omousek Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Dobrej chlapy,prosim vás chci se zeptat kleklo mi vstřiovací čerpadlo na mé 406 2.1 td,a mám možnost sehnat z 806 ,tak se chci zeptat jestli to bude vše pasovat,nebo musí být striktně označení :xudl p01.Četl jsem že tyto čerpadla dávali do více vozů,od citronů do fiatu.Děkuji za odpovědi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 29. březen 2015 Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Mali by byt rovnake, treba pozriet hadicky, a tak. Inac, je to mechanika, tam sa max vymeni tesnenie a tak, viem ze sa tieto cerpadla v pohode opravuju, tak uz musis ty vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omousek Odesláno 29. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. březen 2015 Takze jenom na hadice dat bacha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omousek Odesláno 6. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2015 Mam sehnane z 405 td i s trubkama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. duben 2015 Sdílet Odesláno 6. duben 2015 405 měla motory TD o objemu 1.8 a 1.9, takže na 2.1 asi pasovat nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omousek Odesláno 6. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2015 A kdyz ho tam nejak narvu? Bude zle? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 6. duben 2015 Sdílet Odesláno 6. duben 2015 Kdysi jsem to taky zkoumal, pokud je čerpadlo bosch, tak tam asi půjde a je třeba v něm něco upravit a asi i dat jiný vstriky. Vstrikovace od Epicu vstrikujou při jimym tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. duben 2015 Sdílet Odesláno 6. duben 2015 A kdyz ho tam nejak narvu? Bude zle? cokoliv co někam narveš, bude zle , technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omousek Odesláno 7. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2015 Tak nakonec je to plošnak vypalenej, opraveno za 5000kč i s prací takže tam zustane LUCAS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 28. duben 2015 Sdílet Odesláno 28. duben 2015 Tak to vedet tak ti udelam za pulku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omousek Odesláno 13. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2015 tak lucas je venku,a daváme tam bosche ale nevíme jaké je pořadí spalování motoru věděli by jste popřípadě kdo by to mohl vědět? děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepe276 Odesláno 15. červen 2015 Sdílet Odesláno 15. červen 2015 cokoliv co někam narveš, bude zle , technicky tam může vejít, ale bude mít jinou dávku vstřiku, což se dá logicky odvodit u motoru jiného obsahu zkusil bych dát dotaz do nejbližšího Bosch diesel servisu ...ale nebude zle, vidíš to moc vědecky, maximálně to trošku míň pojede. Záleží spíše na tom, jaký je průměr vstřikovací hlavy, jak jsou naštelované vstřiky, předvstřik, apod. Mechanického Bosche z 2.1TD můžeš úplně klidně vyměnit za mechanického 1.9TD a nic se tím nezkazí. Obě čerpadla by měla mít hlavu průměr 9mm. Maximálně bych tam dal hlavu(+pár drobných úprav) třeba z VW a spol. z 1.9TDi, ty mají většinou hlavy 10mm(občas 11). Nebo z Jumpera/Boxera 2.5 TDi(79kW-typ motoru THX)-má hlavu průměr 11mm. Pořadí vstřikování z hlavy nevím, ale bude stejné, jako u 1.8/1.9 D/TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. červen 2015 Sdílet Odesláno 16. červen 2015 pepe276 dobu experimentování mám dávno za sebou, stačí mi citace ,,max. to trošku míň pojede'', děkuji nechci už jsem z takových oprav prostě vyrostl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepe276 Odesláno 16. červen 2015 Sdílet Odesláno 16. červen 2015 Dobu experimentů už mám taky za sebou a vím, do čeho se můžu pustit a do čeho ne. A tohoto zrovna se nebojím, to "trošku míň pojede" znamená max. o několik málo km, ale nejspíš ani to ne, ale ne že to pojede max. 60 km/h na pětku z kopce pod plným plynem :-) Jak jsem napsal - rozhoduje víc věcí, např. celkový stav čerpadla a vstřiků, průměr pístu vstřikovací hlavy, nastavený tlak vstřiků, velikost a stav trysek, apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka V Odesláno 5. březen 2017 Sdílet Odesláno 5. březen 2017 Ahoj, prosím nevíte kde nechat opravit či sehnat naftové čerpadlo na 406 2.1 td. Odporoučelo se mi. Poraďte. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka V Odesláno 24. září 2017 Sdílet Odesláno 24. září 2017 Ahoj. Prosím překopal sem čerpadlo Lucas na Bosch, lanko plynu, jiné vstřiky atd.. Nyní řeším otáčkoměr, pokud vytočím nad 3000 tak otačkoměr přestane fungovat a neukazuje. Poraďte co s tím, lze to nějak vyřešit. Pak zde mám ještě jeden problém, svítí žlutá kontrolka čerpadla, co s tím. Mechanik, který to předělával říkal, že to bude svítit pořád vzhledem k tomu, že je tam jiné čerpadlo. Lze to nějak udělat aby to fungovalo jak má, myslim že by to byl problém při STK. Díky za radu. Peugeot 406 td, obsah 2.1 rv 1998. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.