Jump to content

Špatně startuje Peugeot 307 SW 2.0 HDi RHR


cizia

Recommended Posts

Zdravím všechny , předem se omlouvám jestli jsem zbytečně založil nové téma.

 

Mám problém se studenými starty musím dlouho točit nebo několikrát startovat, když chytne tak chvíli jde jak flašinet pak se srovná a jen tak mírně pocukává. Tohle se děje od cca 15° níže.

 

Mám vyměněné vstřiky (starší) pořád stejné , vysokotlaké čerpadlo + regulátor dodávky i regulátor tlaku (starší) pořád stejné , žhaviče nové + odzkoušené relé, dvouhmotu se spojkou , magnetický kroužek na snímání otáček, rozvody nové, skontrolované vačky kvůli pootočení na ozubených kolech, kompresní tlaky změřené 23 , 24 , 24 , 22 , jiné čidlo tep.chlad.kap., váha vzduchu.

Z výfuku jde bílý kouř po nastartování a smrad nespálené nafty.

 

změna nastala,když jsem dal drůhé čidlo teploty do mrazáku na noc a ráno připojil tak auto chytlo dá se říct na otočení , ŘJ vyděla tep.chlad.kap. -15°C

 

můj názor je malá dávka při startu pod určitou teplotu nebo špatné místo vstřiku

 

 už mě nic jiného nenapadá než přehrání ŘJ

 

Díky za rady

Link to comment
Share on other sites

Zkusit vahu vzduchu a snimac teploty za IC.Staci asi zmerit pred startem.

Predpokladam zeeoe potom ti to cely den bezi bez problemu a dela to vyslovene jenom rano.

V tom pripade.

Kamerou do valce.

Je hodne pravdepodobne ze mas spalene pisty.

Pak zbyva pokrivene ojnice............komprese muze byt ok.

Link to comment
Share on other sites

díky za tipy , jen jsem zapoměl napsat , že když vychladne je ten problém zpět. Třeba přijedu do práce ráno v 7 a v 5 jedu domu a startuje jak rano.

 

ojnice by byli pokřivené od čeho , spalené písty třeba od ukapávajících vstřiků ??

 

jinak dík za tip straki

Edited by cizia
Link to comment
Share on other sites

do práce to mám cca 2km,ted to netrápím , ale když vím že auto budu potřebovat tak ho vemu , a opatrně ho ohřeju jízdou dlouhou cca 7 kmto je podle budiky ohřátý na 60 - 70°C sice není ohřatý na provozní teplotu , ale to stačí a motor jde dá se říct normálně akorát když přidám při rozjezdu tak to má zvuk ja starej transit takový pokřápávání jako když vstřikne jinak nebo aspon si to myslim

 

najeto 171 tis. km auto dotažený z německa

Edited by cizia
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
V 29. 11. 2015 at 12:09, cizia napsal:

Zdravím všechny , předem se omlouvám jestli jsem zbytečně založil nové téma.

 

Mám problém se studenými starty musím dlouho točit nebo několikrát startovat, když chytne tak chvíli jde jak flašinet pak se srovná a jen tak mírně pocukává. Tohle se děje od cca 15° níže.

 

Mám vyměněné vstřiky (starší) pořád stejné , vysokotlaké čerpadlo + regulátor dodávky i regulátor tlaku (starší) pořád stejné , žhaviče nové + odzkoušené relé, dvouhmotu se spojkou , magnetický kroužek na snímání otáček, rozvody nové, skontrolované vačky kvůli pootočení na ozubených kolech, kompresní tlaky změřené 23 , 24 , 24 , 22 , jiné čidlo tep.chlad.kap., váha vzduchu.

Z výfuku jde bílý kouř po nastartování a smrad nespálené nafty.

 

změna nastala,když jsem dal drůhé čidlo teploty do mrazáku na noc a ráno připojil tak auto chytlo dá se říct na otočení , ŘJ vyděla tep.chlad.kap. -15°C

 

můj názor je malá dávka při startu pod určitou teplotu nebo špatné místo vstřiku

 

 už mě nic jiného nenapadá než přehrání ŘJ

 

Díky za rady

Ahoj,

mám presne ten istý problém s P807, motor taký istý.

Podarilo sa ti to vyriešiť? V čom bol problém ?

 

Miki

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...