Za.Milan Odesláno 1. únor 2015 Sdílet Odesláno 1. únor 2015 Zdravím, potreboval by som poradiť, mám motor 2.0 HDI 79kW , diagnostika mi vyhadzuje poruchu P1457, motor má slabý výkon. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 1. únor 2015 Sdílet Odesláno 1. únor 2015 stačí hledat http://www.peugeot-club.com/topic/74857-code/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Za.Milan Odesláno 1. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2015 Ďakujem, ale myslím, že filter je v poriadku, neviete poradiť ďalší postup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 1. únor 2015 Sdílet Odesláno 1. únor 2015 Není v pořádku. Je deravy nebo vypadany. Ale v pořádku nebude. Diagnostika a nechat udělat pořádnou kontrolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 1. únor 2015 Sdílet Odesláno 1. únor 2015 Ďakujem, ale myslím, že filter je v poriadku, neviete poradiť ďalší postup? FAP filter,nie vzduchový filter! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Za.Milan Odesláno 2. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2015 Dnes som rozobral FAP filter, nenašiel som žiadne viditeľné poškodenie, viete mi poradiť či je prvý katalyzátor alebo filter? Označenie K241 , na druhom je F005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. únor 2015 Sdílet Odesláno 2. únor 2015 Prvni tretina je katik a zbytek je FAP. To musi na diagnostiku....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To neuvidis. Proste si to nech od nekoho zmerit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Za.Milan Odesláno 5. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2015 Dnes som bol na diagnostiku , poruchové číslo vyhodilo 20021, chyba neznáma a P0380 -zlý plusový spoj. FAP filter písal po regenerácii teplota výfukových plynov pred katalyzátorom 99,1 stupňa , za katalyzátorom 146,8 stupňa, ventil ohrievača nasávacieho vzduchu 5%. Rozdiel tlaku medzi výstupom a vstupom 0,0%. Tieto hodnoty sa ani pri zvyšovaní otáčok nemenili. Vie niekto poradiť? ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 5. únor 2015 Sdílet Odesláno 5. únor 2015 (upraveno) A ted pro lidi??? Upraveno 5. únor 2015 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Za.Milan Odesláno 5. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2015 V čom je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Za.Milan Odesláno 22. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2015 Zdravím porucha p1457 sa po niekoľkých kilometroch zmazala auto išlo na plny výkon asi po 350km sa chybové hlásenie znovu objavilo auto v núdzovom režime dočítal som sa že chyba p1457 by mohla znamenať nemôže dosiahnuť podtlak v nádrži aditíva .vie niekto poradiť?dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 22. únor 2015 Sdílet Odesláno 22. únor 2015 Ctes prispevky?? Vzdyt uz jsem ti psal ze je deravy. Chyba 1457 je deravy FAP. Nebo mozna derava hadicka od DIF snimace.Ale pokud je derava tak FAP je v haji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.