Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

mega prase tuning by John


straki007

Recommended Posts

Zdarec kluci.

Takze jak jsem tusil tak se stalo.

Dostali se mi do rukou dve upravy po vama milovanem Johnovi a jeho firme tak hodne opevovane.

 

První clovek nechtel byt jmenovan a ja to respektuji.

Druhy clovek ano a ma tady sve vlakno ohledne 2,2 hdi citroen C5.

 

http://www.peugeot-club.com/topic/99885-vyssi-spotreba-po-demontazi-fapu-22-hdi/

 

Pred tim nez jsem zacal cokoliv delat na aute,udelala se komplet diagnostika.

Samozrejme vse ok a temer bez chyb.

 

Vytahl jsem si soft z ECU a pak se jelo nazkusebni jizdu.Hned po par metrech jsem slysel jak piska turbo a bylo mi jasne ze toho ma plny brejle....samozrejme tlak 2450 mb

Po kontrole dodavky paliva tam byla hodnota 76 mm3 na zdvih ..........

Kdo tomu rozumi (mimo Johna) tak pochopi ze je to silene moc pro tenhle motor.....

 

Pustil jsem se do kontroly softu a ejhle.......uprava pro koncern na 200 PS minimalne.

Sedelo tam temer vsechno,jak tlak paliva tak dodavka tak tlak turba.

Az na to ze vsechno bylo pardon nasrano uz od 700 RPM.....a pozadavkem ridice od 15% zmacknuteho pedalu plynu.

 

Takze dal jsem nabidku sharpersovi jestli to necha Johnovi vratit a nebo mu tam mam dat original pripadne udelat jinou upravu.Dohodli jsme se na jine uprave.

V prilozenych obrazcich je videt rozdil....

 

Z toho vseho plyne.................pokud si chcete udelat zavodaka s vykonem 151 kW tak klidne se ozvete Johnovi.......splni vam vase prani...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky screenshoty cely plochy ve formatu BMP a velikost 3 mega :D .... no snad jsi aspon v necem schopny. A nazev vlakna jsem Ti upravil a to ne proto ze je John "muj milovany" ale proto ze psani se zaplym Caps Lockem a sedmi vykricniky na konci si muzes nechat pro decka na piskovisti. Tady na to neni nikdo zvedavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johne sorry.Nechtel jsem k tomu dojit ale jednoduse jste mne docela vytocili s tema lzema a pomlouvama.

 

 

A vysvetli mi jednu vec.

 

Je mozne ze profi firma a radoby profi tuner si necha od zakaznika vyfotit stitek jednotky a pripravu mu nekdo predem udela bez rozdilu SW cisla ktere se zjistuje z jednotky primo po vytazeni??!!!!

 

A dalsi vec.Po uprave si sednes do auta bez diagnostiky a ptas se dotycneho jestli citi rozdil???

No nezlob se na mne ale toto je MEGA ostuda a neprofesionalni ........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dalo se cekat ze mezi prvnimi bude stibto.

Se omlouvam ze jsem se nenarodil dokonaly jak hodne lidi tady.

Na velikosti zapracuji neboj.Netusil jsem ze to nepobere a nezobrazi.

Nic si z toho Straki nedělej, ono dělat ze sebe něco extra u PC umí každý druhý, ale upravovat řídící jednotky evidentně jen tak někdo neumí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíšu jen jedno SW si zjistuju po vytazeni zálohy z auta před nahráváním ( před každým nahrávaním mapy dělám zalohu a kontrolu) ... a pokud to sedí tak nevidím problém tudíš tak.

Hodnoty mám otestovany a pokud auto nedělá neplechu což zrovna tu nedělalo tak provedu kontrolu diagem zda je to ok.

 

A jen tak mimo téma já s žádnýma pomluvama a lžima nezačal... takže za mě asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezi prvnimi jsem byl pouze proto ze mi John hned poslal odkaz ;) A pro Tebe je to StibTo, ne stibto. Chipovani nerozumim, nekomentuji tedy obsah, pouze formu. Nic osobniho.

Sagic tomu take velke h**** rozumi, tak to take musi okomentovat. Typicke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja tomu sice taky nerozumim, ale tohle mi spiš přijde jako jednoduchej tah lakani zakazniku k sobě a hazení špiny jeden na druheho...
Oba svojí praci určitě dělají tak jak umí, někdy se hold něco povede a někdy ne a to jakej ma kdo přistup je pouze o něm pokud to zakaznikovy nevadí a je spokojenej tak co... 

Ted mě asi stibto ******** za to, že jsem sem napsal nějakou blbost, ale tak co, každej mužeme psat svoje nazory... Berte to jako nezavislej komentář. 

Upraveno uživatelem Schreek
prosím vynechat vulgarismy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Ti nevím Straki, hodíš sem pro nás laiky pár nic neříkajících čísel a řekneš "fuj to je prasárna". Podle mne je tohle úplně zbytečný vlákno, které vypadá jen jako hloupý konkurenční boj a vypadá tím blběji, že sis to vlákno založil sám. Běžte si radši každý dělat co umíte a nedělejte zbytečné tlaky tady foru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze mame jasno.

O mne se muze psat hromada stranek a vsichni chteji po mne nazor.

Ja ho sem dam a takhle to dopadne??

Schreku nezlob se na mne ale beres to jako fer pristup???

Tady mate soubory pro porovnani.

C5.rar

Upraveno uživatelem straki007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen říkám, že to co tu předvádíš k ničemu není, lidem co tomu nerozumí a k těm patřím i já tyhle čísla absolutně nic neřeknou... Nevím jestli se to dá porovnat nějak objektivně nebo ne, ale tady vás nikdo nerozsoudí... Vždycky tu bude skupina Tvých příznivců, skupina Tvých odpůrců a každý bude slepě bojovat za toho svého ať už má zrovna pravdu kdokoliv.

 

Pochopím když sem někdo napíše recenzi, že tenhle mu to udělal takhle a tenhle takhle, ale tohle vlákno mi přijde už zbytečný, máš opravdu tohle za potřebí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Schreeku, zase na druhou stranu, po tom co se na něm minule smlslo polovina fora, se mu ani nedivím, že založil takovéto anti vlákno. Když bylo vlákno proti strakimu, tak jsme taky neupozorňovali (pokud si vzpomínám), že když tomu nerozumíme tak je takové hanění mezi námi zbytečné.

Straki má asi největší problém a tím je nespolehlivost.. :D

Ale i tak, teď je fakt vidět, že autu neškodí čip a řidič ale ČIPTŮŮNEŘI :D .

 

PS: Tímto se nestavím na žádnou stranu!!

Upraveno uživatelem JJEENNDDAA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to beru, ale jedná věc je recenze zákazníků a druhá když se tihle "tuneri" začnou pomlouvat navzájem. To se mi prostě v principu nelíbí... Chcete se pomerovat prosím, ale nějak ať tomu rozumí každý... Což nevím jestli jde :( Podle mě jediným rozumným výstupem srozumitelný většině lidí je graf z brzdy...

Odesláno z telefonu za pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejkouzelnější je ovšem podívat se do toho druhého vlákna, kde to dotyčný řešil, že?

http://www.peugeot-club.com/topic/99885-vyssi-spotreba-po-demontazi-fapu-22-hdi/

Nejprve se rozplývá, jak auto po úpravě jelo super a klesla mu spotřeba, aby najednou po 700km a zásahu v dalším servisu začal ten jeho problém.

 

Takže moje otázka zní: jak je možné, že těch zmiňovaných 700 km auto jelo úplně super a s nízkou spotřebou, a najednou, po tom zásahu v dalším servisu, ta spotřeba byla rázem o tolik vyšší a všechno bylo najednou špatně? Hm? Dokáže mi to někdo zodpovědět, když byl ten čip údajně od začátku úplně špatně, jaktože to nežralo těch prvních 700km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oddie:

Protoze tam byl jeste FAP a ten "brzdil" mereni spotreby(meril dle prutoku a ten byl maly) a tim padem to ukazovalo relativne dobre ale realne tam byla spotreba silena a pribyvala nafta do motoru.

Po vymlaceni FAP to bylo volne pruchozi a tim se srovnalo i mereni..............nafty tam bylo ale stale moc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...