Maroš 2.0 HDI RHY Odesláno 23. listopad 2014 Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 Zdravím chcem sa opýtať, ak by som chcel vačšie turbo do môjho 2.0 HDI aké by tam pasovalo ? Mám 2.0HDI RHY 206tka r.v.2000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306-Matus-306 Odesláno 23. listopad 2014 Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 Nie som odborník ale myslím žeby to šlo, aspoň čo som tak lietal po nete tak som našiel toto je to síce model 306 ale motor je rovnaký http://www.pug306.net/index.php?pageid=hdituning ale asi to chce viac ako len väčšie turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 23. listopad 2014 Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 U Peugeotu nefunguje výměna kus za kus. Větší turbo lze použít z motoru RHZ (80 kW), avšak je nutné přidat ještě intercooler. Je tu člen milanrejpid, ten z tohoto motoru udělal "bestii", ten by ti odpověděl nejlépe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maroš 2.0 HDI RHY Odesláno 23. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2014 ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clownSVK Odesláno 25. listopad 2014 Sdílet Odesláno 25. listopad 2014 Toto by aj mňa zaujímalo, mám tiež 206 2.0 hdi 66kw 2000 a tiež by som chcel vedieť, jak sa dá zvýšiť výkon. Dá sa teda dať turbo a intercooler zo 79kw a hotovo? Spojka, prevodovka atď ostáva? Dá sa to takto jednoducho? Poprípade swap a dať tam rovno celý motor 79kw s turbom a medzichladičom? Diky za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 25. listopad 2014 Sdílet Odesláno 25. listopad 2014 Bavíme se tu o vozech (206 a 306), kam se jiný dvoulitr HDi než 66 kW nedával. Zde bude určitě problém s umístěním intercooleru. Podle mě to nepůjde jen tak přehodit, protože konstrukce vozu na to nepamatuje. milanrejpid má mezichladič mezi mlhovkami. To je možná jediné nejrozumnější řešení, ač tam z výroby není. Na motorech 79 kW (s FAPem) a 80 kW (bez FAP) jsou jiné převodovky, které nepasují na motor 66 kW, ty prostě nelze přehodit. Na 66 kW motor pasuje například šestikvalt z 2.2 HDi 98 kW. Já osobně bych se do nějakého zvyšování výkonu moc nepouštěl, u těchto vozů to nebude tak jednoduché, ale to je u každého na zvážení. Já bych prostě jen dal chip na cca 80 kW nebo i víc a točivý moment lze dostat až skoro na 300 Nm. Víc bych ten motor netrápil. PS: Pokud by někdo uvažoval o vstřikách z 80 kW verze, musím vás zklamat, jsou stejné jako u 66 kW. Peugeot není oktávka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mato2t Odesláno 25. listopad 2014 Sdílet Odesláno 25. listopad 2014 študuj nájdeš tam asi všetko čo potrebuješ vedieť, sú tam síce 306-ky ale motor je rovnaký http://306oc.co.uk/forum/thread-17626.html http://www.pug306.net/index.php?s=6bd9a0679df45690f7e338eafef5e348&pageid=hdisection http://306oc.co.uk/forum/thread-11198.html?highlight=turbo+hdi http://306oc.co.uk/forum/thread-15619.html?highlight=turbo+hdi http://www.nosmokenopoke.com/forum/showthread.php?6434-2-0-HDI-8v-GT1546S-Bigger-Turbo-!-HELP http://www.pug306.net/forum/threads/140441-Which-Turbo?s=45aa89604adebbf05686370b1548f2be Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 26. listopad 2014 Sdílet Odesláno 26. listopad 2014 A nezapomeň si taky dát větší brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 28. listopad 2014 Sdílet Odesláno 28. listopad 2014 a hlavně samolepku na kufr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 Toto by aj mňa zaujímalo, mám tiež 206 2.0 hdi 66kw 2000 a tiež by som chcel vedieť, jak sa dá zvýšiť výkon. Dá sa teda dať turbo a intercooler zo 79kw a hotovo? Spojka, prevodovka atď ostáva? Dá sa to takto jednoducho? Poprípade swap a dať tam rovno celý motor 79kw s turbom a medzichladičom? Diky za odpoveď a proc si kupujete takovy slaby sracky kdyz pak chcete tunit? 66kW je pro dedka na jezdeni na chalupu...... Pak chcete "tunit" auto, ktery na to neni staveny? Ja bych teda v pripade navysovani vykonu, zacal navysovanim vykonu brzd....... ale kazdy svyho stesti strujce a jak videt, tak lidska hloupost stale kvete...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 Scratch : ono tohle je docela úsměvný... lidi co to opravdu myslí vážně tak samozrejmě udělají úpravu všeho a pak z těch 66kw v 206 nebo 306 je udělaná fakt zbraň na 4kolech a jede to hoodně slusně...bych ti někdy doporučil se svest v něčem co je fakt udělaný pořádně ono cca 180-200ps a kolem 400nm v tak lehkým autě je znát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 ale ja jim to neberu at to tunej, vsak me prece znas , Ale taky samozrejme se nebudu ptat jen jak zvysim vykon tak ze pridam turbo a intercooler a slava mam tam 200 koni, ale to chce komplexni upravu a pak i jak ten vykon ubrzdim. Protoze pak to fakt muze byt zbran a bohuzel to muze odsrat i nevinnej clovek, kdyz si hovado bez mozku "natuni" motor a pak ma vzadu na brzdach.......bubny....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clownSVK Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 Scratch, ty si myslíš, že som k***t čo nevie takúto základnú vec? Ja sa len zo zvedavosti pýtam, mám to auto nové a len chcem vedieť, či ten motor má nejaký potenciál, nič viac a bubnové brzdy nie sú podstatne horšie než kotúče, čo sa týka bežnej premávky, nehovoril som u o 200 ps a pretekaní jak vymetenec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 30. listopad 2014 Sdílet Odesláno 30. listopad 2014 clownSVK : samozrejmě ten motor má potencial dooost velký a s IC dodělaným není problém se dostat přes 150PS na origo turbu... když chceš víc tak pak výměna turba atd.. atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 1. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2014 nechapu spis logiku, koupis auto a pak teprve se zajimas o potencional.....asi tak jinak je to jak pise John Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
clownSVK Odesláno 2. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2014 Mal som ho za veľmi dobrú cenu, tak som ho rovno kúpil a keď raz budem mať konečne peniaze (toto hovorím často ), tak chcem vedieť, čo sa dá s tým autom urobiť. Myslíte, že je zbytočné ho aspoň "nachipovať", keď už má za sebou 250.000km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 (upraveno) chipnout to muzes vzdy, ty motory vydrzi hodne, ale mel jsem 66 kW v octavii v combi a neprislo mi ze by to jelo zle. Jako sluzebak to litalo 120 000 za rok a skoro bez problemu, a ze nemam vykon jsem poznaval az hodne v kopcich, nebo kdyz jsem potreboval nekde fest zmizet, ale na beznem provozu mi to stacilo a ze jsem se musel ohanet. A ta 206 je jeste pomerne lehke auto, takze tam to musi byt jeste sviznejsi . Upraveno 3. prosinec 2014 uživatelem Scratch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 Clownsvk : pokud ma opravdu 250tis km a ne jen na budikach tak to je uplny prd pro motor...a klidne muzes ,,nachipovat,, rozumne na 85-90kw bez dodelanyho IC. A budes spokojeny.Otestovano na nekolika autech jak 206 tak 306... a poznat to je hoodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 Ze bych nechal taky chipnout svoji 1.8 85kw:-)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 3. prosinec 2014 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2014 Charlie1: :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.