hloze-ja Odesláno 3. březen 2003 Sdílet Odesláno 3. březen 2003 Ahoj chlapi,jak je to s turbem u HDi bych vedel,ale nemate nekdo zkusenosti (z doslechu nebo vlastni) o rozdilech mezi temito motory?Kdyz vezmu treba 66 kw.V 307 a Oktavce.Zhruba stejna vaha.Jen by me zajimala pruznost v praxi (ne na papire),spotreba,starty,atd.Tak nejak vsechn postrehy.Osobne jsem projel zajety 307 Hdi a Oktavku,oboje 66kw.Nevim,ale muj subjektivni pocit byl z toho TDi-cka lepsi.Co vy?Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 3. březen 2003 Sdílet Odesláno 3. březen 2003 Precti si tenhle test ja primi zkusenosti nemam, jenom tak z doslechu mi prijde uchu libozvucnesi HDI, proste kultivovany, kdezto TDi je traktor. Ted jsme hlavne zvedavej, jaka bude ta 1,6 HDI a 2,0, to uz si myslim, ze bude lepsi nez TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 4. březen 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2003 Diky,test byl poucnej.Presne tohle jsem nekde slysel.Ze HDi si rekne o trochu vic nez TDi.Zatim diky,ale ta VLASTNI ZKUSENOST.Honza.PS:Tim nechci rict,ze nevitam jakykoli prispevek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hloze-ja Odesláno 4. březen 2003 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2003 Vim,ze je tady klub Peugeotu.Nechci schazovat HDi,ale doslech jsem se dalsi zpravu o vyssi spotrebe.Chlapi to k tomu nemate co rict?Jinak vam o sobe chci rict,ze jsem zatvrzelej Pezotak a tak stylovy auta jinde nevyrabej.Krome Ferrari 360 Modena.Nechci nikoho vytocit,jen me to zajima.S pozdravem Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundy Odesláno 4. březen 2003 Sdílet Odesláno 4. březen 2003 Podle mých zkusenosti ma opravdu HDI vetsi spotrebu a nakonec i mensi vykon (respektive jiny prubeh) Ale ty starty a zvuk pri minusovych teplotach u TDI me desi. Da se to tezko testnout protoze auta maji ruznou hmotnost ,tvary a prevody!!. Ono vzdy zalezi na stylu jizdy a okolnostech. Mam vyzkouseno ze v zime kdyz nastartuju a cekam nez se auto ohreje a pak teprve jedu udelam o 0,75 l mensi spotrebu nez START a GO. Treba u TDI se meni dle vyrobce olej po 15 000Km a u HDI po 20 000km. Ja nedoleju za tu dobu nic a kamos TDI 100Hp Skoro 1L na 15 000km. Tot muj nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 5. březen 2003 Sdílet Odesláno 5. březen 2003 Ja mam 307 s HDI 66 kW a muzu ji porovnat s tatovou oktavkou 1.9 TDI 66 kW. Z hlediska hlucnosti je podstatne tizsi HDI jak studene tak i zahrate. Pruznost je o neco malo lepsi u TDI i kdyz ja mam zatim najeto jenom 17 tis. a jeste neni motor poradne zajetej kdezto tata uz ma s TDI pres 40 tis. Vaha vozu je stejna 1260 kg. Spotreba zase kvuli zajeti jeste neni optimalni ale ja jezdim dlouhodobe s prumerem cca 6.6 l a tata 6,2 l, takze az budu mit najeto cca 25 tis. muzu spotrebu presne srovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.