Martin 1981 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 caute ,co vsetko treba na go zadnej napravy a aku znacku doporucite,ak to uz niekde je tak pardon,dlho som nebol na stranke a neviem sa tu este orientovat,inak ten stary vzhlad sa mi pacil viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) podla toho co vsetko planujes vymenit ak chces komplet silentbloky na kyvne ramena a tycky pocitaj material 150-200 eur to je bez silent napravnice ale ta je vecsinou ok takze tam neni nutne,inak praca je to zdlhava ak to planujes sam robit a ak to das do servisu sa nedoplatis pocitaj cez 300 eur tu je moje vlakno tam si pozri co vsetko sa menilo mas tam aj fotky http://www.peugeot-club.com/topic/83123-krtkova-406-rhz/page-2 Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 asi dam vsetko vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) Tak si pozri to vlakno co som ti dal ale bude to palka ked vsetko das pomenit do servisu to ta vyjde na tretinu ceny hodnoty auta takze si to rozmysli Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 No, nevím jak vy, ale já jsem provozoval 2 sedany a 2 kombi a ještě 2 kombi provozuji, všechny mají zhruba 500 t. najeto a nikdy jsem nebyl nucen dělat generálku zadní nápravy. Podle mých zkušeností je třeba měnit svislé tyčky stabilizátoru (odhadem 1 x za 100 t.), dále vodorovné tyčky, které vedou kolo směrově (asi 1 x za 200 t.). Po výměně vodorovných udělat geometrii. Takže tolik moje zkušenosti. Píšu to proto, abys neměnil, co není potřeba a nenechal si namluvit cokoli. Samozřejmě, do servisu jezdím pravidelně po max. 20 t. a STK taky, takže to nebylo žádné zanedbání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) je to jeho volba tiez mu nedoporucujem menit vsetko ale ja som menil vzdy len tycky vodorovne a capy v tehliciach ale to vzdy bolo len na rok jazdy bohuzial mame cesty ake mame preto som sa nasral a pomenil vsetko okrem tej napravnice od tej doby pokoj ale 200 ecok fuc a kopa roboty Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) este neviem co vsetko treba,dnes mi kamos menil predne lozisko tak som kazal popozerat co vsetko je ko,predok je ok,ale ze zadok je slabota,zajtra si idem po auto a uvidim co vsetko povie,ja len zatial zistujem co vsetko a kolko cca,,,,,,,,,,,,este mi spomenul ze je ko nejake lozisko ale to myslel asi lozisko kolesa na naprave lozisko nieje,ci??? Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem Martin 1981 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) lozisko je v tehlici(koleso) ked myslis zadnu napravu inych lozisiek tam uz niet Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 21. listopad 2014 Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) těch otočných bodů na zadní nápravě je víc--třeba často odchází uložení ramene v těhlici...(otočný kloub), je třeba zkontrolovat silentbloky v ramenech a držáku ramena, závěs ramena (ta ohlá trubka) mívá oba silentbloky kaput...a po těch kilometrech, co má každá 406 za sebou, je nutné je vyměnit (z důvodu TVRDOSTI--ta guma se za deset let změní v ocel a pak už to není pružné uložení ), nebo to aspoň rozebrat a podívat se,zda se ten otočný bod točí přes šroub,nebo se točí přirezlá trubka k šroubu v silentbloku...,tomu kdo to někdy dělal nemusím nic vysvětlovat, nejde o to měnit nesmyslně všechno, ale pokud to chci mít opravdu tip top, tak nezbyde než silentbloky vyměnit, ale je otázka, zda vůbec tolik investovat do 406ky--leda by si to člověk udělal sám mimochodem-- pryžové díly podvozku se mají vyměnit po deseti letech provozu u všech aut--proč asi? Upraveno 22. listopad 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 21. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2014 (upraveno) je to toto??? http://eshop.autorozvody.cz/tecdoc/ nejde mi sem dat ten obrazok Upraveno 21. listopad 2014 uživatelem Martin 1981 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Ozzy, nie su tie otocne body vpredu? Vzadu je lozisko kolesa, a ulozenie v silentblokoch, plus pruzina a tlmic, tycka stabilizatoru. da sa pozriet v SB podla typu ( nepoznam presne 406, mam 605) Tazke rozhodovanie co spravit a ci spravit. Ak to bucha a je vola, nic ine ti neostane, ak nic nebucha nema volu, nie je zhnite, alebo velmi zkorodovane, mozno skoda prace a hlavne penazi. Mozno vymenit stabilizatory, lozisko, obrusit a natriet. Ako tu pisali, 300 €, je to dost, cena auta od 1000€, ale diely su stale drahe ako keby si kupoval na nove auto. Podla mna, by uz mali davat automobilky diely nad 10 rokov za 1/10 ceny, pripadne zdarma uz len za to, ze to este stale jazdi. Netocme to o biznise, ale niektore diely uz nie su zohnatelne, a iné su priserne drahe. Priklad. na moju 605 2,5 td chladic na vodu 175€, 15 rocne auto. na 607, od 5 do 10 rokov, tiez chladic na vodu 90€. Manzelka ma VW polo 1,4 b, 12r, ma pokazeny ventilator na chladici. V servise mi povedali. Samotny ventilator 81,60€, alebo ventilator aj s chladicom 80,70 €. Kde je logika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 (upraveno) otočné body jsou ty, kde se díly navzájem otáčejí, nemusí to být vždy kolem celé osy...,což je u náprav celkem jasné (mimo ložisko kola), na obrázku nápravy je jasné, které to jsou--všude, kde jsou silentbloky (podle servisboxu klouby) ohledně cen dílů--asi to tady nevyřešíme EDIT: pokud na obrázku, který tu dal člen krtek2 (viz další link) vyměníte díly 7,15,16,17, tak máte základ GO zad. nápravy hotový, zbývá vyměnit silentbloky na závěsu ramena (1), které se nedají koupit zvlášť, obě tyčky a silentbloky uložení stabilizátoru a je to Upraveno 22. listopad 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 ja len tak, ze aby sa nemylil o prednu napravu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 pokud se podíváme na obrázek přední nápravy 406ky, tak je tam těch otočných bodů o dost méně a tím pádem se i snadněji a levněji ta náprava udržuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 22. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 prosim vas ak mate obrazok dajte ho sem co to je to ulozenie v tehlici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 obrázky i postup výměny jsou tady od člena Ferry, ale nejde mi to najít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin 1981 Odesláno 22. listopad 2014 Autor Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 aj ja to hladam a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Já to dělal na starém modelu. Here: http://www.peugeot-club.com/topic/71428-zadni-naprava-kde-zacit-hledat-pricinu-tlukotu/page-2 postup výměny silentu v těhlici zadní nápravy. Pozor! New model bude mít jiný silentblok, jiné OEM číslo. Postup výměny by měl být stejný. Kdyby něco, ptej se, mám nafocen celý postup výměny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butrus Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 Martine, zde Ferryho postup: http://www.peugeot-club.com/topic/41944-silentbloky-spodniho-ramene-zadni-napravy-406-vse-vyreseno/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 22. listopad 2014 Sdílet Odesláno 22. listopad 2014 (upraveno) tie silentbloky v tehliciach su zamenne je jedno ktory tam das ale je lepsie tam dat ten novsi typ pretoze je gumokovovy a vydrzi viac ten stary typ je vlastne cap a neznesie tolko a navyse je dvakrat drachsi http://picino.rajce.idnes.cz/nastenka#00040940.jpg ten silentblok pod cislom 7 Upraveno 22. listopad 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.