Marcelj Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 (upraveno) Zdravím na fóru, mám jeden technický dotaz. Jde nějakým jednodušším způsobem ověřit, zda je odstraněn FAP (ne sowt, ale keramika v potrubí) na 308 sw r.v.2009 1,6 hdi 110k? V koncovce výfuku jsou saze, ale občas proběhne jakási regenerace (cítím občas lehké cukání a při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí spotřeba 1,2 l, nromál je 0,0l), jako když probíhala před úpravou v roce 2011 ve firmě FAPOFF. NAjeto poctivých 75.000 km, FAPOFF v 35.000km. Prý to může být zastaralým softwerem, ale jak jednoduše ověřit, zda tam ta pos... keramika není? Upraveno 19. únor 2015 uživatelem Marcelj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 Rozdělat a kouknout se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 Ve 35 000 km dělat FAP OFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 Když na Fap zaklepeš ....jak myslíš že bude znít když bude dutej....vedle je hned katík tak to můžeš porovnat.... Jestli se nepletu tak tenhle motor má katík dohromady s fapem........tak pokud to poklepem nepoznáš....tak zespod...odmontovat vlnovec výfuku od válce kat+fap a pak se tam zespod dostaneš...něco tam strčíš a poznáš zdali je prázdný............. Na téhle stránce je to ukázaný: http://www.forum308.com/viewtopic.php?f=10&t=2982&start=105 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 Bez demontáže fapu to moc nepoznáš někteří to nevybouchaj cele ale jen otvor uprostřed. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 19. únor 2015 Sdílet Odesláno 19. únor 2015 Tak zespoda jak jsem psal výše....strčí se tam drát a hned to poznáš....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelj Odesláno 20. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Ve 35 000 km dělat FAP OFF Fap jsem dělal hlavně proto, že jsem chtěl ušetřit turbu, egru atd, ten nesmysl, který chytí pár sazí, ale při výrobě se spotřebuje tolik jedovatých látek atd. Prostě je to jen lobby a fapp je holý nesmyls. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcelj Odesláno 20. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Tak zespoda jak jsem psal výše....strčí se tam drát a hned to poznáš....... Děkuji, dělal jsem to v Bystřici, věřím, že tam není, ale sychr je sychr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 20. únor 2015 Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Fap jsem dělal hlavně proto, že jsem chtěl ušetřit turbu, egru atd, ten nesmysl, který chytí pár sazí, ale při výrobě se spotřebuje tolik jedovatých látek atd. Prostě je to jen lobby a fapp je holý nesmyls. Mam FAPON, najeto necelých 190 000 km a turbo i egr původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 20. únor 2015 Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Mam FAPON, najeto necelých 190 000 km a turbo i egr původní. To je marné. "ten nesmysl, který chytí pár sazí". Oni mají svou pravdu a nic je nepřesvědčí o opaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machulda Odesláno 20. únor 2015 Sdílet Odesláno 20. únor 2015 Jestli si to dělal v Bystřici n. P., tak se podívej jestli ti tam nechybí i katalyzátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. únor 2015 Sdílet Odesláno 21. únor 2015 A regeneruje kazdych cca 80 az 160 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 21. únor 2015 Sdílet Odesláno 21. únor 2015 Jestli se nepletu tak když regeneruje nebude korektně vypnutej ...... Napíchnout na dia a poznáš to hned..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincentvincent Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 (upraveno) Včera Upraveno 3. březen 2015 uživatelem Vincentvincent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincentvincent Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 Včera som si pozeral protokol z originálnej diagnostiky z roku 2013. Zaujala ma strana 4 štvrtý bod odspodu "aditívovanie nafty - neprítomne" má to niečo spoločné s aditívom pre FAP filter? Je možné že je odpojený FAP filter? Auto som nekupoval nové ale nepredpokladám že predchádzajúci majiteľ (francúzska lízingovka) robil FAP off. P 407 2009 103 kW HDI. 200 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 3. březen 2015 Sdílet Odesláno 3. březen 2015 řekl bych že máš fap off,protože tohle mi píše taky a mám fap off Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Vincku - počítač adtitivovaní nafty môže byť neprítomný,pretože aditivovanie nafty môže byť riadené priamo počítačom motora - ECU. Takže keď ho tam nemáš,neznamená to,že máš FAPOFF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vincentvincent Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Vincku - počítač adtitivovaní nafty môže byť neprítomný,pretože aditivovanie nafty môže byť riadené priamo počítačom motora - ECU. Takže keď ho tam nemáš,neznamená to,že máš FAPOFF. Tak že jediný spôsob ako to naisto zistiť je odmontovať FAP a pozrieť či je prederavený, alebo to vie zistiť aj diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaydo 407 Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Jedině sundat fap jinak nemáš jistotu diag tě může oblbovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. březen 2015 Sdílet Odesláno 4. březen 2015 Napíchni to na dia a v řídící jednotce motoru měř dynamické parametry na FAPu. Pokud se ti budou měnit hodnoty protitlaku při změně otáček a zatížení, tak tam FAP máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.