Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 2.0HDI RHY 66kw vačšie turbo


Maroš 2.0 HDI RHY

Recommended Posts

U Peugeotu nefunguje výměna kus za kus. 

Větší turbo lze použít z motoru RHZ (80 kW), avšak je nutné přidat ještě intercooler. 

 

Je tu člen milanrejpid, ten z tohoto motoru udělal "bestii", ten by ti odpověděl nejlépe. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto by aj mňa zaujímalo, mám tiež 206 2.0 hdi 66kw 2000 a tiež by som chcel vedieť, jak sa dá zvýšiť výkon. Dá sa teda dať turbo a intercooler zo 79kw a hotovo? Spojka, prevodovka atď ostáva? Dá sa to takto jednoducho? Poprípade swap a dať tam rovno celý motor 79kw s turbom a medzichladičom? Diky za odpoveď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavíme se tu o vozech (206 a 306), kam se jiný dvoulitr HDi než 66 kW nedával. Zde bude určitě problém s umístěním intercooleru. 

Podle mě to nepůjde jen tak přehodit, protože konstrukce vozu na to nepamatuje. milanrejpid má mezichladič mezi mlhovkami. To je možná jediné nejrozumnější řešení, ač tam z výroby není.

Na motorech 79 kW (s FAPem) a 80 kW (bez FAP) jsou jiné převodovky, které nepasují na motor 66 kW, ty prostě nelze přehodit. Na 66 kW motor pasuje například šestikvalt z 2.2 HDi 98 kW. 

 

Já osobně bych se do nějakého zvyšování výkonu moc nepouštěl, u těchto vozů to nebude tak jednoduché, ale to je u každého na zvážení. Já bych prostě jen dal chip na cca 80 kW nebo i víc a točivý moment lze dostat až skoro na 300 Nm. Víc bych ten motor netrápil. 

 

PS: Pokud by někdo uvažoval o vstřikách z 80 kW verze, musím vás zklamat, jsou stejné jako u 66 kW. Peugeot není oktávka. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto by aj mňa zaujímalo, mám tiež 206 2.0 hdi 66kw 2000 a tiež by som chcel vedieť, jak sa dá zvýšiť výkon. Dá sa teda dať turbo a intercooler zo 79kw a hotovo? Spojka, prevodovka atď ostáva? Dá sa to takto jednoducho? Poprípade swap a dať tam rovno celý motor 79kw s turbom a medzichladičom? Diky za odpoveď

 

a proc si kupujete takovy slaby sracky kdyz pak chcete tunit? 66kW je pro dedka na jezdeni na chalupu...... Pak chcete "tunit" auto, ktery na to neni staveny? Ja bych teda v pripade navysovani vykonu, zacal navysovanim vykonu brzd....... ale kazdy svyho stesti strujce a jak videt, tak lidska hloupost stale kvete......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scratch : ono tohle je docela úsměvný... lidi co to opravdu myslí vážně tak samozrejmě udělají úpravu všeho a pak z těch 66kw v 206 nebo 306 je udělaná fakt zbraň na 4kolech a jede to hoodně slusně...bych ti někdy doporučil se svest v něčem co je fakt udělaný pořádně ono cca 180-200ps a kolem 400nm v tak lehkým autě je znát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ja jim to neberu at to tunej, vsak me prece znas :D, Ale taky samozrejme se nebudu ptat jen jak zvysim vykon tak ze pridam turbo a intercooler a slava mam tam 200 koni, ale to chce komplexni upravu a pak i jak ten vykon ubrzdim. Protoze pak to fakt muze byt zbran a bohuzel to muze odsrat i nevinnej clovek, kdyz si hovado bez mozku "natuni" motor a pak ma vzadu na brzdach.......bubny.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scratch, ty si myslíš, že som k***t čo nevie takúto základnú vec? Ja sa len zo zvedavosti pýtam, mám to auto nové a len chcem vedieť, či ten motor má nejaký potenciál, nič viac :) a bubnové brzdy nie sú podstatne horšie než kotúče, čo sa týka bežnej premávky, nehovoril som u o 200 ps a pretekaní jak vymetenec :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chipnout to muzes vzdy, ty motory vydrzi hodne, ale mel jsem 66 kW v octavii v combi a neprislo mi ze by to jelo zle. Jako sluzebak to litalo 120 000 za rok a skoro bez problemu, a ze nemam vykon jsem poznaval az hodne v kopcich, nebo kdyz jsem potreboval nekde fest zmizet, ale na beznem provozu mi to stacilo a ze jsem se musel ohanet. A ta 206 je jeste pomerne lehke auto, takze tam to musi byt jeste sviznejsi :)

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clownsvk : pokud ma opravdu 250tis km a ne jen na budikach tak to je uplny prd pro motor...a klidne muzes ,,nachipovat,, rozumne na 85-90kw bez dodelanyho IC. A budes spokojeny.Otestovano na nekolika autech jak 206 tak 306... a poznat to je hoodne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...