tesak Odesláno 22. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2014 Chtěl bych poradit, co znamená chyba P1327. - registrace integrované fáze zapalování. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 22. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2014 Pomôže? P1327 For S2000P; check ignition primary pattern for excessive peak voltage and spark line too short. Should be greater than 1ms. This fault code is usually caused by interference. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tesak Odesláno 16. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2015 Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gitarista001 Odesláno 5. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2017 Caute podarilo sa tuto chybu niekomu vyriesit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. září 2018 Sdílet Odesláno 9. září 2018 (upraveno) Chyba P1327 byla v mém případě spojená se svíčkami NGK. Svíčky jsem koupil nové, přesně na typ motoru NFU a od začátku po výměně se mě objevovala tato závada- P1327. Po pročítání zahraničních forum jsem našel drobné zmínky o svíčkách NGK ve spojitosti s chybou P1327- tyto svíčky nejsou prý vhodné na motory PSA obecně. V souvislosti s touto závadou se uváděla ještě varianta, že je špatný modul cívek zapalování a v případě koupě nové je nutno kupovat original ne druhovýrobu- nemám ověřené. Edit 02/2019: Závadu P1327 způsobuje i starý modul cívek (který ještě nějak "jede"). Pomůže jen výměna za nový. Osobní zkušenost, výměna za nový Magneti Marelli modul, chyba je pryč, motor táhne lépe od spodu, studený motor bez zaváhání. Tento stav byl zjištěn na motoru typu NFU 1.6 16V, Peugeot 307 (doufám, že mě neukamenujete, že nezakládám nové téma separátně a dávám to sem, do špatné motorizace i modelu). Svíčky NGK-R NGK 6677 (problémové svíčky s motory NFU) Svíčky Bosch Nikl 0 242 229 797 (original svíčky- bezproblému, 0,9mm vzdálenost mezi elektrodami, utahovací moment 28Nm) Upraveno 9. únor 2019 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 10. září 2018 Sdílet Odesláno 10. září 2018 inoxing a spol> Svicky NGK NEKUPOVAT! Staci je jednou jedinkrat ulejt a uz s nima nenatocis. Vlaken na tema NGK a nejde natocit motorka jsou plny napr. motorkari.cz. Brisk,Desno, Bosch pohoda. NGK opravdu NE! Lidi menej zapalovaci jednotky, vstriky a pod., pritom je to svicka. NA vzduchu se tvari ze je dobra, ze hazi jiskru ale ve valci nula bodu!!! inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 10. září 2018 Sdílet Odesláno 10. září 2018 (upraveno) Souhlasím s tebou. Měli jsme s NGK na čtyřtaktech vesměs dobrý zkušenosti, výjma NGK pro dvoutakty- tam to bylo přesně tak, jak popisuješ. Stačilo párkrát ulejt a hotovo. Brisk za 30Kč (už je to dávno) neměl s 2T problém. Na italských motorech 4T nebyl s NGK problém, třeba v porovnání s Championama na vzducháčích- kde tyhle svíčky byly za chvíli po smrti. Ale PSA motory s tím mají evidentně problém. U mě závada P1327, motor nejel dobře "odspodu" a v přechodech při sešlápnutí plynu byl cítit nepatrně missfire. Ještě nutno podotknout, že každý výrobce svíček má různý druhy na různý motory a vždycky jsem kupoval konkrétní typ svíčky na konkrétní motor dle katalogu. Nicméně, pokud se podívám na svíčku NGK a Bosch (obě určené na motor NFU), tak viditelný rozdíl je v předsunutí jiskřiště- Bosch má více předsunuté jiskřiště (5mm), než NGK (3mm), jinak vzdálenost mezi elektrodama stejná 0,9mm a odpor 5K Ohm stejně. Upraveno 10. září 2018 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 10. září 2018 Sdílet Odesláno 10. září 2018 (upraveno) I na modernich 4T 4V motorkach jdou NGK do haje, stejne tak jako benzin Feldy a Vochcafky I.geberace. A menily se fest zapalovaci listy a co ja vim co jete. I dobre Bosch diag byly z toho zmatene A jeste pikannost k NGK zase od motorkaru - origos vydrzely treba i par uliti. Indicka vyroba stacilo 3 otacky motoru a ldyz neblafnul, uz jsi hledal dlouhej svickovak! Upraveno 10. září 2018 uživatelem pesastor doplneni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.. Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 (upraveno) Taky jsem dal NGK a motor kolem dvou tisíc pocukává. Zapalovací lišta taky NGK. Ale ani modrý Bosch z Ruska nic moc. Nejlepší byli zelený z Německa ale ty tu teď nikde nemaj. Upraveno 11. září 2018 uživatelem Petr.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 Petr...> ono na tyhle stary auta jsou nejlepsi Brisky za par korun! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.. Odesláno 11. září 2018 Sdílet Odesláno 11. září 2018 Bosch byli dobrý a cena kolem stovky taky o.k .O briskách jsem slyšel,že jsou dobrý tak do felicie. Nevím osobní zkušenost nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 14. září 2018 Sdílet Odesláno 14. září 2018 Brisky/PAL jsou podle mě dobrý a stačí, pokud nejdou do turbomotorů typu OI 1,8T apod. Mám na motoru Bosch made in Russia 61Kč/kus, předtím zmíněné NGK made in Japan 81Kč/kus. Úplně běžný řady, co jsou určeny pro tyto motory, akorád na NGK si neodpusitili dodatek "R", což bylo dříve, jako ty "lepší" typu iridium/platinium, přitom dnes klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.