lkmato Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Zdravím borci...mám problem s Boxerom II 2,8HDI 94kw motor nejde bez štart speja vôbec naštartovať, vôbec nezáleží na vonkajšej teplote ani na tom či bol motor odstavený 1s alebo deň. Na diagnostike vyhadzuje chybu P1320 - Synchronizace mezi vackovým hrídelem a klikovým hrídelem. Tlak nafty po zapnuti kluca mi kolise na 2-4 bar, pri točení motora ide tlak na 316bar...ale akonáhle prestanem točiť tak tlak pomaly (cca 15s) klesne znova na 2-4 bar. DRV(regulator tlaku) vymenené, snímač kluky aj vacky tiez . Za akékoľvek nápady vopred ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Rozvody sa kontrolovali ci to neni posunute?(skocene) Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Rozvody su v poriadku....pre istotu som si kupil aj pripravky na nastavenie rozvodov aby to bolo sto percentne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 a tu chybu uz nehlasi? synchronizacia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Práveže hlási stále... ale keď odpojím snímač vačky tak synchronizaciu už neukazuje ..ale to asi len preto lebo nemá to s čím porovnať...najzaujimavejšie na tom je že motor aj tak nechyti a diagnostika neukazuje so snimacom vacky nic ani ked je odpojený... a ta synchronizacia sa robi len mechanicky alebo aj softverovo nejako cez diag. ? A neviem aká má byť vzdialenosť snímaca vacky od remenice vacky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) snimace davaju impuzy ro rj motora a ked niektory da impulz skoro alebo neskoro tak mas nesynchronizaciu cize moze to byt aj skocenymi rozvodmi ale ty si si isty ze su ok skusil by som zmerat este kompresiu motora Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Tak podla prípravkou to sedí ..čiže v rozvodoch by som to nehladal....skor nejaka elektrická závada?? kable som vizualne kontroloval ale skor ke by mi niekto vedel poskytnut el. schemu tých snimacov...a zapojenie na piny RJ aby som ich vedel premerať.. a už ma napadlo aj to že starét robi velke iskrenie a ci nemoze rusit signal snimaca otacok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 snimace otacok maju tienenie ako koaxialne kable cize ak je kabel na snimaci ok nemalo by to vadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) a k tej kompresii moc by som to na nu nevidel lebo motor ked nastartuje ta ma vykon aj pekny chod vsetko jak ma byť len proste ako keby nevedel ten motor kedy ma otvorit ktory vstrek ... a to padanie tlaku nemoze mat s tym suvis? lebo aj keď odpojim prepady na vstrekoch tak podavacie cerpadlo tlaci aj do prepadov ...este zajtra skusim zmerat prepady na vstrekoch pri nastartovanom motore ..síce áno to tienenie ma nenapadlo... Upraveno 1. březen 2015 uživatelem lkmato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) taky blby napad ak si chces overit ci to nerusi snimac obal kabel snimaca hlinikovym alobalom a ukostri ho(alobal) a skus tocit ale tomu moc neverim ze je tam problem Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Onehdá jsme měnili motor právě na 2,8 sice nechtěl chytit vůbec (startsprej jsme nezkoušeli). Byl tam danej snímač otáček z původního motoru a ten měl malinko jinej držák, stačilo snímač dát blíž ke kolu a šel na cvrnknutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 To s tým alobalom určite vyskúšam ....a tak ten snímač na kľuke musí byť ok.. lebo podľa mojho názoru motor na to aby naštartoval potrebuje otáčky...vzduch..palivo(u HDI je dosť podstatný aj tlak)...čiže snímač by som vylúčil ...len stále sa mi nepodarilo nájsť ako nastaviť vzdialenosť snímača vačky od remenice vačkového hriadeľa... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) podla Sb je na ten snimac drziak v tvare L ktory sa da asi malinko posuvat ci?http://picino.rajce.idnes.cz/nastenka/#000402182.jpg 11-snimac vacky 21 drziak snimaca a 3 a 16 je iny typ uchytenia ak by si dal sem vin najdem obrazok pre tvoje auto Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 VIN momentálne nemám ako zistiť ale je to presne to ako to je zobrazené na tom obrázku(11 a 21) a to Lko sa dá posúvať celkom dosť na to že je to na snímač a vôbec neviem aká vzdialenosť ma byť od remenice vačky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) podla mna ak by bol moc daleko ti napise nespravna koherencia snimaca vacky na dia sak to napoj na dia ,snimac vyber respektive ho posun dozadu ci ti tu hlasku hodi zla koherencia Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=17666 tu riesia tu poruchu P 1320 na jtd a vyriesili to urazilo mu to magnet na snimaci cize asi nastavenie toho snimaca vacky je fest dolezite Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Áno to som už študoval preto som menil aj ten regulátor tlaku...ako on bol vťahu lebo pred výmenou bol tlak pri točení motora max 26bar teraz tam mám 316bar ale akonáhle sa motor prestane točiť tak tlak klesne na 2-4 bar ... neviem či by ten tlak(300bar) u HDI nemal ostať preto chcem merať prepady na vstrekoch lebo niekde ten únik musí byť, ak sa mýlim tak ma opravte lebo ja už vážne neviem kam sa dalej pohnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) ked sa pozries na animaciu comonrail vstrekovaca tak ked ho rj motora neotvori tak prepad na nom je zavrety cize nemalo by nic ist cez vstrekovace do prepadu toto by mal byt elektromagneticky vstrekovac Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkmato Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 No zajtra zmerám... a uvidíme proste vstreky by mali mať cca rovnaké minimnožstvo prepusteného paliva do prepadu ak bude mať jeden veľa tak je vstrekovač zlý ...zajtra pomeriam a dám vedieť ďakujem zatiaľ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Po vypnutí motoru v systému vysoký tlak nezůstává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.