Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

3.0 V6


ZuBr87

Recommended Posts

jak hluboké úpravy máš na mysli, filtry svíčky, externí chlazení oleje nebo snižování hlav odlehčení ventilů a pístů resp. výměnu pístů a ojnic leštění kanálů, úpravy svodů a řj.

kdysi tu bylo hezké vlákno od Tom406 nevím jestli tu někde ještě je o jeho Coupátku, jinak jsem tu už zaznamenal pár takovýchhle dotazů a pak to nějak zapadlo. jinak mám v záloze jeden motor na úpravy ale nejsou na to peníze ani čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak minimálně je dobrý ukazatel stavu motoru spotřeba benzínu, oleje a vody a zvukový projev, pak změření komprese a natlakování válců, a kontrola live dat na dia, pak měření výkonu na brzdě. víc se bez demontáže asi nedozvíš.

 turbo i kompresor i řetěz je možný, ale PROČ??? za ty prachy si radši kup WRX 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řemen má spoustu výhod a jedinou "nevýhodu" - musí se měnit... Dej filtrvložku od KN a udržuj to. Jestli máš kačky, tak kup výfuk od Supersprintu. Zbytek je u takového auta jen vyhazování peněz. Jak překročíš určitou hranici, tak ti nezbude, než to dostavět, nebo oči pro pláč. U mě to bylo cca 300, pak jsem náklady přestal počítat. Ale mám v to kola za 40 (nepočítá pneu, do dneška 3 sady na 18"), podvozek za 25 a tři sady výfuku, kdy jsem měl vzít rovnou Supersprint a nevyhazovat peníze... Navíc tu mám hromady upravených dílů, které je problém namontovat a vyzkoušet, protože když už mám peníze (dva roky nebyly) tak podnikáme a nemám čas a nikdo jiný mi na tohle auto nesmí po tom všem sáhnout - takže asi shnije na dvoře. Navíc jsem si pořídil pro radost C5tou s 6tikvaltem a přestavbou Carlsson, takže teď pracuju na něčem jiném a turbo, to se výkon navyšuje skoro sám (díky PP205 + konzultace John)...

Upraveno uživatelem rootsky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaká je ale šance, že ti řemen jen tak sám praskne, když ho nezapomeneš vyměnit... Taková přestavba na řetěz mi přijde dost nereálná když si představíš co všechno to obnáší. Hlavně podle mě i nesmyslná. Takový vytahný řetěz, nebo vymačkaný napínáky taky nebudou mít zrovna příznivý vliv. Nesmysl. :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZuBr87: tlaky Ti změří snad v každým servisu, nebo každej kdo má kompresiometr a natlakujou taky ale už je míň servisů který maj na to připravky i když stačí málo.

jinak většina těchto snů končí tak jak popsal Rootsky. mě se taky už dva roky válí motor na úpravu.

a taky jsem někde slyšel teorii, se kterou zhruba souhlasím, že víc jak 200 koní na předokolku je zbytečných pak už nestíhá podvozek (gumy) samozřejmě záleží na mnoha aspektech. 

a rozvody na V6 si neumím představit řeťězem tak aby to bylo jednodušší nebo efektivnější než serie. koukal jsem na Audi 3.0TDi kde jsou 4 řetězy a už to mi přijde jako zvěrstvo. A to že řetěz je věčný je největší hovadina, dyť i na feldě se natahuje. a řešil jsem už dost BMW motorů s prasklým řetězem a měli najeto do 150000km

závěrem: nejdřív uveď auto do absolutně bezproblémového stavu podvozek brzdy karoserie pak si pořiď jinej motor a postav ho a pak prohoď.

je to dost o penězích ono už jen nový rozvody a těsnění něco schroupnou natož hydroštely a to nemuvím o novejch pístech a a ojnicích.

kdybys chtěl prodám Ti ten můj teď ho potřebuju přestěhovat tak když už bude naloženej tak může přjet k tobě:-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to serie  holej motor dostal jsem ho od kluka od kterýho jsem bral více dílů (dveře kola interier převodovku atp) chtěl bych za něj 2000, nevím v jaký je kondici proto ho mám jakože na úpravy s tím že počítám s rozebráním a kontrolou, ale nemám na to ani čas ani peníze. Coupé mi jezdí tak to neřeším. mám i nějaký další věci zbylý po mým našlehaným motoru. potkaný hlavy, klimakompresor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZuBr87 : pokud máš omezené finance tak hlavně dopřej svojí V6 pořádný servis ( rozvody atd ) ... a pak bych asi dal buď upravu sání nebo aspoň KN vložku do origo boxu a slušnéj komplet výfuk a budeš spokojený....ono je to vše hoodně náročné na peníze....Pokud máš víc penež můžeš přemýšlet o dalsích věcech třeba jako slušný závodní lehký kola kde pak taky poznáš rozdíl atd atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrola motoru jen materiál = gufera, těsnění + šrouby hlav, nevím zda se nemusí spojováky v bloku = půlit blok kvůli uložení. Dát to pak jen tak dohromady bez GO s vědomím, že jsi vyhodil za celou sadu všech těsnění, šroubů a gufer X tisíc - do toho se nechce nikomu. Plus ty večery nad servisní dokumentací :D ... Lepší na to nesahat a rovnou to nahodit a vyzkoušet, jak to nepůjde šrot a přivést další... Těch 200 PS je tak akorát, zvládlo by to i takových 25 proc navíc, což se dá nahnat asi jen jiným řízením motoru i když se podaří je to jen číslo na papíře z brzdy, jestli to má +- 50 PS tak je to v praxi skoro jedno. Musela by se dát špéra a silnější brzdy + makat na podvozku a nastavení. Nehledě na komplet odstrojen, protože je to super GT a tak je na tyhle úpravy až moc vybavené...

Na tomhle autě kupodivu celkem funguje ta bavlněná vložka do boxu (ppř nějaký slušný box, co tu má pár lidí - např. masterjj, John) a sestava výfuku od Supersprintu + kat na větší motor (když jsou prachy tak ocel). (=> Vysvětluju si to laicky, že řj je ještě tak "hloupá", že trochu přidává benzín podle množství vzduchu).

Je to poctivá strojařina, velké ventily, vačky mají parametry upravovaných z motorů ES9J4S, "tvrdé" pružiny. Takže potenciál tam docela je. Klika je kovaná. Jenom ten motor má úplně odfláklý výfuk (svody), trpí na přehřívání - "Ecosoft" = chudá směs a následně odchází na spodku - takže olej 10W60 pravidelně ježděný a měněný, který to samo nikdy před tím nemělo... Motor dělal Renault s PSA včetně divize Renault Sport (jako základ pro Clio). Původ však není vše, z cesťáku se nedá udělat sporťák, jen se tomu dá za velkých nákladů a práce a učení více či méně přiblížit. Pak se člověk sveze v něčem výrazně "ostřejším" a "sportovnějším" (u mě AR osazené Busso V6) co vyšlo na menší peníze v základu a fakt to chce velké srdce, aby tady u tohohle člověk zůstal...

 

Přehlédl jsem příspěvek od John nade mnou, asi tak  :)

Upraveno uživatelem rootsky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...