Kluci z Paky Odesláno 28. březen 2015 Sdílet Odesláno 28. březen 2015 Ahoj, nerad bych zakládal duplicitní téma, ale hledal jsem, hledal, ale nenašel jsem konkrétní odpověď na moji otázku. Mám P106 z roku 2001, místo ukazatele teploty motoru mám jen tu kontrolku nalevo a napravo kontrolku na mazání motoru. Po otočení klíčku se rozsvítí kontrolky jako ABS, airbagy, baterie atd. ALE kontrolka mazání ani kontrolka na chlazení nesvítí. Předpokládal jsem, že by se tyto kontrolky měly rozsvítit kvůli kontrole funkčnosti. Tak jsem se pustil do demontáže budíků /přístrojovky/, ale k mému překvapení mám místo žároviček LEDky. Takže jsem to zase vesele zadělal zpátky. Otázkou je, zda-li se u modelu P106 po r.v. 2000 mají tyto kontrolky po otočení klíčku "cvičně" rozsvítit, nebo jestli se rozsvicí pouze při problému tedy poruše daného systému.... Moc mi nejde do hlavy, že by se zrovna tyto 2 ledky rozbily, když vše ostatní funguje včetně podsvícení.... Nechápu. Poradí mi někdo? Nechci jezdit bez kontroly mazání a chlazení......... Případně- dá se to nějak rozumně opravit-zabývá se tím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2015 Sdílet Odesláno 28. březen 2015 podle mě se rozsvítí až při poruše daného systému, navíc to bude jistit nápis STOP na přístrojovce tu je odkaz na příručky , ovšem 106 jaksi chybí... http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 28. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2015 Tak nápis stop na přístrojovce nemám. Mám manuál k autu, ale je sakra v němčině, které teda opravdu nerozumím. Kdyby to bylo v AJ, tak si počtu, takhle ale ne. Co napověděl google překladač, tak kontrolka oleje by měla svítit před startem určitě, kontrolka chlazení PRAVDĚPODOBNĚ také..... Otázkou je, proč to nejde? Chápu, že se všechno může rozbít, ale proč ostatní více používané kontrolky jdou a zrovna ty 2 nééééé? Dá se to nějak vyměnit nebo na desku s ledkama připájet přes drátky klasickou patici se žárovičkou? Přeci jenom by to bylo schované v tom bílém plastovém "chlívku" pod červenou folií s ikonou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2015 Sdílet Odesláno 28. březen 2015 (upraveno) nedělal bych s tím zatím nic a rychle sehnal aspoň k nakouknutí příručku, nebo němčináře nápis STOP není viditelný, rozsvítí se až při problému... Upraveno 28. březen 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 28. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2015 Aha, tak to o té stopce jsem nevěděl..... Kde je umístěna? Jinak jsem teď koukal na youtube pod vyhledáním "start peugeot 106" , našel jsem tam 3 videa startu 106 s budíky, co mám já tj. ledky a vysledoval jsem následující: kontrolka oleje se rozsvicí, ale chlazení ne. Takže musím zjistit, jestli je problém v budících, nebo jestli např. není zoxidovaný kabel na snímači tlaku oleje nebo jestli není v tahu samotný snímač. Kontrola by měla být jednoduchá- vycvaknout konektor snímače a ten pin v něm ukostřit. Když se kontrolka rozsvítí, mám problém u snímače, když ne, tak je problém v budíku...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 28. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2015 Tak problém je ve snimaci tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kluci z Paky Odesláno 18. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. duben 2015 Snímač vyměněn, tak už mám klid v duši.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrDOA Odesláno 4. červenec 2019 Sdílet Odesláno 4. červenec 2019 V 28. 3. 2015 at 11:47, Kluci z Paky napsal: Aha, tak to o té stopce jsem nevěděl..... Kde je umístěna? Jinak jsem teď koukal na youtube pod vyhledáním "start peugeot 106" , našel jsem tam 3 videa startu 106 s budíky, co mám já tj. ledky a vysledoval jsem následující: kontrolka oleje se rozsvicí, ale chlazení ne. Takže musím zjistit, jestli je problém v budících, nebo jestli např. není zoxidovaný kabel na snímači tlaku oleje nebo jestli není v tahu samotný snímač. Kontrola by měla být jednoduchá- vycvaknout konektor snímače a ten pin v něm ukostřit. Když se kontrolka rozsvítí, mám problém u snímače, když ne, tak je problém v budíku...... Ze nesviti kontrolka chlazeni je tedy normalni? Taky jsem to dneska rozebiral a na nic neprisel. Taktez tam mam ledky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.