Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rocni dalnicni znamka


Lihous

Recommended Posts

Zdravim vsechny - kupoval jsem rocni dalnicni znamku pro os.auto - a jako bonus dava Albert v Nachode / u hranic / cele 3litry kap.do ostrikovacu.
Ktere si ocenil na bezmala 150Kc ;)
Snad to nebude brano jako reklama ale jen tip pro kolem zijici jako "sleva" na neuveritelnou cenu samotne znamky.  :papa

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to taky tak beru ale lepe neco nez nic - pravda v Hk ji maji za 139,- tak ze pro ne cca 50Kc :mrk
"ale" znamku jsem potreboval a kapalinu kupovat musim taky tato je do -20 tak ze kolem 0- -5°C to bude tuhnout......
Jeste neco vrati karta a pokud si vezmu bodiky je to ne jejich nejake DVD .....
Znamka je ale stejne za 1500,- :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po dálnicích jezdím v podstatě denně (ať už firemními auty nebo i svým) a vzhledem k tomu, že z Prahy se skoro ani jinak než po D/R silnicích vyjet nedá, mi ani ta částka 1500,- Kč/rok nepřijde nepřijatelná. Ale je fakt, že bydlet např. v jihočeském kraji, kde není víc než 100 km "dálnice"  a ještě v podstatě od nikud nikam, asi bych "brblal" mnohem nespokojeněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patnact set se nekomu muze zdat neprijatelne ale ja ted kupoval znamku hned 1.prosince a plati do 31.ledna '16 takze vlastne na 14 mesicu :P

 

Tady nějak postrádám logiku. Teď jsi tedy koupil 1.12.2014 známku na "14 měsíců", její platnost končí 31.1.2016. A pak co? Koupíš si stejně známku na 10 měsíců (od 1.2.2016 do 30.11.2016), protože ji stejně jako pražák potřebuješ. Nějak tu výhodnost nevidím... :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozzy56: opraveno a díky.

 Měl jsem namysli úsek Tábor-Čekanice. Jinak stavba na jihu je opravdu ostuda. V Rakousku je již vše připraveno a hotové (úseky dálnice), ale v ČR se stále jen mluví, odvolává, zkoumá, dělají se stále nová a nová výběrová řízení a výsledek? Od začátku schválení stavby dálnice D3 uplynulo několik let a postavilo se jen několik kilometrů. A cena jednoho kilometru je jedna z nejdražší v Evropě. O pracovním tempu, ale hlavně kvalitě celé stavby nelze mluvit pozitivně.

Například se postavý část úseku, který se zprovozní a začne se stavět druhá část. Než se stačí druhý úsek zprovoznit, tak se musí uzavřít první část zprovozněného úseku. Jedná se o úsek mostu Čekanice.

 Jinak ted byl dokončen další úsek ( jak napsal medvěd) směr Veselí nad Lužnicí. Pokud půjde stavba dálnice D3 dál tímto tempem, tak se za tu dobu vymění několik vlád a stavba se mnohonásobně prodraží.

Upraveno uživatelem OK406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...