Roman Bazi Odesláno 27. leden 2015 Sdílet Odesláno 27. leden 2015 Prosím o radu. Kamarád má zachovalou 106ku s karburátorem a ručním sytičem. Chce ji nechat neteři, a tak by ji chtěl předělat na automatický sytič. Jde to? Co by to obnášelo? Budu rád za každou radu VF31CC1A250033528 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. leden 2015 Sdílet Odesláno 27. leden 2015 Jak mám zkušenost s karburátorem a automatickým sytičem z 405, tak bych to nedělal. Raději teda nějaký jednoduchý elektronický obvod, který ji upozorní, když je vytažený sytič a teplota nad 40 st.C. V zimě to startovalo výborně, ale ta přechodová fáze, kdy sytič zavírá úměrně teplotě a motor má např. 40 st. (po jízdě a mírném vychladnutí), tak sytič zavíral plynule a v tomto případě byla zbytečně bohatá směs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 27. leden 2015 Sdílet Odesláno 27. leden 2015 Nevím jak u 106 ale znám pár lidí co předělávali z auto na ruční .Ale nebyl to peugeot. Nejsem si jist zda nebude se měnit třeba i řj motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 27. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2015 Ona ta holka ještě autem moc nejezdí, a tak na popojíždění po městě by byl automatický sytič výhodou. Aby jí to nechcípalo atd. Vím jak bojuje tchýně s ručním sytičem. Často jí to chcípe, a nebo cuká, když ho stáhne brzy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.