kukikuk Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Pri volnobeho me zacalo něco hvizdat v motoru. Jedna se o 407 Coupe 2.7 HDi. Vim ze u starych 2.0hdi odchazely dost remenice na klice, nemate někdo zkušenost u tohoto motoru, zda to muze byt ten samy problém? Nebo je tu jiny dil o kterem se vi, ze odchazi a toto zpusobuje. Je to takove gumove hvizdani- na ložiska a kladky nevypada. Ma někdo nejaky poznatek nez to rozhodime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Přema Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 A ja vim cim to je....... [emoji3] [emoji3] [emoji3] Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted November 28, 2015 Author Share Posted November 28, 2015 Tak me to prosim reknes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Tak remen jsem vymenil a hvizda to porad. Nejspis jedna z tech kladek to bude, nebo me ještě napada jak je na tom remenice na klikovce u tohoto motoru? Vim ze u starsich motoru se remenice v te gume roztrhla, protáčela se a vydavala takovyto neprijemny zvuk. Mate někdo vice info. k tomuto motoru-cim by to mohlo byt? Nebo spis zda ty remenice odchazej také? Pokud ne, tak koupim kladky, vymenim je a uvidi se, zda to pomuze ;o) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Jinak jsem zapomel dodat, ze po demontazi klinaku to nedělalo, tak ze od rozvodu to nejde a musí to delat nejaky komponent na venkovnim remenu. Ale kladky po zatoceni také nejevily zadne mechanicke opotrebeni. Lozisko se točilo bez problemu, tak mam obavy spis te remenice, nebo uplne něco jiného. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrafik Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Co třeba vodní pumpa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Tak jsem na to asi prisel. Motor jsem nechal chvilku bezet, pak jsem sundal klinak a zmeril teploty na všech remenicich a kladkách lejzrovym teplomerem a remenice na alternatoru byla teplejsi cca o 8 stupnu nez na ostatních kladkách. Když jsem alternator roztocil, tak se zdalo byt vse ok. Pak jsem chytl remenici alt. a zacal s ni hejbat doleva a doprava a zacalo to piskat. U tohoto motoru ma alternator nejakou volnoběžku? Nebo je to napevno? Proste něco v tom alternatoru je spatne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Mate někdo navod jak sindat alternator u 2.7 HDI. Ze strany od kola jsou videt 2 srouby. Jsou i na druhé strane? A konektor bude také z druhé strany nejspis-není videt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukikuk Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Pokud je to spatna volnobezka coz si myslim ze je, da se vymenit primo na aute? Mělo by to jit ze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.