Sagic Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 Ahoj, auto mi přestalo dobíjet. Nejprve lehce svítila kontrolka dobíjení, druhý den bylo vše v pořádku a následující den se opět rozsvítila s tím, že baterka se nedobíjí a je vybitá. Napětí na baterce při nastartovaném motoru bylo jen 12V. Má někdo zkušenosti s alternátory LCE, DRI? Jsou to nejlevnější alternátory s cenami kolem 3 tis, což je srovnatelná cena s rozsáhlejší opravou tak mám dilema zda to nechávat opravit nebo rovnou koupit nový. Ještě nevím, kolik A by měl mít, servicebox říká 95A nebo 80A repasovaný. V nabídkách pro mou motorizaci (1,9TD, servo, bez klimy) jsou 70A, 80A i 90A a 95A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 (upraveno) pošli vin mám nový alternátor a nechám ti ho za 2000kč pokud bude pasovat na tvůj vůz . Auto už jsem prodal a altík zbyl Upraveno 4. duben 2015 uživatelem kacaba12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 4. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2015 Ty jsi měl 1,6HDI, ne? Já potřebuju podle service boxu OE čísla 5705 L7 nebo repas 5705 FN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 (upraveno) 406 td. jenom servo bez klim. motor XUD9 66KW to je stejný motor jako máš ty pasuje do všech motoru 1.9 td 66kw Objednací kód: BO 0986038781 pro auto kelly nyní mám 307 1.6HDI 80kw , tento motor má 150A Upraveno 4. duben 2015 uživatelem kacaba12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 4. duben 2015 Sdílet Odesláno 4. duben 2015 Prečo hneď meniť celý alternátor? Na 99% budú iba opotrebované uhlíky v regulátore napätia,pravdepodobne aj zodraté zberacie krúžky,príp vadný celý regulátor.Oprava je jednoduchá a finančne nenáročná.Uhlíky cca 2 eurá,krúžky 3 a celý regler cca13 eur.Ja som kupoval tu:http://www.interlink.sk/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iv-ko Odesláno 11. duben 2015 Sdílet Odesláno 11. duben 2015 Zdravím Pes žoťáky a měl bych dotaz: Jaký odběr proudu /mA/ má mít P 407 HDI při klidovém stavu při vypnutí všech spotřebičů. Já jsem naměříl 180 mA, což se mi zdá dost a dosud jsem tento problém řešil odpojením aku. Jinak po dvou dnech nestartuji - jen cvaká pastorek. a po nabití aku nastartuju, ale vždy mám zapnutou automatickou klimatizaci a 100% jsem ji měl vypnutou. Ale nevidím souvislost, co má klima společné s tímto velkým odběrem proudu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. duben 2015 Sdílet Odesláno 11. duben 2015 většinou se to zjišťuje tak, že zapojíš měřák a postupně vytahuješ pojistku jednu po druhé, dá se tak zjistit proudový okruh, který má na svědomí vyšší odběr proudu (než je obvyklé) a pak aspon víš, kde hledat... počkej ještě na odborníky přes elektro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 11. duben 2015 Sdílet Odesláno 11. duben 2015 Koľko má byť odber v kľude neviem,ale ak je dobrá baterka za 2 dni by ju ani pri tomto odbere vybiť nemalo.Začal by som odpojením trvalého plus do alternátora,potom štartéra,ďalej ako píše ozzy.Klímu ti zapne na auto práve pre veľký pokles napätia.Asi to skočí do nejakých predvolených hodnôt.Správalo sa mi to presne tak isto pri slabej baterke počas štartu + na diagnostike vypisovalo chybu komunikácie po sieti can. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 11. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 11. duben 2015 Tak alternátor opraven, byly pryč uhlíky a ložiska už taky nebyla ve formě. Jinak jsem našel celkem dobrá videa na opravy altíků a startérů, je to v angličtině, ale názorný, tak třeba to někomu taky pomůže.. https://www.youtube.com/user/WestronicsIrl/videos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 12. duben 2015 Sdílet Odesláno 12. duben 2015 (upraveno) na xantia forum to maju v cestine a s popisom. http://www.xantiaclub.cz/view.php?naevclanku=repase-alternatoru-valeo&cisloclanku=2005032501 Upraveno 13. duben 2015 uživatelem mmartinkovic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iv-ko Odesláno 18. duben 2015 Sdílet Odesláno 18. duben 2015 Včera jsem byl v Pes žot servisu a závada se našla. Ten vysoký odběr proudu /180mA/ v klidu dělá altík. Je to nejnovější typ a ještě neměli náhradní díly na tento typ. Bylo mi nabídnuto buď nový alternátor cca něco přes 22000.- s DPH a nebo výměnný systém /kus za kus/ ale ten opravený nebude ten nejnovější typ. Tak budu přemýšlet - jak to vyřešit asi ta druhá varianta věděl by někdo z vás - co by bylo vhodnější.? Ještě uvažuji o možnosti nového altíku , původní nechat opravit a mít ho v rezervě /ale kolik alternátorů za život spotřebuju? Jinak je auto OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. duben 2015 Sdílet Odesláno 18. duben 2015 autorizák v tomto případě je chyba, zajdi tam, kde dělají opravy altíků, bude to malá elektrodílna s jedním-dvěma mechaniky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanblatnica Odesláno 18. duben 2015 Sdílet Odesláno 18. duben 2015 Na atorizák sa vys.r a urob ako ti píše ozzy.Aj tak to iba dajú opraviť niekde do elektrodielne a navýšia cenu.Oprava by mala byť oveľa ale naozaj oveľa lacnejšia,záleží však čo sa bude meniť.Ono aj v tých opravovniach sa zvykne meniť aj to čo netreba,lebo laik tomu neozumie,tak to treba využiť.Tým ale nechcem hádzať všetkých do jedného vreca.Hádam sa sem tam ešte nájde aj poctivec s remeselnou cťou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivankobza Odesláno 10. červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. červenec 2015 Nechal jsem si vyměnit altík /starší,ale funkční/ za 4500.- + práce = celkem 5000.- a spokojenost na obou stranách. Péža 3 týdny stojí a startuje na 1* bez sebemenšího problému. Ještě mi udělal diagnostiku a OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. červenec 2015 4500 za starší altík?!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 10. červenec 2015 Sdílet Odesláno 10. červenec 2015 To si mohol mať úplne novy aj s robotou a ostalo by ti aj na kávu s keksom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.