Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Čištění motoru??


Béďa

Recommended Posts

Možná je to zbytečná námaha - komplet čištění motoru můžeš mít za 300,-. Jen musíš jít tam, kde ti dovolí být u toho a ohlídat si, co přikryjou, jak to pak vyfoukají tlakovým vzduchem apod. Mytí benzínového motoru je pakárna a nedělal bych to, kdybych nemusel. Já jsem to dělal 3x a 2x byly problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Arva je asi tak nejhorší, co na to jde použít, a ne nejlepší. Jinak je na to třeba wapka s horkou vodou v každém případě, když si to chcete mýt za každou cenu sami, jinak je to zbytečná námaha. Na některá místa taky není úplně od věci parní čistič, ale ten bývá ještě méně k dispozici než wapka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si daval tiež umyť, tuším za 200,- a nemal som žiadny problém (motor bol ako nový)pokiaľ to robia dlhšie a sú seriózni, tak si netreba dávať pozor. Teda radšej by som to zveril odborníkom,oni vedia na čo majú dať bacha.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALF: ale může se klidně použít Arva. Akorát je na trhu dost o mnoho lepších přípravků.

Jinak pokud to chceš mýt sám - ECU bych nevyndaval, konektory by měly mít těsnění. Akorát pár věcí zakrýt (zabalit do mikrotenu a přelepit krepovkou aby to proud vody nestrhl), a neprat vodu bezhlavě všude.

Jinak doporučuju ještě jednu drobnost - pokud máte novější auto se solidním lakem, přelepil bych klidně mikrotenem i blatníky - ty čistící přípravky jsou totiž dost agresivní a vždycky je nějak tím mytím rozstříknete... a zakrýt takto blatníky je práce na dvě minuty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wapkou bych motor nečistil protože efekt je k ničemu. Vysokej tlak akorát rozmete co může, voda se dostane kam by neměla, mastnotu neodstraní. Proto sem použil arvu. Celej kybl stojí pár korun a čistí to fakt dobře. Výsledek byl výbornej, námaha byla zbytečná tak možná dlouhodobějšího hlediska protože nemám spodní kryt motoru.