Phobos Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 Zdravím,neřešil jste někdo na 208 špatné kotouče? Motor mám 1,4 benzínNa pravidelném servisu po 3 letech a 33tis km mi řekli, že přední i zadní kotouče jsou na výměnu a to jsem ještě ani jednou neměnil destičky. Řešil jsem to s koncesionářem a nyní i s importérem pro ČR jelikož má auto prodlouženou záruku na 5 let. Bohužel s extra ochotou jsem se nesetkal, prý běžné opotřebení a vliv prostředí. S autem jezdím normálně, žádná plyn brzda. Přemýšlím, zda to nezavést ještě do jiného autorizovaného servisu, co na to řeknou. Za výměnu chtějí nemalou částku, což se mi u relativně nového auta nelíbí, že . DíkyPřední kotouče, zevnitř a zvenku. Zadní kotouče, zvenku a zevnitř, takto neobržděné jsou už 2 roky, což mi tvrdili že je v pořádku, že se to obrzdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 No zadek se neobrzdí...díky proměnemu brzdnému účinku kdy primárně brzdí předek a pouze když nestíhá....jsi naložený atd tak začne brzdit zadek....proto se doporučuje občas na rychlostce při jízdě zatáhnout ručku nepravidelně na 200-300m a obrzdit to... Ale mít po 33tis km takhle KO předek ...to je docela mazec....no jo no....šetření na materiálu dnešních dní... Já měnil origo předek na 307sw 2007 po 150 tis km......dal jsem Brembo a podle opotřebení po 22tis km odhaduju nájezd tak 50-60 a je po nich.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 podle mého to auto nejezdilo denně, pak ty kotouče vypadají jak vypadají, což ale není důležité--osobně si myslím, že s tím neuděláš nic a výměnu zaplatíš, navíc dnes už ty brzdy nevydrží to co kdysi, šetří se na všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 Záruka na 5 let hlavně zaručuje, že nepůjdeš do jiného (levnějšího) servisu. Jinak bys mohl popřemýšlet, zda je to jinde levnější. Ale pak by se mohli cukat uznat záruku při poruše něčeho jiného, např. ABS. Mají tu záruku na 5 let dobře vymyšlenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 přesně tak, sleva není zadarmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phobos Odesláno 6. září 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2015 No zadek se neobrzdí...díky proměnemu brzdnému účinku kdy primárně brzdí předek a pouze když nestíhá....jsi naložený atd tak začne brzdit zadek....proto se doporučuje občas na rychlostce při jízdě zatáhnout ručku nepravidelně na 200-300m a obrzdit to... Ale mít po 33tis km takhle KO předek ...to je docela mazec....no jo no....šetření na materiálu dnešních dní... Já měnil origo předek na 307sw 2007 po 150 tis km......dal jsem Brembo a podle opotřebení po 22tis km odhaduju nájezd tak 50-60 a je po nich.... O Brembo taky uvažuju, mohly by vydržet jednou tolik(ale kdo ví, že :-D a jestli mi je tam vůbec namontují), případně origo po dalších 30tis. zase kotouče . JInak s origo kotoučema a destičkama to brzdí parádně, když na to příjde, tak jsou dost ostrý. podle mého to auto nejezdilo denně, pak ty kotouče vypadají jak vypadají, což ale není důležité--osobně si myslím, že s tím neuděláš nic a výměnu zaplatíš, navíc dnes už ty brzdy nevydrží to co kdysi, šetří se na všem Úplně denně ne, ale několikrát do týdne ano. Šetří se na hodně věcech, ale ve výsledku koncový člověk neplatí míň, spíš naopak. Záruka na 5 let hlavně zaručuje, že nepůjdeš do jiného (levnějšího) servisu. Jinak bys mohl popřemýšlet, zda je to jinde levnější. Ale pak by se mohli cukat uznat záruku při poruše něčeho jiného, např. ABS. Mají tu záruku na 5 let dobře vymyšlenou. Přitom to tak hezky vypadá, že budete 5 let "bez starostí" že by se nemělo do ničeho zásadního kromě oleje, filtrů, brdových destiček, gum a tak, investovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaltalabka Odesláno 20. září 2015 Sdílet Odesláno 20. září 2015 Predne kotuce dole a daj ich stocit na sustruh a budu ako nove.Zbytocne vyhodis peniaze za nove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 20. září 2015 Sdílet Odesláno 20. září 2015 jestli se tyhle konkrétně zadní kotouče samy obrzdí,tak z toho dřív otěhotníš... předek je dobrý aušuš..to je Starline...? zadek dle foto nemá stejný účinek pravá / levá deska ,to chce vzít do teplých a ocelákem a podívat se tomu pod sukni. je na zvážení ještě styl jízdy, ono když si to auto šetříš a jezdí to párkrát,taky dobře ,ale jak na co .Nejednou jsem shazoval zánovní kotouče nebo desky rodičům v důchodě na autech,jezdí s tím jak s hnojem akorát a to brzdám vůbec nesvědčí. Takže špatně sjetý kotouč nebo desky , bordela víc vrstev než obvykle...takže zase soustruh a 100 kč za kotouč to srazit.....to je pak samé ..jezdí dobře ,nic nebouchá ,netluče ....ale prd brzdí .....to nevadí.....nic jsem si nevšiml... Vem to občas na polygon do Mejta nebo do Mostu ,tam se s brzdama nemažou a ty kotouče svítí ,jak jim to prospívá...a dlouhé mírné brzdění tam nepotkáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 20. září 2015 Sdílet Odesláno 20. září 2015 mysut - pise 3 roky stare auto to znamena ze jsou od vyroby navic kdyz dobrzduje motorem brzdy asi moc nepouziva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peetan Odesláno 3. březen 2016 Sdílet Odesláno 3. březen 2016 (upraveno) Měl jsem aut už hodně, ale se zadními kotouči jsem nikdy neměl problem. P208 má najeto necelých 5 tis km, na zadních kotoučích jsou viditelné drážky na povrchu, prostě nejsou hladké jako přední. Obávám se, že časem to dopadne, jak zde popsáno. Auto jezdí každý den, nemám pocit, že bych brzdy šetřil, ovšem jezdím sám nebo max. ve dvou. Nebudou obecně zadní brzdy na p208 nějaké problematické ? Je to dle vás na reklamaci u Peugeotu? Dám sem pro ilustraci i foto Upraveno 5. březen 2016 uživatelem Peetan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PEUGEOTIK307 Odesláno 4. březen 2016 Sdílet Odesláno 4. březen 2016 Podobný problém mám s mojou Kiou. Niekoľko krát som reklamoval brzdy, že slabo brzdia. Po niekoľkých návštevách originálneho servisu som to vzdal. Podľa Kie je to OK. hlavne záruka 7 rokov (a vlastne na nič). A na to, že mám nesúmerne opotrebované zadné kotúče mi povedali, že moc brzdím motorom a mám viac brzdiť brzdami. Potom mi to hlava neberie ako dosiahnem predpísanú priemernú spotrebu 6,2 litra, keď mám ročný priemer 7,4 litra. PS: Som rád, že na mojom P208 máme vzadu bubny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirika Odesláno 24. březen 2016 Sdílet Odesláno 24. březen 2016 A jaká je tloušťka těchto ojetých kotoučů, jaká je minimální předepsaná tloušťka.Pokud by ses vešel do předepsaného rozměru, neřešil bych to pokud brzdí. Počkal bych až co na STK, nebo jen pro jistotu zašel na test brzd. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. březen 2016 Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Já vždy žasnu nad stáčením kotoučů. To se dělá, pokud tam je nějaká hrana nebo jsou fakt drážkované, jenže to má i druhou minci. A tou je minimální tlouštka kotouče. Ten může být obrzděn maximálně 1 mm z každé strany. Takže pokud tam je 1 mm drážka a prostě se stočí kotouče, jsou opět hladké, ale stále jsou na výměnu, protože nemají předepsanou tlouštku. Pokud nejsou na výměnu a je třeba dát nové destičky (a bojíme se hrany), vzal bych pilník a tu hranu upiloval. Na zdviži to jde dobře, zvedneme auto, nastartujeme a dáme rychlost, kola se točí a můžeme pilovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirika Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 Přidám můj poznatek o kvalitě kotoučů. Žena má Ford KA II rok 2012. Kotouče zničené po 26 000KM a 4-řech letech. Při prudším brždění šílený rachot. Co to dávají do nových aut za šunty. A to málo brzdí (většinou motorem) , ale byly zrezlé po obvodu, až se loupaly jako perník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 jenez to ej ten duvodbrzdy setri a pak se nicija jezdim pilu a nepozoruju ze by supinkoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 To se fakt divím, že to moc nevydrží. Já narozdíl od Lukáše jezdím klobouka a kotouče se mi lesknou, i vzadu (ale ročně dám 20-30 tkm). A to samozřejmě už nemám originál (pravda, vpředu mám origo kotouče, ale už cca 130 000 km ) Jinak moje přední desky jsou TRW a mají už 90 000 km a jsou asi v půlce. Zadní destičky mi vydržely asi 100 000 km (Textar) a kotouče vzadu tam byly minimálně 150 000 km - nevím, kdy je měnil předchozí majitel. U mě začíná být ale problém s přirezáním brzdičů, tak se snažím ty brzdy využívat. Tudíž mi to už tak dlouho nevydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ganda Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 Momentálně řeším stejný problém na mém Peugeotu 208. Při mírném brždění to píská tak, že se za to stydím. Kotouče vpředu při 37tisících kilometrech vypadají přesně tak, jak jsou vyfocené tady v prvním příspěvku. Na zadních drážky. Kotouče jsou zkrátka špatné. Určitě si tam ty stejný kotouče a desky nový nedám Nemáte někdo zkušenosti s kotouči Zimmermann? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phobos Odesláno 12. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2016 (upraveno) Zdravím Vás, chtěl jsem napsat dříve, ale nějak jsem byl z toho všeho unavený. Ve stručnosti zkusím popsat co se událo. Na záruku se to nepodařilo, na konci 11/2015 jsem měnil za komplet nové(neoriginální). Pořídil jsem je zde přes fórum od Badisáka, domluva, cena, dodání super. Šel jsem do komplet sady od Bremba(kotouče + destičky). Přední s antikorozní úpravou(klasické nedrážkované), zadní Brembo s antikorozní úpravou nedělá, prý kvůli ložisku kola které je napevno s kotoučem. Kotouče jsem si nechal namontovat v jiném autorizovaném servisu s domněním, že třeba najdou nějakou příčinu proč ty první takto odešli, nebyli překvapeni a ani nic neříkali. Musím říct, že předzajet a zajíždět kotouče a destičky je sakra alchimie. Na internetu se dá najít x různých postupů, které jsou si velmi podobné a též vyobrazení jak se dají při předzajetí a zajení zničit :-D V mém případě 500km citlivého brždění bylo náročné, kdo máte 208, tak víte jak to má ostré brzdy ;-), na dálnici doufáte, že Vám to tam někdo nepošle a "neposerete" si díky němu kotouče či destičky za nemalé peníze. Následuje samotné zajetí, to chce volný úsek, kde není provoz. Možná zkušení namítnou, že je to blbost zajíždět nějak brzdy. Po 1tis km od výměny(polovina 12/2015) jsem měnil staré zimní za nové zimní pneu v autorizovaném servise. Napoprvé bohužel kola správně nevyvážili a ani napodruhé se jim to nepodařilo, jelikož bylo znatelné klepání do volantu 80km-100km/h+ alá D1 :-D Jelikož byly Vánoce a po nich, tak během toho jsem najel dalších 1000km. Při intenzivnějším brždění bylo znatelné klepání do volantu, zvlněné nové přední kotouče? no to snad není možný :-( Nejsem si vědom ničeho při čem by dostali zabrat a mohlo by se to stát a nebo něco "pokazili" v servisu? Už jen to, že říkali, abych po cca 100km přijel na přetažení kol momentovým klíčem(dřív nic takového neříkali). Po nějaké době jsem si nechal přední zimní ještě dořetice vyvážit v jiném servisu a prý tam chybělo na každém kole 40g závaží. Nyní mám na nových kotoučech najeto cca 8tis km. Při výměně na letní originální kola jsem nechal udělat i geometrii. Klepání od kol do volantu zmizelo, auto jede jak žehlička. Pocitově mi přijde, že se i klepání od brzd zlepšuje, uvidím jak to bude za nějakou dobu, i kdybych je měl vyměnit, pořád přední kotouč+destička vyjde na 1/3 ceny zadní varianty(je tam ložisko kola) :-) . Bremba brzdí parádně, i při hodně ostré jizdě na okrsce nevadnou. Pokud někdo uvažuje na novými kotouči, zvolil bych dozadu něco s antikorozní úpravou, kde to nebrzdí, tak to rezne, ale asi je to jen kosmetická záležitost. Jak jsem zjistil(po odloupnutí rzi :-D), tak původní zadní kotouče byly taktéž Bremba ale s destičkama TRW, tak snad moje kombinace Brembo+Brembo vydrží dýl :-). Zde máte foto sundaných kotoučů + destiček, přední jsou ty vzduchem chlazené, zadní s ložiskem. Třeba to někomu pomůže . Jsem z Prahy, pokud by někdo staré koutouče chtěl viděl naživo, či by ho zajímaly detaily, napište soukromou zprávu. Upraveno 12. červen 2016 uživatelem Phobos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phobos Odesláno 12. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2016 Měl jsem aut už hodně, ale se zadními kotouči jsem nikdy neměl problem. P208 má najeto necelých 5 tis km, na zadních kotoučích jsou viditelné drážky na povrchu, prostě nejsou hladké jako přední. Obávám se, že časem to dopadne, jak zde popsáno. Auto jezdí každý den, nemám pocit, že bych brzdy šetřil, ovšem jezdím sám nebo max. ve dvou. Nebudou obecně zadní brzdy na p208 nějaké problematické ? Je to dle vás na reklamaci u Peugeotu? Dám sem pro ilustraci i foto Řešil bych to s nimi co nejdříve. Do faceliftové varianty už dávají dozadu bubny(nevím jestli i u nejsilnější nafty), předtím měli kotouče všechny motorizace. Co si myslím, tak mají špatně rozvržený poměr brzdné síly, že by zadek mohl brzdit výrazně víc. Co si myslíte ostatní o poměru brzdné síly? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. červen 2016 Sdílet Odesláno 12. červen 2016 (upraveno) Zkus více zatížit 208. Posaď dozadu dva lidi + dej do kufru nějaké věci jako zátěž a jet se projet. Uvidíš, jaký bude poměr rozložení brzdné síly a zdali budou zadní kotouče od rezu. Já měl na své 406 zadní kotouče ATE a byly orezlé jako máš ty. A důvod byl, že jsem jezdil ,,lehký". To se zlepšilo, když jsem dal za 406 káru a vozil palety . Co se týká reznutí kotoučů, tak je to běžné. Stačí párkrát zabrzdit a kotouče se lesknou. Vloni jsem měnil kotouče+destičky na své 406 - přední TWR a zadní Meyle. Ale že by tolik rezli, to teda ne. Upraveno 12. červen 2016 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.