iOrange Odesláno 2. březen 2015 Sdílet Odesláno 2. březen 2015 Ahoj klubáci, hodlám pořídit 306tku s HDičkem. Koukal už po nějakých a jen bych rád nechal od zkušenějších poradit. Tenhle motor asi evidentně podle dat z VIN viditelných v ServiceBoxu mohl mít EURO 2 i EURO 3. Je nějaký zásadní rozdíl mezi nimi co se týká spolehlivosti, spotřeby apod. ?? Mám vyhlídnutý jeden, který i podle TP má normu EURO 2 (96/69). Auto modelově rok 2000. Má všechno možný včetně regulované klimatizace snad kromě výhřevu sedaček a zadních el. oken. Pak jsem našel o cca půl rok starší auto s horší výbavou, ale překvapivě EURO 3. Ten první je prý "asi z Belgie" ten druhý je jasný němec. Je možný, že se to lišilo zemí původu ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. březen 2015 Sdílet Odesláno 2. březen 2015 Oba motory mají kod RHY, jsou tedy shodné. Liší se něčím, co ovlivnuje tu emisní normu, možná to je EGR ventil. Vím, že tu jsou i rozdílná čísla vstřiků. Nicméně pořád to je RHY s Boschem a nevybavuji si, že by tu probíhala diskuse nad rozdílnou spolehlivostí tohoto motoru (nepočítám rozdíl mezi vstřiky Bosch a Siemens - v 306 byl jen Bosch). Opravdu bych se nedivil tomu, pokud by se emisní norma lišila dle státu, kde se vůz poprvé prodal. Já mám rok výroby 2000 (provoz od února 2001) a mám EURO2, vůz kupován v ČR. Osobně bych se tímto rozdílem vůbec nezabýval, on je nyní mnohem větší problém najít dobrou 306 HDi, už je to přeci jen 15 leté auto, raději koupit vůz v lepším stavu a E2, než E3 do kterého se musí sypat peníze. Pokud bych já měl nyní kupovat vůz, byla by to opět 306 v HDi a vzhledem k tomu, že ta moje má skoro 350 tkm, nebál bych se ani vyššího čísla na budíkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iOrange Odesláno 2. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2015 (upraveno) Díky za odpověď. Ten vyhlédnutý má 176 tKm. V Cebii to má 8 záznamů (08/2000 - 05/2014). Jen se zadní nápravou nebylo nic dělané. Dle majitele je OK. Nicméně po 15 letech asi snese nějakou tu opravu. Což je investice minimální. A combi v černé metalíze je taky celkem ojedinělé. Má někdo z místních přístup do autorizované aplikace, kterou Peugeot používá (pokud tedy nějaká existuje) pro zápis oprav v autorizovaných servisech ?? Našel jsem totiž tohle. Záznamy o poškození Číslo záznamu: 1 / 4 Datum škody 8 / 2000 Země Belgie Výše škody 3 944 EUR Statut poškození Oprava Evidovaná místa poškození L přední strana, levá strana, L zadní strana Stav tachometru 8 500 Datum škody 9 / 2001 Země Belgie Výše škody 1 045 EUR Statut poškození Oprava Evidovaná místa poškození pravá strana Stav tachometru 44 500 Datum škody 9 / 2002 Země Belgie Výše škody 3 230 EUR Statut poškození Oprava Evidovaná místa poškození přední čelo Stav tachometru 68 000 Datum škody 9 / 2009 Země ČR Výše škody 3 005 EUR Statut poškození Oprava Upraveno 2. březen 2015 uživatelem iOrange Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.