Igorb Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Zdravím všechny, Třetím rokem vlastníme 508SW active, cca před rokem mi začal v ruce při řízení vždy při vracení volantu po tom co jsem odbočil tak divně jakoby -cukat chvět se volant, nevím jak bych to lépe popsal. V servisu údajně přeprogramovali rychlost otáčení vrtulky v čerpadle, které žene hydraukickou kapalinu do řízení a doplnili hladinu hydraulické kapaliny do posilovače, prý někam zmizela ale neví kam. Pod autem nikdy žádná skvrna nebyla. Nyní je to cca 14 dnů co se problém objevil opět. Nemohl by někdo poradit jak doplnit hydraulickou kapalinu a jaký typ do posilovače řízení? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OK406 Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Vozidlo není v záruce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igorb Posted November 26, 2015 Author Share Posted November 26, 2015 Bohužel, záruka byla jen na dva roky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJSytic Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Tak tam bude každopádně záruka na tu provedenou opravu před 14 dny. Takže znovu do servisu, že se jim ta oprava nepovedla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 před 14 dni se to znovu ozvalo takže po záruce.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitka+Jirka Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 (edited) množství bych dolíl kapalinou total fluide da ,nachází se na levé straně (když stojím před autem) za světlem (víčko značením volantu) Edited November 28, 2015 by Jitka+Jirka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefano Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Nádržka posil. riadenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Problém je zřejmě opět ve ztrátě kapaliny, takže pokud se nenajde místo úniku, bude se to opakovat. Cukání volantu dělají vzduchové bubliny v hydraulickém okruhu posilovače. Zatím dolít a odvzdušnit. Při otevřeném dolévacím víčku několikrát vytočit řízení oboustranně na doraz. Pak po nastartování ještě jednou a znovu dolít na horní rysku. Předek auta si při tom přizvednu, jinak to jde bez nastartování hodně těžko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igorb Posted November 30, 2015 Author Share Posted November 30, 2015 množství bych dolíl kapalinou total fluide da ,nachází se na levé straně (když stojím před autem) za světlem (víčko značením volantu) Děkuji za radu tobě i všem ostatním, koupím kapalinu doliji a dám vědět jak jsem dopadnul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igorb Posted December 17, 2015 Author Share Posted December 17, 2015 Tak jsem o víkendu dolil a vše OK, chybělo cca 0,3 L, az jsem se divil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 uvědom si, že jsi problém neodstranil, olej ze serva se nemůže ztrácet jen tak, někde musí být vidět jeho únik např. u Tatry šel olej ze serva do oleje motorového (v případě neviditelného úniku) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Multiplex406 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 uvědom si, že jsi problém neodstranil, olej ze serva se nemůže ztrácet jen tak, někde musí být vidět jeho únik např. u Tatry šel olej ze serva do oleje motorového (v případě neviditelného úniku) Zdravím U Tatry možná , ale zde je el. čerpadlo oddělené od motoru s integrovanou nádržkou , tak by to leda muselo nějak do motoru přeskočit z víčka do víčka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Multiplex406 proboha , psal jsem to jako příklad--prostě není možné, aby olej ze serva jen tak zmizel a nikdo neví kde, dolíváním oleje se servo neopraví jinak opravdu vím, jak to pod kapotou vypadá, ale i tak díky za informaci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Multiplex406 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Jo Ozzy56 v pohodě, nemyslel jsem to nějak zle. Jinak na staré 406 mě to teklo kolem nalisovaní na gumových hadicích tak jsem si je pak nechal udělat servisu na hydrauliku a byl klid a cenově to bylo levnější něž origo. A co koukám do servis boxu tak tam vidím minimálně 4 ks a to cukání bude asi vzduch který se tam bere přes tu netěsnot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 no jo, ale on píše, že ani v servisu nenašli kde to teče (prý někam zmizela ale neví kam) to cukání je nedostatek oleje v systému, to je nabeton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Multiplex406 Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Hmm v servisu , možná se nechtěli ušpinit , nebo nedej bože něco rozebírat a srkat někam ruce ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted December 19, 2015 Share Posted December 19, 2015 Divali se pod manžety na servu ? Jestli máš olej tam, tak rozbiješ prasátko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted December 20, 2015 Share Posted December 20, 2015 jo, pod manžetama by ten olej, co nikde není vidět, být mohl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnybee Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 nevíte prosím někdo co je za olej do posilovače řízení 508 2.0hdi 120kw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy56 Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 (edited) Total Fluide LDS nebo Total Fluide DA viz http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=6fc1eca62cbbc1a2fd51ebf2680fb06c Edited February 9, 2018 by ozzy56 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.