HonzaC2 Odesláno 23. březen 2016 Sdílet Odesláno 23. březen 2016 Myslim, ze s takovym zasahem si zadelavas na vetsi problem. Ja bych se odpichl od toho jakou chybu to ukazovalo. To ze vymenili cidlo je hezke, ale to menili jen tak od pasu a s tim, ze nejaka chyba zmizi??? V diagnostice je videt zive hodnoty z tohoto snimace. Na volnobeh ukazuje zpravidla 0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarryn Odesláno 23. březen 2016 Sdílet Odesláno 23. březen 2016 no když sem tam byl na diagnoze tak my tvrdily že jeden signal z toho snímače nějak nejde nebo je uplně nesmyslnej a proto usoudily že je snímač špatný tudíž vyměnit a ještě řikal že už tam letos měl dvě 1,6 hdi s tim samím problémem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haator Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Ahojte, po natankovani sa mi objavila hlaska Risk of particle filter blocking spolu so Sidelamp bulbs faulty (ziarovky svietia, kontakty som nepozerala). Mam 307 SW 1.6 HDi 66kW r. 2007 250k km; doteraz som zila v domneni, ze toto auto FAP nema. Nejake napady? VIN VF33H9HVC84953589 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Motory bez FAPu jsou 9HX. 9HV FAP má (1.6 HDi 90 FAP BVM 5) Pokud se to objevilo po natankování, tak odhaduji, že to bude mít spojitost s hladinou aditiva Určitě to bude chtít diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haator Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Ani nezartuj, vybrala som si 66 kW auto prave preto, ze ziadne nemalo mat FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Ano, 66kW 9HX nemají ani "dvouhmotu", variabilní turbo a ani FAP. Takže chtělo vybírat tento motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haator Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Fuha, dakujem, takze jedna generalka za mnou, druha predo mnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 10. květen 2016 Sdílet Odesláno 10. květen 2016 Stačí doplniť aditívum, skontrolovať funkčnosť čerpadla aditíva,aká generálka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haator Odesláno 12. květen 2016 Sdílet Odesláno 12. květen 2016 Okrem beznej vymeny filtrov a oleja a servisnej prehliadky mam nove rozvody, remen, brzdy (tlmice, capy cca rok dozadu), kvapaliny komplet, precisteny palivovy system (raz dosla nafta), mechanicke veci by mali byt ok, a este zjavne bude treba motorove casti pozriet, nieco klepe (vraj rele vstrekovacov? nepamatam) a teraz tato hlaska, tak by som to uz dala vsetko skontrolovat, ale musim najst iny servis, predoslemu sa do tychto veci velmi nechce. Plus ak ta hlaska so smerovkami nema nic spolocne s FAP, tak aj elektriku skontrolovat(?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haator Odesláno 8. červen 2016 Sdílet Odesláno 8. červen 2016 Tak v mojom pripade bol naozaj FAP kaput, to iste EGR. Dakujem Strakimu a spol. za pomoc. A dakujem FAPu za to, ze je, kedze vdaka tomu bola odhalena lajdacka praca na rozvodoch v minulom servise (kladka z jednej strany komplet zbrusena, plasty na krytoch vymlete, remen pred smrtou - robene pred 4 mesiacmi, kazdu chvilu to mohlo znicit motor). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky99 Odesláno 10. červen 2016 Sdílet Odesláno 10. červen 2016 Tak po dlouhé době jsem z5. Tak všechny zdravím a prosím o radu. Jsem měsíc před STK a emisemi. Jasné ze mám Risk of particle filter blocking. Co poradite tedy? Dolit aditivum? Jenom vymazat hlásku? Měnit fap? Auto plánuji prodat tak by to bylo asi repas když tak. Jde o 308Sw 1.6. Najeto cca 180000. Kdo poradí a když tak pomůže? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 Ahoj Dovolím si dát dotaz.Mám Partnera 1.6HDI 82kWr.v.2010 ,údajně najeto cca 118000km.Začala se objevovat výše uvedená hláška,došlo to tak daleko že nejdříve bylo vyměněno čidlo diff.tlaku v origo Peugeot(4500kč).po 10 km znovu hláška ,bylo mi řečeno ,že je potřeba vyměnit FAP(16000kč).No a ujel jsem nějakých 400 km a hláška je tu znova.Poradíte čím by to ještě mohlo být.. Předem moc děkuji Mirek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 A co říká diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 Nesmutnější na tom je, že to je bohužel často "smutná" realita v servisech. 20000kč v kelu a ani nemají páru, čím by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 Laďa:Na diagnostice jsem ještě nebyl projevilo se to dnes.... HonzaC2:Bohužel mám stejný názor,že vůbec neví čím to může,být.... Myslíte že je to reklamovatelné?? Díky M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 Ale v tom Peugeote to zrejme na tej diagnostike bolo ,nie? Čo písala dia tam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 baffy:protokol jsem neviděl,ale byl špatný tlak před a za filtrem(to diagnostikoval i borec u kterého jsem byl před peugeotem),tak vymenily čidlo a poté co sa to opakovalo tak že je potreba vymenit filtr....:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 20. srpen 2017 Sdílet Odesláno 20. srpen 2017 Tam se snad meri jen rozdil, nevidis tlak pred a za. Nebo je to u ruznych motoru jinak? Docela mne udivuje, ze se hned menilo cidlo. Taky jsem s tim na svem aute laboroval, ale proste jsem jen z toho cidla sundal vstupni hadicky => diferencialni tlak byl pak 0. Tim se da snadno vyzkouset, zda to cidlo vubec neco meri a nemusi se hned menit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 21. srpen 2017 Sdílet Odesláno 21. srpen 2017 je tady někdo šikovný okolo Zlína,kdo by udělal dia+případnou opravu. Díky M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.