mirra 66 Odesláno 6. únor 2015 Sdílet Odesláno 6. únor 2015 Zdravím tak dneska absolvovana garancka po roce cena 4100kč.Výměna oleje,filtru,doplněny provozní kapaliny,proběhla kontrola celého spodku všechno dobré.Najeto 5500km z 90% kolem komínu.Spotřeba kombinovaná vychází mezi 5.3/5.9l/100km.Byl jsem u Jonalu v Hodoníně,lidí vstřícní takže spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 7. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2015 Ahoj TEZ máš pravdu tvoje tušení je správné 1.6 vti je čistej Francouz tam nemá prsty strčený v motoru BMW. K cukatůře - vždy když se to stalo tak jsem řešil vypnutím a opětovným nastartováním tento týden jsem to neřešil a prostě jel v autě najednou strašnej smrad jako by se něco pálilo -kontrola motorového prostoru =smrad ale již slábnoucí a od té doby to již neudělalo a auto letí jak z praku. Servisu jsem volal co se stalo a mám se v pondělí ozvat jestly ještě auto cukalo. V motoru jsem nenašel nic co by vykazovalo stopy po vyhřátí.Že by se to samo spravilo? Auto mám od prosinec 2014 funglovka, najeto 3000 a nějaký drobný.spotřeba ukazuje 7L doufám že to spadne alespoň o 1/2 litru Napíšu jak bojuju s cukatůrou ale jinak dobrý auto mně stačí aje pohodlné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tez Odesláno 9. únor 2015 Sdílet Odesláno 9. únor 2015 Hm, tak mám čerstvou zkušenost s cukáním. Ve středu jsem si bral auto ze servisu (jak jsem psal o pár příspěvků zpět) - v pohodě. Pak v sobotu jsem absolvoval dvě cca 40km cesty a dobrý. No a v neděli jsem jel 100km tam (dobrý) a na zpáteční cestě to začalo cukat. Přesně jak jsi popisoval, někde kolem 2 - 2.5 tisíce to poskakovalo jako střelená koza, málem jsem si vyrazil zuby o volant. Cukalo to asi 10 km a pak jsem zkusil zastavit, vypnout a zapnout a už dobrý. Ale radost z toho nemám, do teď to nikdy neudělalo. Sakra. V servisu mi přehrávali software, tak to asi bude tím? Dej vědět jako bojuješ, já auto tenhle týden potřebuju, takže do servisu ho zatím dávat nebudu. Ale jestli se to objeví znovu, tak to budu muset řešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 14. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2015 U mne zatím dobrý od té doby co to zasmrdělo tak je klid a jede jak pila.V servisu na mne čučely jako kdybych si to vymyslel.Kolik máš najeto? Taky napiš jak bojuješ somotného by mne zajímalo co to bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 25. únor 2015 Sdílet Odesláno 25. únor 2015 Mal som taky isty problem s cukanim. Po kupe a najazdeni ca 2000 km cukanie pri studenom motore. Pri 20000 nastartovalo akoby na tri valce, motor sa rozklepal a vyhodilo chybu motora. V peugeote zistili vnutornu chybu RJ. Po vymene RJ uz to netrha, ale velmi dolezite je, po nastartovani nechat bezat auto aspon pol minutky na volnobeh, kym nespadnu otacky, inak je mozne ze to bude trhat pocas jazdy, mam to uz na mojom vyskusane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 27. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2015 super, díky za info. u mse se zase cukatůra objevila - medí mně to ,servis nemá ánung co s tím ale už to řeší s Prahou. Doufám že to dopadne.třeba se pochlapí a zaberou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 28. únor 2015 Sdílet Odesláno 28. únor 2015 Hlavně,aby to neřešily jako u mě.S Prahou a dokonce i s rakouským centrem a stejně prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 2. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. březen 2015 Tak v pondělí mám dovézt auto do sevisu budou bádat.ivopav s Rakouskem asi ani nic vyřešit nemohly protože Peugeot má cetrálu (alespoň co se motorů a jejich řízení týče )v Německu ve městě Saarbrücken. S těmahle maníkama to řeší můj servis. Dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 2. březen 2015 Sdílet Odesláno 2. březen 2015 Saarbrucken dle Peugeot servis v brně jé právě v rakousku.No co víc dodat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tez Odesláno 6. březen 2015 Sdílet Odesláno 6. březen 2015 Doplním svojí zkušenost se servisem (v Praze): na diagnostice nic nebylo, když to zkoušeli, tak se to (jaké překvapení) zrovna neprojevilo a z Německa jim odpověděli, že je potřebu "závadu vyvolat", jinak to řešit nejde. Takže bez výsledku. Ale uklidňuje mě, že je nás víc, dřív nebo pozdějc se to přece vyřešit musí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 7. březen 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2015 Jedu do servisu v pondělí řešit skoky ale moc tomu nedávám řekly mně to samé, závada se musí projevit jinak mám smolíka protože nemají co poslat k analíze.Auto si chtějí nechat2 dny.Ale zase snad díky tomu že nás je více tak přeci nemůžou tuto závadu nechat plavat do doby než jim něco vybleje řídící jednotka.Jsem ochoten napsat do Peugeot France aby se to hnulo, pár kolegů ve Francii mám pracuji v automobilovém průmyslu.Ale ještě s tím počkám nechám tomu ještě max 2 měsíce.Zvláštní je že spolehají pouze na řídící jednotku vždyť to může být i mechanický problém. Budu uvažovat o vrácení auta pokud nebude závada odstraněna do 2 měsíců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kssg5 Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 s cukánim mám tiež problém v servise 2 krát a nič nevyriešili. ako tak čítam je nás pomerne dosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirra 66 Odesláno 1. červenec 2015 Sdílet Odesláno 1. červenec 2015 Zdravím,tak chlapi co nového,včera se mi stalo něco podobného po rozjezdu a přiřazení na dvojku se motor rozklepal jak když nepáli všechny válce plynový pedál nereagoval po vypnutí a znovu nastartování už se nic nedělo a zatím normální stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 1. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2015 Zdravím,tak chlapi co nového,včera se mi stalo něco podobného po rozjezdu a přiřazení na dvojku se motor rozklepal jak když nepáli všechny válce plynový pedál nereagoval po vypnutí a znovu nastartování už se nic nedělo a zatím normální stav. nech ca. dvě minuty po nastartování ohřát a už ti to nikdy neudělá je to blbý ale funguje to. Podle mne je něco blbě nastavený v softu a lejou to do aut jak hloupí mně v servisu řekly že bude snad svolávačka .Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirra 66 Odesláno 2. červenec 2015 Sdílet Odesláno 2. červenec 2015 Jojo taky jsem to zjistil že je lepší nechat po každém delším stání a vychladnuti nechat motor klapat aspoň než klesnou otáčky na volnobeh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 3. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. listopad 2015 Tak zdravím po delší době 301čkáře První garančka za mnou . Najeto 10 500km Zatím spokojenost lítá jako čert. Trochu jsem si pohrál s odhlučněním a hodně to pomohlo vytlumen kufr až po lavici vzadu a vytlumené podběhy,kapota,přepážka motoru. foto dodám. Ať vám to jezdí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smero Odesláno 8. listopad 2015 Sdílet Odesláno 8. listopad 2015 Popíš niečo o tom odhlučnení ako si postupoval a čím si tlmil.Mám v pláne tiež niečo potlmit ale zatial som sa k tomu nedostal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirra 66 Odesláno 13. listopad 2015 Sdílet Odesláno 13. listopad 2015 Zdravím hoď sem nějaké fotky pro inspiraci taky o tom uvažují ale až příští rok jen co bude teplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tez Odesláno 18. duben 2016 Sdílet Odesláno 18. duben 2016 Zdravím, po delší době bych chtěl přidat něco málo zkušeností ohledně cukání motoru. Naposled jsem tu na toto téma psal před rokem, od té doby se cukání pravidelně objevovalo a začalo se i dost stupňovat. Někdy na podzim, když ukrutně zlevnil benzín, jsem začal na zkoušku jezdit na ten 100 oktanový a cukání normálně zmizelo. Během zimy jsem přešel na aditivovaný 95 a stále nic. Už víc než půl roku motor šlape jako hodinky. Čas od času za studena při akceleraci kolem dvou tisíc trochu škubne, ale udělá to jenom jednou a dá pokoj. Před tím byl schopný cukat desítky kilometrů v kuse. Vím, že peugeot doporučuje aditivovaný benzín (nebo alespoň) aditivum u všech aut, ale tohle je poprvé, kdy vidím nějaký rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosel Odesláno 15. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2016 zdar Vlci Nedávno jem byl v serivse a dožadoval jsem se přehraní software řídcí jednotky kvůli cukání a bylo my vyhověno.Existuje nový- viz svět motorů před 14dny tam jsem se to dočetl) . vše dobrý až na klimatizaci ta nyní spíná a vypíná v pravidelných intervalech i za jízdy ,mně osobně to nevadí je to příjemnější než když jede na plno stále (to bylo před přehráním soft) ale nedostává to na prdelku tím spínáním a vypínáním? nemáte někdo tucha zda je to tak správně?neodejde kompreor? Jinak najeto 20 000 a jsem celkem spokojen .spotřeba 6.5L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.