Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vymena 406 za 406 :D


krtek 2

Recommended Posts

Uvazujem ze si zozeniem dalsiu 406 kedze ta moja povodna nema moc top vybavu taktiez uz zacina hrdzaviet zadny lem  inak je v dobrom stave nechal by som si obe auta a casom by som sa povodneho zbavil ,premyslam o hdi 80 kW alebo 2.0  v benzine alebo o cupe v benzine ma to este zmysel alebo radsej dosetrit na nieco novsie? na tom hdi mam obavy ze to bude pasca na peniaze ,benzinu sa az tak neobavam ale pri cupe mi vadi ze je to 4 miestne auto a v pripade ze bude treba menit nejaku karosarsku cast auta tak je to palka, viem ze je tu toho dost popisane o kupach 406 ale rad by som pocul aj ine nazory nebranim sa aj inym autam ale radsej by som ostal pri 406 s motorom min 2.0 ,ide mi hlavne o lepsiu vybavu a silnejsi motor 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co Ti na to říct? V nejlepším případě to bude 10 let staré auto (2004 poslední rok výroby) 406-tku mám, jsem s ní spokojený, na svůj věk 12 let a nájezd kolem 350000 km je celkem v pohodě, nerezne, motor tahá, ALE začíná to být docela dobrá pokladnička na peníze. Tu rozvody, tu ABS, tamhle vstřiky. Je to prostě staré auto a postupně odchází i při super údržbě.

Věc druhá je, že v parlamentu leží ke schválení novela zákona o provozu na komunikacích, která navrhuje u vozidel starších 10 let STK každý rok a dá se očekávat, že ta banda zvolených dementů to schválí. Připrav si tedy každý rok tak cca 3000,- na přípravu (údržbu) abys prošel + poplatek za emise a samotné STK. To nejsou právě optimistické počty. :(  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

406ka byla dobré auto, ale osobně bych se snažil ji vyměnit za něco mladšího, nějak ji udržovat a obnovovat nemá smysl :myslim

 

měl jsem kdysi kolegu, který měl několik rozebraných Tater 603 ve stodole a pořád udržoval tu svoji v provozuschopném stavu, něchtěl se s ní prostě rozloučit..., tvrdil,že za ni není náhrada...,dnes je podobná situace--406 je levná a taky by se dalo ji udržovat do bezvědomí..., nemyslím si, že je to dobrá cesta :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, a co že mladšího stejných užitných vlastností má smysl pořizovat a udržovat?

na to je tady taky spousta témat, proboha nedělejte z toho auta modlu :roll , nebudu psát čím se dá nahradit, to si musí rozhodnout každý sám, ale podobných aut je jako smetí, u mě je to velmi jednoduché--jako člověk,co se motal přes půl života mezi socialistickýma autama--neautama, si dnešní dobu ohledně aut nemůžu vynachválit, stačí mi jen vzpomenout, jak těžce jsem kdysi sháněl díly na Fiaty, dnes je prodejen ND včetně vrakovišť něúrekom ;)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co přesně že je na generaci aut okolo r.v.2000 tak strašná "mumie"? Že problémem "bude" legislativa, až naprší a uschne, pro mě není důvod, abych šel panicky hnedka kupovat nějakou novější pixlu, ještě pěkných pár let k tomu nebudu mít sebemenší důvod (a ne, technická každý rok důvod není, ta je leda k smíchu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano 1500,- když projdeš na 1. pokus. A počítat umím, čím starší, tím víc se sype a tím víc do něj sypu já. Na jiné nemám, tak se s tím musím smířit. Ale on řeší problém zda došetřit na novější, nebo koupit starou "Šunku", do které bude cpát prachy horem dolem a nakonec ho to vyjde ještě dráž. Takže umíš počítat Ty?

Ale to je diskuse o ničem, Ty máš svůj názor já taky. Že se neshodnem, to Krtka 2 trápit nemusí, ale třeba si z toho udělá vlastní závěr a rozhodne se podle svého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A k těm blábolům, jak do toho bude sypat horem dolem a nakonec ho to vyjde ještě dráž jsi přišel přesně jakým způsobem? Když jsou díly na ty generačně starší auta levnější než na ty novější, a oproti tomu novějšímu má náskok těch 200.000? Dle té tvé poťapané teorie bys právě ty měl místo toho sypání do starého pořídit novější a tím bys "ušetřil", ovšem sám přitom dokazuješ, že to tak nefunguje. Jo, fakt umíš počítat jak noha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To chce dát dopryč bahno a bordel co bude za blatníkem na "držáku". Já jsem tam měl snad dvě kila.

 

oddie: Moc rád bych věděl, odkud ještě bereš po takové době energii prosazovat zdravý rozum a kritické myšlení. Já už jsem z lidí psychicky na dně a veškerou snahu oficiálně vzdávám… Matematika zjevně půlce národa neříká vůbec nic.

 

http://moneymag.cz/pujcky-sporeni/3232-temer-polovina-cechu-ma-pujcku-je-ostuda-zit-na-dluh

http://byznys.ihned.cz/c1-61640000-zadluzeni-cechu-stouplo-o-vic-nez-40-miliard-korun-vzrostly-ale-i-uspory-v-bankach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zásadním měřítkem, co má nebo nemá smysl udržovat, je u těch starých konfekčních aut koroze nosných částí. Která samozřejmě vyřazuje velkou část aut, ale pořád se dá sehnat něco, co shnilé není (a pokud to mám doma, je třeba nastříkat dutiny a spodek). Další věci je pak třeba posuzovat s ohledem na uvažovaný nájezd. Pokud někdo fňuká, jak do toho pořád jen sype, a pak vyjmenuje prakticky jen spotřební věci, které by měnil u KAŽDÉHO auta, zjevně spadl na hlavu. Prostě je třeba si uvědomit, že provoz auta neznamená jen PHM. A když odečtu ty spotřební věci, které bych musel řešit, i kdyby si koupil novější pixlu, co mi zbyde tak děsně zásadního? Motorů plná inzerce, koupí se i pod 3tis, převodovka i za litr, VT čerpadlo do trojky... co tam máte ještě? U většiny dílů je spíš dražší práce při výměně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...