Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

torzní tyče


Karkulák

Recommended Posts

Ahoj,

vím že se tu vždy někdo u tohodle tématu rozčiluje, že tu o tom už bylo napsáno hodně, ale já i po zdlouhavém hledání nenašel nic co by mi to na 100% objasnilo. Mám určitou představu o tom jak to asi funguje, ale chci se raději ještě ujistit. Takže se rovnou předem omlouvám všem kterým to vadí :)

Chystám se na snižování zadku u své 206ky (xs 1.6 16) chtěl bych snížení cca 4cm, takže asi tak o jeden zub.

Zajímalo by mě jestli může při tomto zákroku dojít k poničení nějakých částí nápravy. Dočetl jsem se totiž že když se toto dělá na staré nápravě která neni po repasy tak že může dojít k poškození. Podle mě toto není můj případ.Moje představa je totiž taková že prostě jen odšroubuju tlumiče, vyrazím obě torzky, otočím každou o jeden zub a zase to vrátím zpět. takže by snad k žádnému kontaktu s ložisky a ničím podobným nemělo dojít protože ty jsou v té jakoby prostědní rouře, u stabilizátoru. Nebo se musí něco dělat i s tím stabilizátorem?

Předem díky všem kteří poradí :) budu rád za každou radu či zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...