Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


PetrJogi

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 rok později...

Zdravím, mám nový dotaz. Nedaří se mi provést regeneraci FAP. Jedna verze je problém s baterkou. Při použití ostřikovače mi voda protéká na kryt baterie a z něho přímo na kontakt. Baterie se tedy tváří jako odpojena (nelze nastartovat) Věřím tomu že se mi  to stává i za jízdy takže to je jeden z důvodů proč se neprovede regenerace. Zítra vyřeším homemade krytem na kryt baterie... Ale jaký je jiný možný důvod? Do teď byl vůz v dobrém stavu měsíc po STK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne. Za jízdy. Palubní počítač mi vyhodil hlášky jako vždy pokud pár dní jezdím po městě ve stručnosti něco o tom že hrozí ucpání filtru pevných částic a ať si přečtu návod, stačilo auto projet na dálnici a bylo to vše ok. Teď už ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...