greg Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Ahojte. Co by mohlo způsobovat na 2.2 hdi ztrátu podtlaku při vypnutém motoru. El.mag ventily pro egr a klapku jsou zaslepeny. Jediný funkční je ovladaní turba. Po vypnutí motoru v něm hučí/bzučí cca 1 min. Potom ztichne, ale podtlak je fuč, pedál brzdy je tvrdý. Když Tento ventil odpojím, hadičku zaslepím, nastartuji a chcípnu - podtlak drží celý den. Výměna za jiný ventil nepomohla, dokonce ani nový nebyl lepší. Těsnost za ventilem, tzn. k turbu ověřena. Nemůže to ovlivňovat elektronika? Má do něj jít po vypnutí motoru nějaké napětí nebo tak něco? Díky za postřehy a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) to si asi prisava posilovac brzd cez nefunkcnu spetnu klapku a kedze tamte ventili su zaslepene ta taha cez ten jeden funkcny skontroluj spetnu klapku na posilovavi Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) kde ji mám hledat? pokud myslíš zpětný ventil přímo na posilovači ( vypada jako tento http://www.historic-cars.cz/fotky4911/fotos/gen320/gen__vyr_7168307104.jpg) tak ten je nový origo z peug. edit: znamenalo by to, že po vypnutí motoru by odpojení těchto elmag. ventilů nemělo vyvolat ztvrdnutí pedalu? Jako že posilovač by si podtlak uchoval za tímto zpětným ventilem? Upraveno 1. březen 2015 uživatelem greg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) jj posilovac udrzuje po vypnuti motoru podtlak vdaka tej spetnej klapke ano ak odpojis hocico na podtlakovom vedeni za klapkou posilovac ma stale udrzat podtlak ja neviem kde je na 2.2 hdi klapka ale zo skusenosti z aut viem ze je priamo na posilovaci alebo v jeho tesnej blizkosti a do neho je napojena hadicka ten odkaz mi nejde co si dal Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Tak podla Sb ju mas priamo zapichnutu v posilovaci vlavo hore vytiahni ju von drzi tam len na oringu v posilovaci a fukni do nej zo strany od posilovaca nesmie nic prepustat Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Ano to je on. Že strany od posilovače spíš nasat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) jj mas recht je to podtlak ne pretlak Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Tak vyzkouseno, nepustí nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 a ten oring tesni na tom ventilu na posilovaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Jak hrom, nešel mi ani vyndat. Zkoušel jsem to hadickou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 skus natocit motor vypni motor a vytiahni podtlak na elektroventile od turba na par sekund aby podtlak unikol potom ho zapoj a po par minutach zatlac brzd pedal ci ma brzda ucinok a tiez zisti ci to cvakanie sposobuje elektrika alebo to sposobuje podtlak ked vitiahnes hadicku z elektroventilu ci bude dalej bzucat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Bzucet prestane. tEd jsem i na tvrdo po vvypnutí motoru vytáhl konektor ž toho zpetneho ventilu usel podtlak ze zásobníku ale pedál měkký. Tak už nevím. Sorry za cz píšu na mob Upraveno 1. březen 2015 uživatelem greg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) jaky konektor? ty si vytiahol hadicku zo zpetneho ventilu posilovaca? a potom si skusal pedal brzdy a ok? ked vytiahnes hadicku od elektroventilu turba ventil prestane cvakat chapem to spravne? Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Obojí ano i teď po 20 min druhý slap na brzdu a stále měkká, cize ok Upraveno 1. březen 2015 uživatelem greg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 pockaj co za ventil mas na posilovaci cislo 8 alebo cislo 10 na obrazku http://picino.rajce.idnes.cz/nastenka/#00043953.jpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 1. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2015 8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 ok ale ked to nechas vsetko pozapajane a natocis a potom chcipnes motor ,brzda ti ztvrdne do cca minuty ? ak ano skus to znova mozno len ten zpet ventil zatuhol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) skus to este vyskusat v zapojenom stave ci bude brzda ok ak to nebude ok napada ma uz len spatna vyveva ked motor zadusis ta vyveva sa zastavi a mala by asi nasat vzduch okamzite ale ked tam neni nieco ok nasava vzduch pomaly a asi preto elektroventil pocvakava a zpetna klapka na posilovaci sa nedokaze zatvorit koli malemu rozdielu tlakov pred a za ventilom na posilovaci a pomali to vycuca podtlak z posilovaca nic ine ma uz nenapada alebo po zdechnuti motora ma naopak vyveva podtlak v systeme udrzat (spetny ventil na vyveve)a je netesna a preto nasava vzduch a pocvakava elektroventil pre zpetny ventil posilovaca plati to co v prvom pripade ,elektroventil si skusal novy a nepomohlo to takze tam vina nebude typujem skor druhy pripad ja som skor na benziny tam vyveva neni ale neni problem zistit ako sa vyveva ma chovat po zdechnuti motora bud niekto poradi alebo to odskusam na svojom ci ma drzat podtlak alebo nie ale typujem ze urcite ma podtlak drzat Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda III Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 Zdravím všechny prosím o radu nefunguje mi zadní stěrač na 306 ostřikovač funguje díky za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 1. březen 2015 Sdílet Odesláno 1. březen 2015 (upraveno) Mirda toto vlakno riesi problem na 406 2.2 hdi ,tvoja 306 nema s tym nic spolocneho zaloz si vlastne vlakno v sekcii 306 alebo v sekcii servis(vlastne vlakno) Upraveno 1. březen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.