Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

"Test" Octavie/P308SW


rhinos

Recommended Posts

Stačí si přečíst titulek. To přeci jinak dopadnout nemohlo.

Vždy mě pobaví básnění tendenčních novinářů o ergonomii koncernu a pak se podívám na tu navigaci u kolena. K zblití. Hlavně že mu vadí dvojí kliknutí na display, když si potřebuju upravit teplotu (po pravdě, na prstech jedný ruky dokážu spočítat, kolikrát jsem to u automatické klimatizace dělal za rok, většinou setřu vrstvu prachu...). A když celodotykový auto udělá volvo, mohou se všichni novináři posr*at...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého názoru lehký PR článek. Nejsem Pežotofil, ale hodocení Octavie se kterou mám zkušenosti mi přišlo, diskrétně řečeno Irelevantní. Zmiňovat tvar antény? Vyzdvihovat model se spotřebou vyšší o nezanedbatelných 15%? Nemluvě o dalších technických i společenských kiksech.

Tento test posloužil na novinkách akorátk k naplnění povinné kvóty zveřejněné tvorby a naplnění rubriky. Výpovědní hodnota je slovy bývalého ministra financí: kladná černá nula.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to nechtel psat na plnou hubu...

Ochcavkami jsem toho najel dost a sveho casu mi prisla ok...ale po porizeni p407 uz teda fakt ne...

navic v testovane motorizaci si to malokdo koupi...mozna se pletu.

ale je drazsi,do servisu po 200km,mensi kroutak,vetsi spotreba,mensi kufr....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plivat na auto, že po 200km musí do servisu je od vás docela ubohé, ne?

 

Důvod je v článku napsaný:

 

Příčina „pádu“ motoru do nouzového režimu byla kuriózní: technici Škody zjistili, že podtlakové potrubí v motorovém prostoru testované octavie překousal hlodavec, pravděpodobně kuna.

 

Ale nová 308sw je konečně Peugeot, který mě po 406tce oslovil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyby ty introše byly obráceně, tak napíšou že to Škodovka vychytala s budíky výše položenými a tudíž neodvádí na tak dlouhou dobu pozornost a víceméně i to samé o dotykovém panelu o mnoho výše položeném a více po ruce než utopené ovládání klimy až někde u řadící páky. A o rozdílech kroutícího momentu, spotřeby nebo nosnosti už raději nepíšu. Se divím, že nezazdili ten údaj o objemu kufru.

A to by bylo hnoje, kdyby se jim vy...a 308 jako kokta při testu. Nejmíň na dva hektary.  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vadí mi,že se omezují tlačítka, která mají smysl. Třeba ta teplota interiéru. Nic proti, ale teplotu měním klidně i denně. Ráno je zima, tak si přidám, odpoledne to stačí, tak uberu. Matlat po displeji by mě neskutečně sr..o. Některé věci by mělo jít ovládat po hmatu. Móda je dotyková a věřím, že jednou budou výrobci lákat na to, že výrobek má tlačítka :) .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta věta o xenonech vypovídá celkově o tom článku. nicméně sw nevypadá tak dobře jako klasický hatchback. kor na malých kolech působí ten rozvor až přehnaně. ale octavii bych stejně nekoupil. nelíbí se mi ten klasický strohý design a nad některými řešeními člověk naprosto žasne - simply clever :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně to přijde jako ještě jeden z těch objektivnějších testů - na rozdíl třeba od auto.cz, kde klidně do titulku napíšou, že je to bída, ale ve článku o tom není ani zmínka...

 

V nové 308SW jsem jel a opravdu nechápu, proč všichni novináři opisují tu trapnost s neviděním na budíky. Jsem poměrně "malé pivo" (175cm) a navíc jsem zvyklý sedět co nejníž. Volant jsem si dost zvedal skoro úplně nahoru a na budíky jsem viděl naprosto bez problémů. Tak buď všichni "novináři" v autě leží, nebo nevím... Přínos/nepřínos z hlediska deklarovaných vlastností (nespouštění silnice z očí, nepřeostřování) zhodnotit nedokážu, designově se mně ty předsazené budíky moc nelíbí, ale rozhodně mně nijak nevadily a jelo se mně s tím dobře. Přide mně to podobná hysterie jako u aut, co mají budíky uprostřed. Kdysi jsem to taky "nesnášel", ovšem jen díky informacím z druhé ruky - z testů aut. Když jsem pak měl na služebce 2 týdny k dispozici poměrně dost haněnou C4 první generace, jezdilo se mně s tím autem velmi dobře a jestli jsou budíky pod volantem nebo uprostřed mně bylo srdečně jedno. Vlastně tahle zkušenost s C4, týdení výpujčka 207 a následný týden řízení MODLY - Golfu VI - mně "otevřely oči", že francouzská auta jsou taky auta. A na rozdíl od toho sterilního, motoricky mrtvého (1,9TDI 77kW) a uživatelsky studeného Golfu (s ohmatanými ovladači a nefunkčním zadním stěračem při nájezdu 20tkm) se mně řídila velmi dobře.

 

Co se nové Octavie týče jel jsem v ní jen jako spolujezdec. Nevím, jestli to byl špatnej kus nebo vlastnost, ale vzadu bylo strašně slyšet mlácení od nápravy i při sebemenším hrbolku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle si s chutí večer přečtu ... ted nemám čas. Jenom jsem si všiml, že Octavie má hezčí tvar antény. To mě dostalo, protože Octavie anténu nepotřebuje. Tu ploutvičku to má kvůli navigaci. Tudíž kdo se bez tovární navigace obejde, ploutvičku nemá. ;) (Krom RS, tam je to atrapa, jako další věci ... :D)

Ale to jen tak na okraj. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...