krtek 2 Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 (upraveno) Uvazujem ze si zozeniem dalsiu 406 kedze ta moja povodna nema moc top vybavu taktiez uz zacina hrdzaviet zadny lem inak je v dobrom stave nechal by som si obe auta a casom by som sa povodneho zbavil ,premyslam o hdi 80 kW alebo 2.0 v benzine alebo o cupe v benzine ma to este zmysel alebo radsej dosetrit na nieco novsie? na tom hdi mam obavy ze to bude pasca na peniaze ,benzinu sa az tak neobavam ale pri cupe mi vadi ze je to 4 miestne auto a v pripade ze bude treba menit nejaku karosarsku cast auta tak je to palka, viem ze je tu toho dost popisane o kupach 406 ale rad by som pocul aj ine nazory nebranim sa aj inym autam ale radsej by som ostal pri 406 s motorom min 2.0 ,ide mi hlavne o lepsiu vybavu a silnejsi motor Upraveno 24. říjen 2014 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Jo jo, úplně strašná pasca na peniaze to je, určitě to nekupuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 24. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 myslis Hdi? no neviem ci to myslis ironicky alebo vazne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 406 je tu ve všech variantách omletá tisíckrát ze všech stran. Co myslíš, že se asi dozvíš nového, objevného, na co u ní dodnes nikdo nepřišel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Co Ti na to říct? V nejlepším případě to bude 10 let staré auto (2004 poslední rok výroby) 406-tku mám, jsem s ní spokojený, na svůj věk 12 let a nájezd kolem 350000 km je celkem v pohodě, nerezne, motor tahá, ALE začíná to být docela dobrá pokladnička na peníze. Tu rozvody, tu ABS, tamhle vstřiky. Je to prostě staré auto a postupně odchází i při super údržbě. Věc druhá je, že v parlamentu leží ke schválení novela zákona o provozu na komunikacích, která navrhuje u vozidel starších 10 let STK každý rok a dá se očekávat, že ta banda zvolených dementů to schválí. Připrav si tedy každý rok tak cca 3000,- na přípravu (údržbu) abys prošel + poplatek za emise a samotné STK. To nejsou právě optimistické počty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Rozvody? To jako že u jiného auta bys je neřešil, jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 406ka byla dobré auto, ale osobně bych se snažil ji vyměnit za něco mladšího, nějak ji udržovat a obnovovat nemá smysl měl jsem kdysi kolegu, který měl několik rozebraných Tater 603 ve stodole a pořád udržoval tu svoji v provozuschopném stavu, něchtěl se s ní prostě rozloučit..., tvrdil,že za ni není náhrada...,dnes je podobná situace--406 je levná a taky by se dalo ji udržovat do bezvědomí..., nemyslím si, že je to dobrá cesta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 No, a co že mladšího stejných užitných vlastností má smysl pořizovat a udržovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Lenže teraz za tu tatru dostane cez stotisíce, kdezto za 406 nikdy viac ako hodnota za železo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 (upraveno) No, a co že mladšího stejných užitných vlastností má smysl pořizovat a udržovat? na to je tady taky spousta témat, proboha nedělejte z toho auta modlu , nebudu psát čím se dá nahradit, to si musí rozhodnout každý sám, ale podobných aut je jako smetí, u mě je to velmi jednoduché--jako člověk,co se motal přes půl života mezi socialistickýma autama--neautama, si dnešní dobu ohledně aut nemůžu vynachválit, stačí mi jen vzpomenout, jak těžce jsem kdysi sháněl díly na Fiaty, dnes je prodejen ND včetně vrakovišť něúrekom Upraveno 24. říjen 2014 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 ... což spíše nahrává výhodnosti údržby těch starších aut, ta snadná dostupnost dílů a mraky levných věcí po vrakovištích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 to ano, ale snaha by měla být propracovávat se k lepšímu a tím i mladšímu, néé udržovat při životě mumii problémem u starých aut bude legislativa,jak nahoře psáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 A co přesně že je na generaci aut okolo r.v.2000 tak strašná "mumie"? Že problémem "bude" legislativa, až naprší a uschne, pro mě není důvod, abych šel panicky hnedka kupovat nějakou novější pixlu, ještě pěkných pár let k tomu nebudu mít sebemenší důvod (a ne, technická každý rok důvod není, ta je leda k smíchu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Celkem rád bych Tě viděl jak se budeš smát při placení. Asi takto? No ale třeba na to máš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Při placení čeho? Ani ne 1500 ročně místo 1500 jednou za dva roky? Místo nutnosti zaplatit třeba o 200.000,- víc za nákup novějšího? A počítat umíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Ano 1500,- když projdeš na 1. pokus. A počítat umím, čím starší, tím víc se sype a tím víc do něj sypu já. Na jiné nemám, tak se s tím musím smířit. Ale on řeší problém zda došetřit na novější, nebo koupit starou "Šunku", do které bude cpát prachy horem dolem a nakonec ho to vyjde ještě dráž. Takže umíš počítat Ty? Ale to je diskuse o ničem, Ty máš svůj názor já taky. Že se neshodnem, to Krtka 2 trápit nemusí, ale třeba si z toho udělá vlastní závěr a rozhodne se podle svého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 A k těm blábolům, jak do toho bude sypat horem dolem a nakonec ho to vyjde ještě dráž jsi přišel přesně jakým způsobem? Když jsou díly na ty generačně starší auta levnější než na ty novější, a oproti tomu novějšímu má náskok těch 200.000? Dle té tvé poťapané teorie bys právě ty měl místo toho sypání do starého pořídit novější a tím bys "ušetřil", ovšem sám přitom dokazuješ, že to tak nefunguje. Jo, fakt umíš počítat jak noha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 Klííd tady, mě ti vám vykvetl na 406 blatník, sice jen pár bublin, no ale po 18 letech budu muset asi koupit novej za 500,- Nebo že bych to jen odrezil a zamaloval a ještě tak 3 roky počkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 24. říjen 2014 Sdílet Odesláno 24. říjen 2014 To chce dát dopryč bahno a bordel co bude za blatníkem na "držáku". Já jsem tam měl snad dvě kila. oddie: Moc rád bych věděl, odkud ještě bereš po takové době energii prosazovat zdravý rozum a kritické myšlení. Já už jsem z lidí psychicky na dně a veškerou snahu oficiálně vzdávám… Matematika zjevně půlce národa neříká vůbec nic. http://moneymag.cz/pujcky-sporeni/3232-temer-polovina-cechu-ma-pujcku-je-ostuda-zit-na-dluh http://byznys.ihned.cz/c1-61640000-zadluzeni-cechu-stouplo-o-vic-nez-40-miliard-korun-vzrostly-ale-i-uspory-v-bankach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. říjen 2014 Sdílet Odesláno 25. říjen 2014 Zásadním měřítkem, co má nebo nemá smysl udržovat, je u těch starých konfekčních aut koroze nosných částí. Která samozřejmě vyřazuje velkou část aut, ale pořád se dá sehnat něco, co shnilé není (a pokud to mám doma, je třeba nastříkat dutiny a spodek). Další věci je pak třeba posuzovat s ohledem na uvažovaný nájezd. Pokud někdo fňuká, jak do toho pořád jen sype, a pak vyjmenuje prakticky jen spotřební věci, které by měnil u KAŽDÉHO auta, zjevně spadl na hlavu. Prostě je třeba si uvědomit, že provoz auta neznamená jen PHM. A když odečtu ty spotřební věci, které bych musel řešit, i kdyby si koupil novější pixlu, co mi zbyde tak děsně zásadního? Motorů plná inzerce, koupí se i pod 3tis, převodovka i za litr, VT čerpadlo do trojky... co tam máte ještě? U většiny dílů je spíš dražší práce při výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.