Hrada 106 16s Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Ahoj nemá někdo zkušenosti s touhle gumou. Chtěl bych je koupit schanim je i jete pokud je někdo jezdil dejte vědět jaké opravdu jsou slyšel jsem o nich že když už je utrhnes tak už je pozdě a čekáš jen ránu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 záleží na co je chceš používat, na normální ježdění ta guma není vhodná ani homologovaná (pokud si dobře pamatuju) na okruh je to jedna z levnějších gum kde je poměrně dobrá cena / výkon.. zdejší člen s nikem AKCZ je jezdí/jezdil na své GTi-6ce, zkus se poptat jeho.. nicméně kdybys chtěl větší kompromis, gumu na silnici i na okruh, šel bych spíš do R1R.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306-Kubik-S16 Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Guma R888 je homologovana normalne na pozemni komunikace :-) ja jezdim na S16ce prave R1R a super guma v normalnim provozu nemas sanci u te gumy jit na hranu jejiho fungovani je to meka guma takze musis pocitat s tim ze ta gumu nevydrzi tolik jako bezna letni guma je to semislick :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 9. březen 2015 Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Kubik: vidíš to, já měl v paměti že právě 888 neměla homologaci, tak to se omlouvám za mystifikaci, jsem zase o něco chytřejší.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrada 106 16s Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Thx jsem čerstvý majitel s16 takže hledám kompromis R1R jsem měl taky v merku asi je teda zkusím pokud se sjíždí rychleji jenom dobře bude fungovat a to je přesně co hledám. Seriove gumy se mi zdají dost slabé. Auto je od minulého majitele dost nechci říct zanedbane spíš po estetické stránce barva kladivkova stříbrná ale na barvu to nejezdí. Motorově je vypilovana sání odlehčená klika lestene svody brzdy nové kompletně položené na brembach auto jede jak má pekne rovně brzdy jsou perfektní jen kdyz ve větší rychlosti najíždím z ostra do zatáčky a pribrzdim ostreji tak mi zadek ustřeli nevím jestli je to tím jak je odlehčený nebo to dělá každé tohle auto ale gumy jsou na hraně tak jsem si myslel pokud dám měkčí gumu viz 888 nebo jak psal Kubík R1R mohlo by to pomoct. Pokud ne budu muset seridit brzdy na zadní náprave. Používám ho do práce 20km v pondělí a v pátek 20km zpět a samo víkendove hratky. Čeká mě spousta práce ale první se tenhle rok pobavím auto je na dílně vikend klasika věci po koupi olej rozvody výměna světel jsou tam angely s xenonami myslim že originál mu prostě sluší víc a pak nechci dráždit PČR už takhle ten randál z koncovky je neskutečně hlasitý takže se asi otevře a dá se tam vata.Jeste rada co je nejoptimálnější koncovka na s16 možná by se vyplatila investice do nějakého kvalitního výfuku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hrada 106 16s Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Ještě radu koukal jsem na ty R1R dělají je v rozměru jako ty 888 195/50/15 ted tam mám 195/45/15 ta výška 50 tam půjde? Vím že se tam strkají 195/45/16 tak stim si hlavu asi dělat nemusím co? Radši se zeptam než je objednám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 12. březen 2015 Sdílet Odesláno 12. březen 2015 měl bys tam ty 195/50 dostat, rozdíl v obvodu je 3,55% (z 1748 na 1810mm).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
odee Odesláno 30. březen 2015 Sdílet Odesláno 30. březen 2015 Ahoj, co se týká ustřelení v zadku při brždění v zatáčce, tak to je vlastnost S16, prostě v zatáčce nesmíš brzdit;-) Zvlášť pokud máš silnější brzdy, tak to musí být ještě výraznější... U S16 je na zadní nápravě i omezač brzdného účinku, ale i tak je při přibrždění zadek tak lehounkej, že jde bokem (kola se ani nemusí bloknout, prostě se sveze). Samozřejmě, že lepivější gumy to posunou o kus dál, na druhou stranu pak už může být ta hrana v takové situaci, že když už ta guma povolí, tak jsi opravdu skončil... mě malinko pomohlo i snížení zadku tak, aby auto bylo přesně v rovině. Jinak u těch gum záleží na snížení a taky na ET a šíři ráfku. Já třeba se 195/50 R15 sem škrtal ani sem neměl pořádnej rejd, se 195/45 R15 (oboje na Cyclonech 6x15 ET 19) musím vytočil kolo do maxima, aby si aspoň malinko škrtlo, takže to už v běžným provozu nepocítím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HarasivyPanda Odesláno 17. duben 2015 Sdílet Odesláno 17. duben 2015 Ja mam R1R 195/50 r15 na 306 rallye a maximalni spokojenost,jak do normalniho provozu,tak i na okruh.A i v desti se to da taky...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.