sharpers Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Čauko pežoťáci možná si mě někteří pamatujete, pár let zpátky sem vlastnil modrou 406ku sedana Dva roky sem te´d byl bez auta a teď, při rozhodování o jeho nástupci bylo od začátku téměř jisté, že to bude opět francouz. Protože 407ky byly nad moje fin. možnosti a 406ky jsou už konstrukčně zastaralé, sáhnul sem po kompromisu v podobě Citroena C5. Je to konstrukčně novější než 406ka, přitom stále levnější a dosažitelnější než 407 Konkrétněji k mému mazlíkovi Jedná se tedy o Citroen C5, vyrobený 11/2013, do provozu uveden v půlce roku 2014. Motor je 2.2 Hdi, 98kw, spojený s 6 stupňovým manuálem. Auto má najeto necelých 200tis km, což by sedělo jak podle servisní knížky, tak i podle stavu opotřebení interieru a podvozku. V nedávné minulosti měněny rozvody a spojka včetně setrváku, za což sem fakt rád K autu sem dostal druhou sadu pneumatik, 5x letní na 16 alu disku Co se týče výbavy tak se jedná o paket Exclusive, nevím jeslti je to plná ale minimálně obsahuje vše co jsem chtěl. Auto má 8x airbag, ABS, ESP, ASR, xenony, digi klima, 4x el okna, el. sedačky s výhřevem, el. zrcátka sklopná a vyhřívaná, radio na cd+měnič+ovl.pod volantem, tempomat, zadní parkovací senzory, senzor deště,6st. manuál, velký pal.pc včetně origo navigace,alarm. Co se týče nedostatků, tak se jich samozřejmě pár najde. z těch kosmetických se dá vyjmenovat asi metr a půl dlouhý šrám od klíče na straně spolujezce, přední pravý růžek nárazíku značně odřený, menší vryp na kapotě a prasklina zadního nárazníku. Kolem zadní spztky je minimální povrchová koroze. Vše časem alespoň trochu zmenším, ale rozhodně to nemá moc velkou prioritu. První chci auto dostat do top stavu technicky. K tomu chybí maličkosti : Ruční brzda sice brzdí, ale je povolená a funguje snad jen poslední zoubek, takže člověk za ní musí fakt zarvat. kroužek zpátečky se nevrací sám a člověk jej musí vždy po couvání sundat manuálně. Podle vibrací při vypnutí motoru bych tipoval nějaký špatný silentblok v motoru a poslední drobnost je že nefunguje výhřev spolujezdcovy sedačky . jinak vše pracuje jak má, jak z normální tech. vybavení tak z výbavy , vše šlape na jedničku za což sem fakt rád. nemám v plánu žádný tuning nebo podobné, v plánu mám jen výměnu rádia a předního repra, zvažuji i koupi menšího subwooferu pod sedačku ale to zatim moc nevim. určitě bych rád kameru na přední sklo a časem zvažuji o dokoupení couvací kamery když už je tam ten velký displej i možnost ji připojit. Doufám, že se Vám to líbí a že mě nikdo neukamenuje že sem od Peugeotu utekl ke kolegům Citroenům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 ...Citroen C5, vyrobený 11/2013, do provozu uveden v půlce roku 2014. ...překlep? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 ja myslel ze v roce 2013 uz existovala tahle C5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 jo taky si myslim ze to je 2003 do provozu 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Abych reagoval na Tvoji minulost: Bejvávalo - C: Xantia 1.8 Break (prakticky předchůdce C5); teď viz dole. V první řadě si nech prověřit komplet Hydroaktiv tzn. všechny koule a kvalitu případně (doporučil bych) kompletní výměnu hydraulické kapaliny. Nezapomeň, že hydraulika je propojená s brzdami. Ručka je asi jen o seřízení. A co se kosmetických úprav týká - zruš ten držák na NOKII - to je prostě děs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Ultra cesťák, super kousek a super výběr - nej verze. Vše ostatní z tohoto soudku bylo jízdně buď slabší, nebo výrazně poruchovější (mimo V6 s manuálem, ale to na každém, protože žere i trávu u cesty). Pokud vše funguje jak má tak dokáže překvapit na dálnici nejednoho spěchajícího silnějšího TDIčkáře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Hydra s brzdami nemá nic, je tam běžný PSA okruh, čerpadlo na Hydru je zde ele s řj. je to aktuální Hydra III+. Stejná jako v dnešních C5... Ručka je lanovodem na předek - ke třmenům... Už to není tak výlučný citron jako předchůdci - řekl bych za sebe bohužel. Nadruhou stranu většinu věcí zvládne i běžný "servisák". LDS mě čeká taky, jak sleze sníh Upraveno 1. březen 2015 uživatelem rootsky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Sorry C5 zase tak dobře neznám, u Xantie byla hydraulika a brzdy na jednom okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Jo, to jsem taky zažil s BXkem, že mi na dálnici praskla hadička od hlavní koule, auto si pomalinku začalo sedat, bylo tvrdý a když jsem chtěl zajet na benzínku zjistit, co se stalo, tak jsem zjistil, že ani nebrzdí ... Mám zato, že ale už od Xantie II byly okruhy oddělené. Jo, C5 (nejlépe C5 III tourer) je na 90% taky nástupce mojí šlupky, jestli neskončím u nějakého MPV, ale jednoduchý auto, jako je RHZ ve 406 se už nenajde, tak ji ještě budu nějaký pátek udržovat v kondici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Ten rok má asi o 10let mimo , pak by byl zajímavej i ten nájezd 200tis. za 3/4 roku . Jinak za mě bohužel tyhle ''starý'' C5 se mi nelíbí , akorát ten motor bych brala . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootsky Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 JJ je to takový Zeppelin. Ale právě v tom dobrém. Taky je to takový auto-zjev jak ta vzducholoď, z dnešního pohledu, letadlo ( ono to i tak jezdí - jak Zepp létal P.S. U mě je to asi dané, měl jsem obrázek pohlednice Graf Zeppelinu nad naším domem (Jabloneckou přehradou). Ale po těch letech ho nemůžu najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JJEENNDDAA Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 je modrou 406 si pamatuju :-) potkávali jsme se v orlové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 No ten rok je samozřejmě překlem, sem trouba rok výroby je samosebou 2003, do provozu 2004 Jinak mám v plánu první servis, tam bude výměna oleje, kontrola nebo výměna oleje v hydractivu, oprava ručky a takového toho kroužku na řadičce co ovládá zpátečku. A Franto neboj, zrušení toho držáku na mobil bude jedna z prvních uprav co tam udělám, je to strašná bejkárna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 zajimave je ze tenhle drzak na nokii sem videl uz asi u 10 vozubud je to univerzalni kousek nebo vsichni podnikatele pouzivali jeden a ten samej telefon Nokii 6210 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Mě spíše zaráží skutečnost, proč to tam vlastně stále je Myslím, že už je ten držák pár let nevyužívaný. Já kdybych ho takhle měl a koupil nový mobil tak bych ho prostě demontoval pryč, neviděl bych moc důvodů ho tam nechat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 kamos mel C4 mel tam tenhle drzak (koupeno 2010) pak koupil passata a tvelmi podobnej mozna ten samej drzak - dokonce origo v kabelazi (koupeno 2014) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 ja myslel ze v roce 2013 uz existovala tahle C5 tak tak uz od 2008 tahle .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Tenhle držák jsem taky měl v 406 při zakoupení pár let zpátky. Bylo to i s GSM anténou na zadním okně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.