MrValicekNR Odesláno 23. říjen 2014 Sdílet Odesláno 23. říjen 2014 (upraveno) Zdravím... auto mi začlo íst na 3 valce po odmontovaný sviečok som zistil ze sviečka na 4 valci je cierna a mokrá a zaoxidovanna od vody... skadial sa tam može dostavať voda ? Jedná sa o 4 valec ( 1 s lava ) Upraveno 23. říjen 2014 uživatelem MrValicekNR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 27. říjen 2014 Sdílet Odesláno 27. říjen 2014 Mal som podobný problém, jedna sviečka bola mokrá po umývaní motora. Náhodou si v poslednej dobe nenechal wapkovať motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. říjen 2014 Sdílet Odesláno 27. říjen 2014 bluesman jako vtip dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest bluesman Odesláno 27. říjen 2014 Sdílet Odesláno 27. říjen 2014 Nikto mu za štyri dni neporadil, tak som mu aspoň napísal vlastnú skúsenosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MrValicekNR Odesláno 28. říjen 2014 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2014 (upraveno) Nie nenehal Ale spravilo mi to už 2x ked vonku pršalo :/ predtim cca 2ma mesiacmi Upraveno 28. říjen 2014 uživatelem MrValicekNR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 Zdravím. Z prvotního logického pohledu na věc bych tipoval dvě možné závady. První je netěsnost šroubení zapalovací svíčky ať už by se jednalo o poškozený závit v hlavě válců či zdevastovaný závit na svíčce samotné a absenci těsnícího kroužku. Druhou možností je vadná zapalovací svíčka, co ale předpokládám bylo kontrolováno společně s bodem jedna. Třetí možností, podle mne nejpravděpodobnější (neboť první dva body považuji za minimum provedených kontrol), je prasklé těsnění pod hlavou a průnik chladící kapaliny do prostoru čtvrtého válce. Tím pádem dochází k narušení podmínek pro spalování směsi, vlhkost společně se zvýšenou teplotou způsobuje viditelnou oxidaci železných částí. Takže: je-li svíčka v pořádku, jak fyzicky tak elektricky, pak bude obávám se vada v netěsnosti spalovacího prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 29. říjen 2014 Sdílet Odesláno 29. říjen 2014 (upraveno) Prasklé tesnění pod hlavou jsem měl a svíčky jsem měl suché, žralo mi to jak vodu tak olej a docela dost. Jednak by si všiml rychlého poklesu hladiny chlad.kapaliny ne? Tu mokrou svíčku vysuš, vyšroubuj svíčku třeba z druhého válce, dej ji místo ten mokré(pozice) a tu mokrou místo té suché, nasaď lištu, nastartuj, pojezdi a uvidíš ale prasklé těsnění pod hlavou bys poznal i od pohledu, chlad.kapalina by pronikala na blok motoru a navíc je zabarvená takže jde dobře vidět, když se vypařuje. Upraveno 29. říjen 2014 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.