Klema307 Odesláno 15. leden 2015 Sdílet Odesláno 15. leden 2015 Zdravím Vás, chtěl bych Vás požádat o radu ohledně problémů s nefunkční aditivací u Peugeot 307 1.6 HDi 79kW (Break) rv.2006 motor 9HZ. Po přečtení spousty článků jsem na tento problém nenarazil. O co jde: Doplnil jsem při 60tkm Eolys, už byla prázdná nádržka, žádná hláška ale nevyskakovala. V PP2000 jsem provedl reset hodnot v počítači aditivace. Hodnoty se vynulovaly. Množství aditiva v nádržce 3000ml (tato hodnota se nezmění) .Omylem jsem však zresetoval i množství aditiva ve filtru (jako bych měnil FAP), ale to by nevadilo, hodnoty se dají nastavit. Víčko nádrže je OK, čerpadlo při testu vrčí, i po zresetovaní (otevření nádrže, zapnutí a vypnutí klíčku) taky zavrčí. Všechno se zdá být OK. Ale problém je, že i po dalších cca 20tkm se nemění hodnota vstříknutého aditiva z nádržky a množství aditiva ve FAPu. Neaditivuje mi to naftu. Aditivum v nádržce viditelně neubylo. Regenerace probíhají v intervalu 200 - 500km, podle toho jak jezdím. Pravděpodobně je potřeba nějaký spec. postup na reset aditivace. Nebo výměna počítače aditivace. Dia nehlásí při celkovém testu žádné chyby. Jinak po resetu jsem nedolíval žádnou naftu do nádrže, ale to už snad není potřeba. Díky za vaše reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klema307 Odesláno 15. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2015 Dnes jsem provedl ještě konfiguraci čerpadla aditivace (simulovaná výměna čerpadla nebo nádobky s aditivem) v menu ND. Po výzvě k nastartování došlo k dokončení konfigurace čerpadla (resp. počítače adit.), čerpadlo jelo asi půl minuty. A podle informací z DIA vstříklo 1g do nafty. Doufám jsem na dobré cestě a teď to už po natankování začne korektně aditivovat. Zítra budu brát plnou, tak dám večer vědět, jak to dopadlo. Snad to už bude OK. S autem nebyly nikdy žádné problémy, nedávno jsem měnil jen žhaviče, ale to není nic mimořádného. To že to neaditivuje signalizuje i očouzená koncovka výfuku. Jakmile příjde čas, tak FapOff je jasná volba, kdybych neměl plnou nádrž Eolysu, tak už se tak stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klema307 Odesláno 16. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2015 Po dnešním natankování 50l nafty se zvedlo množství aditiva vstříknutého do nádrže s naftou o 1g. na 2g Což by mohlo odpovídat. Tak to vypadá, že se to po novém nakonfigurování počítače aditivace (simul. výměna čerpadla aditivace / nádržky) konečně rozchodilo. Sice jsem se snažil po natankování cestou do práce uhlídat čerpání aditiva, ale vůbec jsem to nezaregistroval. Nemáte někdo tušení, kdy přesně se tam to aditivum dostříkne? Někdo píše že po dosažení 40km, jiný zase, že až při dalším nastartování. Rád bych to jednou pro klid duše slyšel. V garáži při testech to hrčí pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 16. leden 2015 Sdílet Odesláno 16. leden 2015 :potlesk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janacek Odesláno 26. leden 2015 Sdílet Odesláno 26. leden 2015 čavko majstri chcem sa vas spítat co to moze byt za problem ked citacka napise zavada neprobiha komunikace s pocitacem aditivace nafti chyb kod je F031 vopred dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Linuxak Odesláno 5. červenec 2015 Sdílet Odesláno 5. červenec 2015 Ahoj mám podobný problém při testu čerpadlo nevrčí a na dia se nehlásí jenkomunikace čerpadla neprobíhá. Dikes za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajo99 Odesláno 15. únor 2017 Sdílet Odesláno 15. únor 2017 Ja mam problem taktiez chybu F031(v BSI) Peugeot 307 2.0hdi RHR 2006 face. + tam mam chybu este P1435(trvala zavada), diagnostika zrazu nevie naviazat komunikaciu s cerpadlom aditivovaní nafty. Co to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 15. únor 2017 Sdílet Odesláno 15. únor 2017 Nezamotávaj to.....už to riešiš v inom vlákne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtsax Odesláno 19. únor 2017 Sdílet Odesláno 19. únor 2017 V 16. 1. 2015 at 20:14, Klema307 napsal: Po dnešním natankování 50l nafty se zvedlo množství aditiva vstříknutého do nádrže s naftou o 1g. na 2g Což by mohlo odpovídat. Tak to vypadá, že se to po novém nakonfigurování počítače aditivace (simul. výměna čerpadla aditivace / nádržky) konečně rozchodilo. Sice jsem se snažil po natankování cestou do práce uhlídat čerpání aditiva, ale vůbec jsem to nezaregistroval. Nemáte někdo tušení, kdy přesně se tam to aditivum dostříkne? Někdo píše že po dosažení 40km, jiný zase, že až při dalším nastartování. Rád bych to jednou pro klid duše slyšel. V garáži při testech to hrčí pěkně. Tak na tutu otazku by som chcel aj ja poznat odpoved . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 19. únor 2017 Sdílet Odesláno 19. únor 2017 Je to úplne nepodstatne kedy,dôležité je,že to tam nadávkuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djzaza Odesláno 8. březen 2017 Sdílet Odesláno 8. březen 2017 Aditivum se tam dostříkne vždy po natankování paliva a zapnutí zapalování. Minimální dávka paliva pro vstříknutí je 10L . Už se to tu někde,někdy řešilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 12. září 2022 Sdílet Odesláno 12. září 2022 Peugeot 407SW, 1,6 HDi FAP, 80kW, 9HZ 2006... chlapi, prosim vas, ked orio diag pise, ze pocitac aditivace nafty "nepřítomen", ale píše množstvo aditiva 1 730ml,zaplnenie filtra 30%, posledna regeneracia pred 378km. FAP tam je a funuje, výfuk znutra uplne bez sadzí. Mate s tym niekto skusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. září 2022 Sdílet Odesláno 12. září 2022 1.6 nemá pocitac aditivace takže je jasné ze je jednotka nepřítomna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 12. září 2022 Sdílet Odesláno 12. září 2022 (upraveno) ale podla SB ho má, polozka 20, oznacenie 1525CY, teda nejaku krabicku, ktoru treba konfiurovat. Vzadu na nadrzi. Upraveno 12. září 2022 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. září 2022 Sdílet Odesláno 12. září 2022 1525CY má RHR.. u 1.6 jsem ji ještě na 407 neviděl.. dej sem VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 17. září 2022 Sdílet Odesláno 17. září 2022 (upraveno) tu je VF36E9HZC21530409, ale evidentne mas vyrazne viac skusenost a vedomosti s PSA, takze ti budem verit. Uz som nasiel v SB dost nezmyslov, ktore nezodpovedali realite. Mam 407 kratko, este sa zoznamujeme, a pomaly si zvykam aj na to, ze nie vsetko co povie Lexia zodpoveda realite. Hoci u 406 HDi aj 307 1,4i som na to nebol zvyknuty. Upraveno 17. září 2022 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.