j.c.

Peugeot 205 1.4 - sytič

20 posts in this topic

Potřeboval bych poradit,jestli nejde nějak udělat,abych měl ve své 205 místo manuálního sytiče počítače nebo třeba i jiný mechanismus.Nejlépe bez výměny motoru nebo auta:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ted jsem to nak nepochytil ale myslim ze myslis ze chces automatickej sytic zejo???

No tak to fakt nevim ale co ti vadi na tom zatahnot za tahlo a nastarovat a pak ho zase zastrcit zpet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, neheldě na to, že čím víc máš těchhle elektrických srač..., tak tím máš větší šanci, že se něco pos...

BTW: U Favoritů byl také automatický a hodně lidí si ho vracelo na manuální !!! protože jet 50 km se zaseklým sytičem ... (no, ropné pole taky nevlastním )

Share this post


Link to post
Share on other sites

no me napada jeden duvod proc automatickej sytic a to ze s tim bude jezdit pritelkyne, manzelka ..... :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ktera .....

ta moje dokaze jet 30km s ruckou, na sytic klidne porat a o tom ze jezdi na 3 120km/h a na 5 20km/h ani nemluvim :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radek: jí to prásknem :) :)

Zazaa: to si holt musíš umět vybrat :P Ta moje sice teprv dělá řidičák, tak nevím, co bude za volantem vyvádět, zato mi dělá par?áka - rozebírá a opravuje auta se mnou. A jde jí to dobře...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddie děláš to spravně každej sme tak nějak začínali ale upřimně té moji bych auto taky nepučil. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytič??? Vykašli se na automatiku a nech si tam ten manuál. 1.4 to je zaručeně jednobod a automaitcký sytiče to je na nic. Časem se vyběhá, vyhřeje nedrží správnou polohu a akorát budeš mít problém navíc. Manuál je určitě lepší. Já mám Mi16 tam je to trochu složitější a nechtěl bych aby se mi něco posr......

Share this post


Link to post
Share on other sites

no snad to tu nenajde :) a nastesti ji nikdo z Vas nezna takze me prasknout nemuzete :)

a abych byl uprimnej ted uz je to lepci hlavne si pochvaluje Peugeotka ze se ji vyborne ridi a chce jezdit takze sedim vedle ni a snazim se bejt milej :) horsi je ze se ji libi jezdit rychle a precejen ten styl jizdy tomu jeste neodpovida

s tou pomoci to je horsi maximalne me dela spolecnost nebo neco cisti , ale vymena motoru nebo rozborka prevodovky to neeeeee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jen počkej, jestli někdy přijedete na sraz :D :D :D

Rozborku převodovky ani nic podobného neděláme, énem věci, které se vyplatí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vůbec se Ti nedivím. Ženská auto bez volantu. Vzácnej příklad moje drahá polovička řídí Škoda 120L r.v. 88 a jelikož se rozhodla ta škodovka že nepojede tak to neřešila a vzala si moje Micko. Vrátila se a že je vše ok ale nebylo. Jdu a koukám na nárazník a ostřikovač světel nikde. Nemělo cenu se ptát kde je. Je pravda, že na úklid a dekorace mého vozu je dobrá ale to řízení. Ostřikovač bych přežil ale zjištování počtu zubů v převodovce tak to už ne to je na mě moc.

Nechápe, že to není Šáda.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zazaa tu tvoji sice neznáme ale určitě přijedeš na sraz......:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tohle tema uzaviram (zenska a auto)

A ted z5 k sytici :) Bysch se pridal s otazkou:

Mam automat. sytic a nekdy se mi zda, ze moc dlouho mam otacky nekde kolem 1100-1500, podle toho jaka je zima. Vetsinou se to upravi, az kdyz teplota stoupne na nejakych 80°C, ale nekdyz ani pri 90°C to jede porad na zvysene otacky :(

Nevite nekdo co s tim? Kde vybec je umistenj ten automaticky sytic? Nebo to ma na starosti pocitac - vstrikovac? (je to monostrik) Neebo nejake cidlo teploty vody?

Netusite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

voštíku: mi ten sitič na 1,6mono nešel vůbec (to byla poslední kapka proč jsem menil motor na GTi) podle diagnostiky to bylo čidlo teploty nas. vzd. cena nového je 1600 tak jsem dal starší 3krát a žádna změna ale mužeš to skusit

mimochodem chceš to benínove čerpadlo na 1,6:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze to znamena, ze ten sytic ovlada to cidlo na sacim parozi??? To je nejaka mejlka, ne? Ja si furt myslel, ze to ma spojitost s teplotou vody.....

To cerpadlo uz nepotrebuju, kdyby ses ozval pred srazem, tak ti urvu ruky, ale nakonec jsme to opravili salamounsky a je to na 100% OK.. Uz ani kapka nazmar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi v servisu tvrdily že mi to čidlo ukazuje teplotu -20 C a že to je tím. ale u gti je to ovladane vodou takže nevim (nevěřím servisům)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U té 1.6 to bude nejspíš čidlo a tím bych asi začal. Stačí blbá informace a počítač se to snaží nakrmit i když je teplota kolem 80 stupnů. Má zase svoji hranici a to je + - 1500 ot/min. Může to dělat kontakt mezi čidlem a konektorem stačí trocha vody apod a průser je tady. Chce to proměřit jak kabel s konektorem tak i čidlo. Uvidíš sám. Určitě pak napiš co to bylo. PS: jednotka to dělat nebude to by to auto nešlo za plynem a žralo by jako malá kráva:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.