Roman 1173 Odesláno 6. březen 2015 Sdílet Odesláno 6. březen 2015 Dobrý den Dnes jsem koupil manželce Peugeot 307 r.v.2001 2.0 HDI motor RHY a celou cestu z bazaru cca 70 km v pohodě (před koupí prověřeno diag.bez závad) po zastavení a vypnutí motoru po opětovném nastartování se rosvítila diag.motoru a auto nejde přes 3000 otáček a po ujetí cca 500 metrů vypne motor.Zítra budu ještě řešit s majitelem bazaru ale moc šancí si nedávám.Po napíchnutí diag. hlásilo následující chyby po vymazání jde motor chvylkama do otáček a zustala hláška :snímač tlaku paliva nesprávný Dokáže někdo poradit co stím ? Mám Partnera se stejným motorem napadlo mně přendavat díly do 307mičky a zjistit kde je chyba ale nejsem si jist zda je to dobrý nápad. Vin 307 je VF33CRHYB82190165 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 6. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2015 Ještě dotaz pro zkušenější: smlouva je postavena tak že se záruka nevztahuje na opotřebení vzniklé obvyklým užíváním ale zjistil jsem přes SB a potvdily mi to v Peugeotu že počáteční záruka je od 31.12.2002 ale dle TP je r.v. 28.11.2001 dá se v tomto případě odstoupit od smlouvy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 7. březen 2015 Sdílet Odesláno 7. březen 2015 28.11.2001- datum výroby auta 31.12.2002- datum prodeje auta=počátek záruky pro kupujícího No osobně pokud je ve smlouvě že se nic nevztahuje na běžné opotřebení tak asi budeš opravovat sám... :myslim Při koupi by musela být ve smlouvě uvedena "skrytá závada""...... Když tak mě někdo opravte... I tak bych ale do bazaru jel a snažil se to řešit......člověk nikdy neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 7. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2015 Dneska po výměně čerpadla v nádrži a tlakového čidla beze změny, objednal jsem odtah a auto jde do servisu. Bazar kupodivu vyšel vstříc a pozdržel platbu do vyřešení problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 7. březen 2015 Sdílet Odesláno 7. březen 2015 tipujem to na spatny vstrekovac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 9. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2015 Tak dneska samé dobré zprávy : vadný regulátor tlaku paliva a bazar zaplatí půlku opravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 10. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2015 Tak anabáze pokračuje po výměně tlakového regulátoru paliva po ujetí cca 50km auto opět v nouzovém režimu.Všiml jsem si že po vypnutí zapalování a vytažení klíče ze spínačky motor ještě chvilku běžel a po opětovném zapnutí zapalování padl do nouzáku, diag opět hlásí snímač tlaku paliva nesprávný.V servisu objednali nový tlakový snímač tak doufám že to bude ono.Nesetkal se stím někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinkuk91 Odesláno 26. březen 2019 Sdílet Odesláno 26. březen 2019 (upraveno) Zdravím vás. Mužů se zeptat čím to nakonec bylo ? Mám ten samy problém u tohoto motoru. Upraveno 26. březen 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.