Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zly zimny start 2,0 HDI + maly kastlik na 77Ah bateriu


vlado123

Recommended Posts

V mojej 2,0 HDI 206 tke je maly kastlik na bateriu, chcem tam dat tuto http://autobaterie.heureka.sk/varta-silver-dynamic-12v-77ah-780a-577-400-078/porovnat-ceny/#buy-there no chybaju mi cca 3 cm na dlzke. Neriesil niekto z vas tento problem ? Bolo by riesenim podla vas kastilk vymontovat, prip. odrezat jednu bocnicu ?

 

Kedze mam problemove zimne starty pri -10 to zo starej baterie (cca 3 - 4 r 60 Ah 510 A) neroztocim, dnes som startoval cez kable z druheho auta (druhe auto drzalo otacky pri starte), tak to naskocilo ltt. Minulu zimu som menil komplet zhavice za bosch, tankujem len omv + dolievam aditivum, tak dufam, ze takato silna bateria poriesi problemy s chladnym startom, co myslite ?

 

Pre krajny pripad - ziadne auto naokolo, auto stalo vonku dlho obcas pouzivam "zazracny sprej", ktory sa strieka do sania - toto motor nakopne na brnk, no zdrave to urcite nieje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odrezanie z kastlika by som bral uz ako krajnu a nudzovu moznost. Ale ak by si sa ozaj tomu odhodlal tak aspon obal bateriu do niakej tepelnej izolacie.

Ja som pouzil teplnu izolaciu co sa dava pod koberec a potom som zavtrel kastlik - teraz sa ma bateria doslovne ako v perinke :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím, že konstruktér použil VHODNOU baterku a k ní přiřadil velikost kastlíku--jinými slovy kup co tam má být :myslim , pokud nebude startovat, hledal bych problém jinde než v baterce

 

jako mlaďas jsem měl podobný problém s Fiatem 850--baterka točila slabě, někdy chytlo,někdy nee, tak repas starteru, žádná změna, potom nová baterka, pořád nic :grr , dal jsem do kufru baterku 125 Ah !!! a furt to slabě točilo :o :o , nakonec byl uzemňovací kabel od baterky uhnilý v místě spojení s karoserií :D , takže naletovat nové očko, novou propojku mezi karoserií a motorem a stardardní baterka myslím 40 Ah točila s motorem jak zběsilá--holt ty začátky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

U manželky na 2,0 HDI řeším stejný problém-v zimě startér pomalu točí. Nový startér, kabely od baterky 12V i minus přes proletovaná oka přímo ke startéru, pořád málo točí, kolikrát nechytne a baterka umře. Takže plastový kastlík úplně pryč, spodní plech na kterém seděl kastlík ven, navařit kousek pásoviny, do dvou vhodných míst v plechu a pásovině vyvrtat a vyříznout závit M6, přes kontra matky závitovku kolmo nahoru tak, aby se dal použít původní držák baterie. Baterka v délce 27,8cm se vejde spolehlivě. Tepelnou izolaci neřeším. Teď, protože baterka odchází tam zkusím nacpat Vartu Silver Dynamic 85Ah, se startovacím proudem 800A. Jestli se vejde, bude hodně natěsno, Ta už snad nastartuje kdykoliv. Pokud se nevejde, tak Silver dynamic 77Ah, 780A start. 

V případě zájmu vyfotím a vložím sem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak jsem se vrátil poměrně pozdě....... co se týká oleje, tak je pravda že tam je 10W40, protože nám předchozí majitel nedokázal říct jaký olej tam lil, a dávat plnou syntetiku na kdoví co jsem se bál.

Pokud se objeví nějaká spolehlivá rada jak bez nebezpečí přejít na 5W40, ocením to.

Zdá se mi, že ten motor má obrovskou kompresi, po vypnutí zapalování se prakticky okamžitě zastaví. Ale jinak to auto jede úžasně, většinou Praha a spotřeba 5,5 max.... S baterií 85Ah to chytá spolehlivě, tak 2-4 vteřiny točí a běží, plynule, pravidelně bez koktání....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spolahliva rada jak prejst z 10w na 5w je taka ze tu 10-ku vypustis a nalejes tam 5-ku samozrejme aj novy oleovy filter 

nic sa tomu nestane ja som tak tiez presiel lebo ten predomnou tam daval 10 -ku

a v zime som mal problem na studeny motor ,nechcel ist moc do otaciek taky omrtveny bol pokial sa ten olej trochu neohrial 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Jak píše krtek2, já měl s 2.0HDi stejný problém, baterka 56Ah a větší se do kastlíku nevešla. Přišla zima, ráno vždycky startér sotva zahuhlal a vymalováno. Nepomohla ani silněší baterka, ani jiný startér, kabely byly ok.

Tak jsem prostě vyměnil olej, bez toho, že bych věděl, co tam předchozí majitel lil. Prostě jsem ho vypustil, vyměnil filtr a naplnil Total Quartz 9000 5W-40. Od té doby starty s baterkou 56Ah úplně v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...