Kvito Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 (upraveno) Naozaj je veľmi potrebné si ešte pred kúpou vozidla veľmi dobre premyslieť typ pohonu ... diessel & benzín. Pred necelým rokom som si kúpil viac ako úžasný, praktický, priestranný Peugeot - PARTNER. Diessel. V lete to bola radosť s ním jazdiť, na dovolenku, chalupu, výlety... Až prišla zima a s ňou teploty pod 5 st. C, krátke mestské trasy, trhanie motora a potreba umelo jazdiť radšej naokolo k cielu z dôvodu ubehnutia väčšieho počtu km za účelom zohriatia motora a jeho následného vytáčania, ako lieku proti trhaniu (čo v podstate vždy na nejaký ten čas pomohlo). A potom návšteva servisu a prvý pohľad na Peugeot 301 s benzínovou 1,6 na predajni Peugeot ... rozhovor s predajcom ... skúšobná jazda ... a dohoda výmeny obľúbeného, ale dieselového Partnera za benzínovú 301 + kopec doplnkov k vyrovnaniu ceny za Partnera. Prečítal som si veľa recenzií o 301 a v podstate sa na 301 a benzínový motor aj celkom teším. Verím, že ma nesklame ... Každopádne vopred vďaka za každý názor k tejto výmene. Upraveno 24. leden 2015 uživatelem Kvito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 Tak pokud jsi to už vyměnil tak ti budou nazory prd platný. Za prvý si myslim že to je jako vyměnit kočárek za koloběžku co se týče užitné hodnoty auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 nejde o to jestli benzin nebo naftu ale jake trasy jezdispokud 5x denne 2 kilaky do prace radsi benzinaka pokud 5x denne 40 kilaku a o vikendech aspon 50kg na chalupu tak naftakato ze ti partner nestartoval nebylo dano naftou ale systemem uzivani auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 pokud ti nevadi ze tam budes mit oproti partakovi minimum mista .... proc ne. Jinak NM v nazvu vlakna je asi naftovy motor a co je BA ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvito Odesláno 19. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2015 Štartoval, s tým nebol problém. Problém bol pri plynulej jazde na 3 - 4 - 5 rých. stupeň pri ustálených otáčkach motora cca 2000. A namiesto cca 10 km denne (2x5), naokolo cca 40 (2x20). Ale ako som písal. Treba si naozaj veľmi rozmyslieť typ pohonu ešte pred prvotnou kúpou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvito Odesláno 19. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2015 pokud ti nevadi ze tam budes mit oproti partakovi minimum mista .... proc ne. Jinak NM v nazvu vlakna je asi naftovy motor a co je BA ? NM ... nafta motorová; BA ... benzín automobilový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 tak to jsou fajn zkratky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 Ty se normáplně používají, koukni se do techničáku, normalně např BA95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 19. leden 2015 Sdílet Odesláno 19. leden 2015 (upraveno) No já nevím, Radku, ale normálně si techničák ke čtení fóra neberu Jednoduše "nafta" nebo "benzin" by jistě stačilo. Ale to je samozřejmě na volbě autora. Tvl, 1000. příspěvek (a taková hovadina), to jsem tomu dal. A to prý toto fórum již můj domov. Sorry za . Upraveno 19. leden 2015 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 20. leden 2015 Sdílet Odesláno 20. leden 2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 20. leden 2015 Sdílet Odesláno 20. leden 2015 Si mohol vymeniť za benzínového partnera. Na 301 moc nepovozis, príves do 420 kg, vnútri kufra zavádzajú pánty. Pri 4 ľuďoch už sedí dolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. leden 2015 Sdílet Odesláno 20. leden 2015 (upraveno) koupě Partnera byla v tvém případě krokem vedle, i kdyby měl motor benzínový--jinak bys ho přece nemohl vyměnit za sedan a to proto, že Partner je určen pro úplně jinou cílovou skupinu než 301 , tolik názor k výměně... jinak přeju ať ti to nadšení z 301 vydrží co nejdéle , a poznámka nakonec--diesel se píše s jedním S Upraveno 20. leden 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvito Odesláno 24. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2015 (upraveno) Upraveno 7. listopad 2015 uživatelem Kvito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvito Odesláno 7. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2015 ... pomaly má náš P 301 1 rok a ja osbne som zatiaľ nadšený ... spĺňa všetko to, čo od neho požadujeme. Doplnil som akurát lapače nečistôt za kolesá (vďaka cestárom a ich "balvanom" čo rozhadzujú po cestách) a ochranné bočné lišty na dvere (vďaka neohľaduplným "kolegom" vodičom na parkoviskách). Zatiaľ všetko funguje ako má ... Spotreba sa ustálila na cca 7,0 lit./100 km podľa tankovaní a podľa palubného počítača 6,5 lit./100 km. A osobne ma veľmi teší, že na cestách stretávan stále viac a viac P 301. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 7. listopad 2015 Sdílet Odesláno 7. listopad 2015 jestli jsi menil koncem ledna ma ne rok ale trictvrte roku .. no to je jedno .... takze spokojenost ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.