Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

POMOC! Auto začalo škubat a přestalo jet.


Guest pecuch

Recommended Posts

Ahoj, bohužel dneska jsem poprvé nedojel s Peugeotem domů. Mám 407 SW 2.0 HDI, 2005. Jedu z chalupy, motor zahřátý, vše OK, najednou při cca 90 km/h v mírném kopci auto začalo škubat a ztrácet rychlost. Setrvačností jsem dojel ke krajnici a dál to nejelo. Na volnoběh to jelo OK, ale při pokusu o rozjezd to chcíplo. Ani na volnoběh motor nejde vytočit a cuká. Stalo se to z ničeho nic a žádná chyba se nerozsvítila. Auto jsme teď odtáhli, celou dobu odtahu (cca 20 km) jelo auto na volnoběh. Čím to může být? Mám podezření na naftový filtr, vstřiky, nebo EGR?

Díky Radek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie príznaky hovoria jednoznačne o EGR ,takto som zostal stáť cestou z dovolenky domov.Žiadnu chybu to nehodilo a auto som nedokázal dostať do otáčok. Zaslep EGR ,povol tie dve skrutky čo držia kovovú trubku na EGR ventile a vsuň tam kus plechu  cca 3x4cm ,potom to utiahni a uvidíš jak to pekne pošlape. Uklepalo to ten klobúčik ktorý otvára a zatvára prívod spalín do motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tie príznaky hovoria jednoznačne o EGR ,takto som zostal stáť cestou z dovolenky

domov.Žiadnu chybu to nehodilo a auto som nedokázal dostať do otáčok. Zaslep EGR ,povol tie dve skrutky čo držia kovovú trubku na EGR ventile a vsuň tam kus plechu  cca 3x4cm ,potom to utiahni a uvidíš jak to pekne pošlape. Uklepalo to ten klobúčik ktorý otvára a zatvára prívod spalín do motora.

 

 

 

nejakym zpusobem jsem dal asi zaporny ohlas,jestli ano omlouvam se,jsem tu novaček :)

apropo nejaky foto navod by nebyl?dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám EGR zaslepený bez vypnutia v ECU a jazdí v pohode.V denníku závad je síce spusta prechodných závad - namerané množstvo vzduchu väčšie ako požadované - ale zatiaľ to len občas vymažem a jazdím.

Pozn. motor RHR,ECU siemens SID803A

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi díky, EGR už je objednaný, dneska odtáhnu auto do servisu. Bude se to opravovat v Peuget Brno na Vídeňské, tak snad vědí, že pak musí na diagnostiku. Každopádně díky a já jen doufám, že to opravdu bude jen tím EGR ventilem. R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už je auto opraveno a jezdí jak má. Byl to opravdu EGR, byl rozypanej, prý už ho někdo měnil a byla tam nějaká podložka co tam neměla co dělat. Teď je tam delphi, cena i s prací a novým šroubem těch 6000 Kč. Díky za rady. R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Nechci zakládat nový vlákno-tak se zeptám tady:bylo mi řečeno,že diagnostika ukázala  jednu chybu a to-něco s plynovým pedálem(prý to někdo kdysi zapomněl smazat,po tom co to opravil nebo to jede i s touhle chybou a může se to vysypat kdykoliv)

Chci se Vás proto zeptat:je to možný aby to zahlásilo kdysi chybu(koupil jsem to  ojeté) a přesto to jede nebo je to jen žvást-ve smyslu stav se tu a plať?

Mám to nechat pro klid duše opravit nebo to nechat..?Nebo ještě zkusit jiný servis-s tím,ať to dají na dia-co jim to ukáže?

Díky Tom

-jinak tahle chyba vyvstala při opravě-výměně cívek na peugeot 407 1.8-benzin r.v.2008

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...