mmartinkovic Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Ahojte, vyskytol sa mensi problem. Po vymene termostatu, utesneni chladica sa mi objavil problem s rosenim okien. Nebola este zima, tak sa nekurilo, ale teraz je to problem. Okna ostavaju ako mastne. Ked ich umyjem, 2 dni mam pokoj, potom su znova masne. Pozeral som zo spodu kurenia, ale nic som nenasiel. Pod spolujazdcovymi nohami je mokro, tiez, take mastne. ale z kurenia nic nekvapkalo. Pelovy filter som vymenil, stary bol daky zacierneny, ale ziadna lepsia zmena. Nejaky napad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Fridex v autě cítit není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 29. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Ja necitim. Dnes som viezol otca, a on vravel ze nieco citi. Mozno som uz nafetovany z tolkeho jazdenia, ze mi to nepride zvlastne. Obcas citit po striekani vodu z ostrekovacov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Nejspíš někde sákne radiátor (při ohřátí) a stíhá se to odpařovat. Nemrzka se Ti neztrácí? Nejspíš by se musel vyndat a odtlakovat radiátor nebo do systému nasypat ten těsnící prášek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Teče ti buď radiátor topení nebo spoj radiátoru a trubek co procházej karoserií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2014 Teče radiátor nebo těsnění. Možná jste to natlakovali při výměně termostatu. Povol víčko chladiče, aby systém netlakoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 30. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2014 Natlakovane to nie je, odvzdusnoval som to, voda sa mi stráca pri zaťažení. Keď som dal dolu pravý vyduch pri nohách, bol trosku mastný, ale za ním bolo sucho. Keďže je teraz zima, rozoberať to nebudem. Auto potrebujem každý deň. Keď som vymenil termostat a nalial vodu, veľmi divno kurilo. Trosku sa zahrial motor, skoro na 70,a už fúkal veľmi horúci vzduch, kúrenie nastavene na 18. kurilo ako besne. Keď sa motor nebol v ťahu, dolu kopcom, hneď prestalo kúriť a išiel vlažný vzduch. Tak som so odvzdusnil, niekoľko krát zohriate nad 100C, vicko otvorene, voda vybublala von. Potom už nič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 31. prosinec 2014 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2014 Dnes mam novy poznatok. Išiel som teraz do roboty, Šturec, hore-dolu, vonku - 15'C,naštartoval som normálne, Auto sa začalo ohrievat bežne, ako vždy. V pol ceste kopcom hore, teplota skoro 100'C,pri vrchu cez 105, zastavil som hore, skúsim chladič, úplne studený. Teplé bolo len kúsok od kolena vpravo. Ostatne hadičky studené, ta tenká vľavo pri odvzdusnovaku. Cestou dolu teplota klesla až na 70. Keď mi tiekol chladič vymenil som aj termostat ,mohlo by to súvisieť s tým, alebo sa porucala vodná pumpa? Keď som to pred týždňom odvzdusnoval, chladič bol horúci, podľa teploty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 1. leden 2015 Sdílet Odesláno 1. leden 2015 Vypadá to na zavřenej termostat. Ještě bych kouknul na ten malej řemen co ti žene vodní pumpu, jestli ti neprasknul, ale pokud ti topí topení tak bude pumpa v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 2. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2015 Uz cestou spat bolo vsetko ok, na druhy den, tiez vsetko ok. Vodna pumpa je na bloku vpravo, vidno ho, to ide pekne, remen je ok. aj vtedy to islo. Mozno to bolo len tou zimou, lebo viacerym auta pomrzli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rex Odesláno 4. leden 2015 Sdílet Odesláno 4. leden 2015 Mě se také potilo auto uvnitř... příčina byla v ovládání klapky saní vzduchu venkovního / vniřní cirkulace... Klapka byla pořád v poloze vnitřní cirkulace, takže se pěkně ohřál vlhký vzduch uvnitř auta a vše vykondenzovalo na sklech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. leden 2015 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2015 Ta klapka je odvorena, ked som vymenil pelovy filter bolo ju vidiet otvorenu. Na vnutorny okruh nikdy neprepinam, Po umyti okien je 1 sko 2 dni pokoj, a potom uz vidiet "mastnotu" na oknach. Ked otvoria servis, pojdem sa pozriet kedy by sa to dalo pozriet. Nemate nejake info o cenach radiatora kurenia, pripadne ako to vybrat a co vsetko treba davat dolu? Alebo je to od spolujazdcovej strany s ventilatorom a za panelom radia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 1. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2015 Po vyskyte neocakavanej poruchy - prasknuta pruzina vpredu, som dal pozriet aj radiator. Naliali tam PROTEC do chladicov, vraj to pomohlo, uvidime, auto mam doma 2 den. Co sa tyka pruzin, v servise mi povedal, ze ak zozenie od 70€ ks, v PG, od 110€, ale samozrejme PG ich uz nemoze zohnat. Tak som volal do Toma auto v BN, 1 pruzina 40€. bral som obe, + kurier 90 €. Pasovali, len nech vydrzia tolko co originalne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.