Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

risk of particle filtr clogging


normen

Recommended Posts

Myslim, ze s takovym zasahem si zadelavas na vetsi problem. Ja bych se odpichl od toho jakou chybu to ukazovalo. To ze vymenili cidlo je hezke, ale to menili jen tak od pasu a s tim, ze nejaka chyba zmizi??? V diagnostice je videt zive hodnoty z tohoto snimace. Na volnobeh ukazuje zpravidla 0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no když sem tam byl na diagnoze tak my tvrdily že jeden signal z toho snímače nějak nejde nebo je uplně nesmyslnej a proto usoudily že je snímač špatný tudíž vyměnit a ještě řikal že už tam letos měl dvě 1,6 hdi s tim samím problémem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahojte, po natankovani sa mi objavila hlaska Risk of particle filter blocking spolu so Sidelamp bulbs faulty (ziarovky svietia, kontakty som nepozerala). Mam 307 SW 1.6 HDi 66kW r. 2007 250k km; doteraz som zila v domneni, ze toto auto FAP nema. Nejake napady? VIN VF33H9HVC84953589

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okrem beznej vymeny filtrov a oleja a servisnej prehliadky mam nove rozvody, remen, brzdy (tlmice, capy cca rok dozadu), kvapaliny komplet, precisteny palivovy system (raz dosla nafta), mechanicke veci by mali byt ok, a este zjavne bude treba motorove casti pozriet, nieco klepe (vraj rele vstrekovacov? nepamatam) a teraz tato hlaska, tak by som to uz dala vsetko skontrolovat, ale musim najst iny servis, predoslemu sa do tychto veci velmi nechce. Plus ak ta hlaska so smerovkami nema nic spolocne s FAP, tak aj elektriku skontrolovat(?).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Tak v mojom pripade bol naozaj FAP kaput, to iste EGR. Dakujem Strakimu a spol. za pomoc.

A dakujem FAPu za to, ze je, kedze vdaka tomu bola odhalena lajdacka praca na rozvodoch v minulom servise (kladka z jednej strany komplet zbrusena, plasty na krytoch vymlete, remen pred smrtou - robene pred 4 mesiacmi, kazdu chvilu to mohlo znicit motor).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po dlouhé době jsem z5. Tak všechny zdravím a prosím o radu. Jsem měsíc před STK a emisemi. Jasné ze mám Risk of particle filter blocking. Co poradite tedy? Dolit aditivum? Jenom vymazat hlásku? Měnit fap?

Auto plánuji prodat tak by to bylo asi repas když tak.

Jde o 308Sw 1.6. Najeto cca 180000.

Kdo poradí a když tak pomůže?

Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj

Dovolím si dát dotaz.Mám Partnera 1.6HDI 82kWr.v.2010 ,údajně najeto cca 118000km.Začala se objevovat výše uvedená hláška,došlo to tak daleko že nejdříve bylo vyměněno čidlo diff.tlaku v origo Peugeot(4500kč).po 10 km znovu hláška ,bylo mi řečeno ,že je potřeba vyměnit FAP(16000kč).No a ujel jsem nějakých  400 km a hláška je tu znova.Poradíte čím by to ještě mohlo být..

Předem moc děkuji

Mirek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam se snad meri jen rozdil, nevidis tlak pred a za. Nebo je to u ruznych motoru jinak? Docela mne udivuje, ze se hned menilo cidlo. Taky jsem s tim na svem aute laboroval, ale proste jsem jen z toho cidla sundal vstupni hadicky => diferencialni tlak byl pak 0. Tim se da snadno vyzkouset, zda to cidlo vubec neco meri a nemusi se hned menit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...