Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vyhřívání sedaček


Přema

Recommended Posts

Mám prosím takový dotaz,mám čalouněné sedačky a nemají být vyhřívané ale když jsem vyndal mincovníky kde mají být ovladače na ohřev sedaček tak jsou tam nachystané 2 patice pro ony ovladače,myslíte že bude stačit koupit origo ovladače a bude ohřev fungovat???nebo to je jen příprava pro ohřev?

Dík za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100% jenom příprava. Já tam mám taky tažený kabely, ale v sedačkách nejsou deky. U 405 byla zase příprava na mlhy, že tam vedly dráty, ale bez ovládání a bez mlhovek. Stejně i u otáčkoměru jsem měl na 405 přípravu. Frantíci (a nejen oni) to tak v aut. průmyslu holt dělají ...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sarkomi

přesně tak jen příprava přemýšlel jsem taky o nějakých dekách s vyhříváním ale co tu bylo psáno nevydrželo dlouho.

Tak dík marně jsem doufal že by to mohlo fungovat,tady tyhle deky vydrží ale jsou drahé http://www.conrad.cz/vyhrivane-autosedacky-magic-heat+dp68614/:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si vyhřívaný potahy udělal. Nedavno jsem totiž tátovi spravoval origo vyhřívání ve 405 a videl jsem, že je to jednoduchý jak facka. Proste deset metrů tenkýhýho kablíku nataženýho v sedáku cik cak a deset v opěráku. V sedáku je ješte u přívodu miniaturní termostat který při natopení na určitou teplotu vypne okruh. Vše je propojený do série a zapojený na přívod od spínače. Já alternativu pro moji 406 vyřešíl tak, že jsem z tenké deky vystříhnul dva identické kusy které maji tvar sedačky. Na tu spodní deku jsem cik cak natahal 20m tenkého kablíku, a přibodoval jej vteřinovim lepidlem. Když byl kablík nataženej celý sem to přestříknul tenkou vrstvou lepidla a druhým stejným kouskem deky jsem topný kabel překryl, zarovnal okraje aby to nějak vypadalo, připojil zasuvku do zapalovače a je to. Jediný co jsem nesehnal byl malý termostat a nebo nejakou regulaci. Jen jsem dal na přívodní šňůru spínač a už mě to krásně topí. Když mě začíná pálit zadek musim to vypnout. Ale hlavňe, že to krásně hřeje v mrazech a je to za pár korun.

[upravil dne 15.11.07 jp]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Tak to ja ho poustim porad, hlavne ted v zime je to supr. Nerikej Premo, ze bys nedal 3000,- za poradny vyhrev sedacek, mozna to bude levnejsi, nez kupovat sedacky s vyhrivanim. Navic, kdyz uz mas ty bi-xenony, couvaci kameru, duplex a buh vi co jeste ;)

jo jo to dal to problém není ale když mám tu přípravu na ohřev tak jsem myslel že bude stačit koupit ovladače a hotovo ale asi smůla je to jen příprava bez drátů v sedačkách....:(:(:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jp

Já jsem si vyhřívaný potahy udělal. Nedavno jsem totiž tátovi spravoval origo vyhřívání ve 405 a videl jsem, že je to jednoduchý jak facka. Proste deset metrů tenkýhýho kablíku nataženýho v sedáku cik cak a deset v opěráku. V sedáku je ješte u přívodu miniaturní termostat který při natopení na určitou teplotu vypne okruh. Vše je propojený do série a zapojený na přívod od spínače. Já alternativu pro moji 406 vyřešíl tak, že jsem z tenké deky vystříhnul dva identické kusy které maji tvar sedačky. Na tu spodní deku jsem cik cak natahal 20m tenkého kablíku, a přibodoval jej vteřinovim lepidlem. Když byl kablík nataženej celý sem to přestříknul tenkou vrstvou lepidla a druhým stejným kouskem deky jsem topný kabel překryl, zarovnal okraje aby to nějak vypadalo, připojil zasuvku do zapalovače a je to. Jediný co jsem nesehnal byl malý termostat a nebo nejakou regulaci. Jen jsem dal na přívodní šňůru spínač a už mě to krásně topí. Když mě začíná pálit zadek musim to vypnout. Ale hlavňe, že to krásně hřeje v mrazech a je to za pár korun.

[upravil dne 15.11.07 jp]

A co to bylo za kablík? Nějakej spešl, nebo obyč? Nebo odporovej? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ve výbavě vyhřívání předních sedaček, ale bohužel je to nefunkční. Moc dlouho o nevydrží. Jinak je do dobrá věc. Na foru tu kdy si někdo nabízel vyhřívání předních sedaček s možností regulací. Myslím si to to byla velmi dobrá věc. Takto vypadají tlačítka vyhřívání předních sedaček. Jsou na středovém tunelu:

post-0-14109596991449_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to uplně obyčejnej měděnej kablík, průměr bužírky je 1mm, průměr měděného vedení uvnitř je asi 0,5mm. Na sedačku je třeba asi 18-20 metrů kablíku. Jinak když to originál vyhřívání odejde je to většinou v sedáku, a oprava vůbec neni těžká. Buď se natáhne nový kablík, nebo se sletuje stávající prasklý a neni podle mě třeba kupovat nejaký vyhřívaný dečky. On totiž praskne snadno, když na to člověk furt sedá. Co ovšem může být problém je rozebrat ten sedák, u 405 v kůži to šlo celkem snadno, snad by to tak mělo jít i u ostatních aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 405 se to odehrálo asi tak: sedačka ven - 4x šroub a odšroubovat pás, odpojit konektory. Pak bylo třeba shodit rám co drží, zvedá a posunuje sedačku (taky čtyři šrouby pěkně mizerně přístupný). Tím jsem se dostal do fáze že bylo možný začít stahovat čelounění. Toho jsem se bál, ale nebylo proč. celá sedačka je postahovaná drátama, nikoliv prošitá. Když se mi podařilo stahnout kůži ze sadačky zustal mi v ruce molitan s vyhřívánim........ Zpatky jsem vložil molitan do rámu sedačky, už né drátovánim, ale pomocí plastových stahovacích pásků jsem čalounění přichytál na svá místa v molitanovym sedáku. Pokud to děláte prvně je to celé akce na jedno odpoledne, nicméně to jde. Neci tvrdit že u 406 je postup stejný, ale nemuselo by se to v ničem lišít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: sarkomi

přesně tak jen příprava přemýšlel jsem taky o nějakých dekách s vyhříváním ale co tu bylo psáno nevydrželo dlouho.

Tak dík marně jsem doufal že by to mohlo fungovat,tady tyhle deky vydrží ale jsou drahé http://www.conrad.cz/vyhrivane-autosedacky-magic-heat+dp68614/:myslim:myslim

hodim sem foto mojich dek, ktore som si zohnal tu v Puchove vo firme Makyta-Eybl, kde siju origo potahy do passatov a bmw. Mal som dve zadara:o:o

Dal som dotycnemu flasu vina a tu sme aj vypili:D:D

Riesil som tu tu predpriavu tiez, ale do origo potahu viedlo viacej kablov, tak som zo tri vycvakol a nechal to napriamo. Do zapalovaca som dal rozdvojku a 20A poistku lebo ta 10A bola slaba!

A od vtedy si prikurim sam pod zadkom aj vypnem:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...