MotoMoto Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 A teď do mě. http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-castic-autobazary-doi-/auto_ojetiny.aspx?c=A151123_115212_auto_ojetiny_fdv Milan+ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Nezačíná. To je reklamní článek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celda1970 Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Běž se vycpat , už zase o fapoff ....takovej předplacenej článek AAA a ESA....aby si všichni snad šli koupit auto k nim protože oni jsou ti nejlepší....."podvodníci"..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 Oddie Tak to je škoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 To by jsi z toho měl asi velkou radost,že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
straki007 Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Mne snad trefi !!!!! Dalsi vlakno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie 1 Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Hlavně, "že to jezdí za 4 a táhne vocpoda". je mi to šumafuk,ale tohle mě pobavilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 já ano, ty Milane ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Aby nakonec ta novější C4 na tom nebyla hůře než naše bez fapu. Jen kdyby ji pořádně změřily. Já nejsem zlomyslný,tak nikomu nic nepřeji a nezakládám zbytečná vlákna,kterých tu o tom je tři prd.... Jináč je mi jasné ,že se neměří částice na stk,ale i tak mám zatím po upravách od Petra na stk při emisích lepší hodnoty jak při dovozovce a to tam je o šedesát více. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan+ Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 já ano, ty Milane ne? A co třeba drifteři,to Ti nevadí co se spálí gum a ty motory bez katu upravené u toho. Lodě na moři. Rallye a jiné a odpady u popelnic z PC co prodáváš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Na emisích tu kouřivost neměří, protože korigovaný součinitel absorpce. Ta korekce měla nějaké opodstatnění u starých dieselů, které měly úplně jiné hodnoty, u dnešních motorů, které by měly mít FAP, je ta korekce (v podstatě udávající toleranci) tak velká, že dělá to měření víceméně zbytečným. Něco ala Cimrmanovo 1905 plus mínus 200 let... U těch výkřiků, jak "se" to bude kontrolovat a měřit bude muset to "se" vyřešit nejprve metodiku měření, jinak to nemá ani čím a jak měřit. A tipoval bych (byť to nemám podložené - je to jen můj tip), že německá TUV je na tom podobně, taky standardně měří hámotiny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vena garážmistr Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Podle mě je u auta při měření emisí zjistitelné že nemá FAP pouze kontrolou značkovou diagnostikou. Kterážto není za korunu a hlavně aby z výsledků testů technik něco vyčetl tak musí být opravdu odborník. A myslím si že odborníkem na diagnostiku se člověk nestane přes noc nebo navštěvováním nějakého kurzu tam se naučí základy ale odbornost získá jedině praxí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schreek Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 No to asi ne, protože ani značková diagnostika nepozná, že tam FAP není. Upravený soft se totiž tváří jako že tam FAP je a chyby s ním spojené nenajdeš, pokud je to správně udělané. Podlě mě jsou jen dvě aktuálně 100% ní mětody jak zjistit že tam FAP chybí. Za 1) vyčíst jednotku a najít softwarovou úpravu - to si nikdo netroufne, na to musí mít člověk slušnou praxi. Za 2) Fyzické rozšroubování výfuku - tam by to bylo jasné, ale podle mě by asi moc aut denně nezkontrolovali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pe.Tr Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Odbornici radi poklepat na fap :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Zaklepat, a když se ozve "dále", tak tam je nebo není? Diagnostikou by se to mohlo poznat z live hodnot. Ale to by musel zkoumat někdo, kdo fakt ví, co tam má být, jaké má co souvislosti a jak se to má všechno chovat. A to zdaleka neví ani všichni "úpravci"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotoMoto Posted November 24, 2015 Author Share Posted November 24, 2015 A co třeba drifteři,to Ti nevadí co se spálí gum a ty motory bez katu upravené u toho. Lodě na moři. Rallye a jiné a odpady u popelnic z PC co prodáváš? No jéje, to víš, že mi vadí, a vůbec to nemám rád a nevím co je na tom hezké, pálit gumy. Lodě na moři je průser, to vím, ale šrot u popelnic z PC moc neznám, sami děláme svoz použitého elektro zařízení a neznám kde by se to válelo, když tak řekni rádi to odvezeme. Je v tom hodně peněz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhinos Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 no me sejri ze tu porad resi fap u osobaku a ja potkavam denne kolony tatrovek a ty smrdi tak jako by jezdily na roztekly asfalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veverka Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Ty totiž FAP nepotřebují, holt jinej gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacho69 Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Já už psal jinde, mě švýcaři při kontrole na služebáku strčili do výfuku kameru. Ten policajt to nijak nekomentoval, ale předpokládám, že kontroloval, jestli tam je DPF... fhinos: to je právě dost rozdíl, starý krámy hodně kouří, to je pravda, ale prachový částice jsou tak velký, že je nevdechneš, zachytí se v nose nebo na sliznici. U EURO 5 a 6 jsou ty částice tak malinký, že je vdechneš a zachytí se až v plicích... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
celda1970 Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Ti nevím..."technická".. jak by asi tou kamerou přišli na to že tam FAP není... Vem to kolem a kolem ....kde je umístěn FAP a kde konec výfuku....to měli tu kameru pětimetrovou aby ji procpali celým výfukem..??....a jak ji dostali přes tlumič výfuku..?? Jestli on to nebyl spíše mobilní emisní měřák....to oni mají a dělají rádi..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.