Sign in to follow this  
Followers 0
Antares

Výměna motoru za 1,4i

19 posts in this topic

Pánové, potřebuju poradit. Mám 206ku s motorem 1,1i. Mám ji na leasing. Za rok bude moje :D Né že bych s tím motorem byl nespokojen, to né, ale dostal sem nabídku na 1,4i r.v 2002 3500km s převodovkou za 10 000,- Ty motory sou na pohled stejný, tak by nemusel být na technický problém. V techničáku by zůstala 1,1. (povinný ručení) Musím vyměnit pak i řídící jednotku, nebo stačí motor a převodovka? A co elektrika? Nejsem technik. Jaký na to máte názor? dík moc:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě drobnost. Uvádí, že je to motor 1,4i kfw. Co kfw znamená?

Share this post


Link to post
Share on other sites

v principu by to nemel byt velky problem, ale chce to sehnat el. schemata.... aby to bylo na 100%

KFW = benzinmotor TU3JP/L5/L4/US94

55kW

vzhledem k tomu, ze se ty motory lisi jen minimalne, by s tou elektrikou nemusel byt problem a na technicke uz vubec ne....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak co myslíte, mám jít za 10000,- do toho? Nebo to proti 1,1 nebude takový rozdíl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam ji v 306tce a neni to zrovna lenoch ... :) a to vazi 1050 kg, myslim ze v 206tce to uz bude hodne slusny motor ... jinak mam kombinovanou 6.8 l / 100km (beru vzdy plnou a z toho to pocitam) a to jezdim 80% mesto a jeste stylem banka a domu , nakupy a domu ... proste kratke jizdy ...

mimomesto klidne i za 6 l /100

a extra sneci jizda tak za 5.3 az 5.5 :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antares: omrkni svuj motor, omrkni tu 1.4 jestli maji stejne snimace a zapojeni vsech tech cidel a podobnych nesmyslu, no a pokud to bude vsechno sedet, tak ja osobne bych do toho sel.....

A jeste bych vyzkousel potom kombinaci prevodovky z 1.1 a 1.4 na tom novem motoru.... teoreticky by to mohlo byt z tou 1.1 prevodovkou lepsejsi.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha aha. No psal sem do různých servisů o radu a říkali že e e e.Že by to musel povolit dealer do ČR atd. To já všechno vím, mě jde spíš o technickou stránku věci, jestli ty motory se dají vyměnit bez komplikací. Problém tedy asi největší bude, že nemém počítač na 1,4i Nevíte, za kolik se DÁ sehnat? Jinak dík za rady;););)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor s převodovkou, z r.2002 a naj. 3500 km, je slušně řečeno hodně podezřelej, to za prvé. Za druhé, i kdyby to bylo technicky bez komplikací, pochybuju, že to někdo papírově schválí. A \"bezpapírovou\" úpravou to auto zatraceně ztratí na ceně, při případném dalším prodeji. Takže takovéhle úpravy rozhodně nedoporučuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta auta mají mezi sebou zhruba tři roky, jestli se nepletu. Jedinej problém by tudíž mohl být u zapojení el. na sání (byly rozdíly), ale dá se bez problémů přehodit celý sání. Jinak 1,4 na 1,1 počítač bude určitě jezdit, ale nevím jak (rád bych věděl). Pokud budeš mít 1,4 počítač a nebudeš k němu mít sladěný BSíčko a klíč, je ti to k ničemu a to je minimálně dalších 10táců, spíš víc a horkotěžko k sehnání (starší). Jinak pokud si nelámeš hlavu s ofiko přestavbou a vyfikneš na motor orig. číslo s typem motoru, tak si myslím, že vizuelně 1,4 od 1,1 nepozná ani většina odborníků.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja teda vubec nevim jak by se to delalo ale delat takovyhle veci u novyho auta je podle me nesmysl. Jak uz jsem nekolikrat nekde psal nejjednodusi je prodat a koupit to co chces. U starejch karek jako je 205 nebo 309 to bych jeste kousnul ale tohle ne......

A proc sis rovnou nekoupil 1,4???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor sice je uz jen nahradni dil,ale typ motoru musi porad sedet.A to by asi byl problem u DI,ale mozna to neni pravda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie som odbornik, mozno je to blbost. Ale niekde som cital, ze 1.4 narozdiel od 1.1 ma aj nejaky stabilizator, alebo nejaku spevnovaciu tyc ci co .... idealne by bolo postavit tie dve ata vedla seba a dokladne porovnat ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vždy? řídící jednotku a veškerou elektroniku budeš mít u toho motoru za 10000Kč nebo ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hloze-jan: pravda to je, ale ty motory jsou navenek uplne stejny a kdyz se najde misto, kde je ten TYP.STITEK vyrazeny, tak se to da i teoreticky premontovat a zamenit.. :) tyhle figle jsou prece u Peu dost znamy, nebo ne? Ze bych to znal jenom ja? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozor, číslo a typ motoru není na štítku, ale vytečkovaný na bloku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, tak se na to asi vykašlu. V době, kdz sem to auto kupoval bych nedal víc peněz dokupi. Neříkám, že nejsem s tímto motorem spokojen, šlape jak hodinky. Najezdím žádný závody i když mě to někdy láká. ;) Ale dostal sem takovouhle nabídku a chtěl sem vědět Váš názor. Díííky moc. Až nashromáždím pár korunek,možná, že začnu uvažovat o něčem novým,sílnějším. Ale jen co se týče motoru. Od 206ky neopustím :D:D:D Ještě jednou díky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.