem mozna jinde. Kolik km mas do prace? Ohreje se to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cizia Posted November 29, 2015 Author Share Posted November 29, 2015 (edited) do práce to mám cca 2km,ted to netrápím , ale když vím že auto budu potřebovat tak ho vemu , a opatrně ho ohřeju jízdou dlouhou cca 7 kmto je podle budiky ohřátý na 60 - 70°C sice není ohřatý na provozní teplotu , ale to stačí a motor jde dá se říct normálně akorát když přidám při rozjezdu tak to má zvuk ja starej transit takový pokřápávání jako když vstřikne jinak nebo aspon si to myslim najeto 171 tis. km auto dotažený z německa Edited November 29, 2015 by cizia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kodlator92 Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 Ahoj mám ten samej problém. Váhu vzduchu odpojenou a potřebuju poradit najdu někde škrtící klapku?? Ještě mě napadlo jí zkusit vyčistit myslim si že je zasraná jak jetel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikicek Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 V 29. 11. 2015 at 12:09, cizia napsal: Zdravím všechny , předem se omlouvám jestli jsem zbytečně založil nové téma. Mám problém se studenými starty musím dlouho točit nebo několikrát startovat, když chytne tak chvíli jde jak flašinet pak se srovná a jen tak mírně pocukává. Tohle se děje od cca 15° níže. Mám vyměněné vstřiky (starší) pořád stejné , vysokotlaké čerpadlo + regulátor dodávky i regulátor tlaku (starší) pořád stejné , žhaviče nové + odzkoušené relé, dvouhmotu se spojkou , magnetický kroužek na snímání otáček, rozvody nové, skontrolované vačky kvůli pootočení na ozubených kolech, kompresní tlaky změřené 23 , 24 , 24 , 22 , jiné čidlo tep.chlad.kap., váha vzduchu. Z výfuku jde bílý kouř po nastartování a smrad nespálené nafty. změna nastala,když jsem dal drůhé čidlo teploty do mrazáku na noc a ráno připojil tak auto chytlo dá se říct na otočení , ŘJ vyděla tep.chlad.kap. -15°C můj názor je malá dávka při startu pod určitou teplotu nebo špatné místo vstřiku už mě nic jiného nenapadá než přehrání ŘJ Díky za rady Ahoj, mám presne ten istý problém s P807, motor taký istý. Podarilo sa ti to vyriešiť? V čom bol problém ? Miki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.