Sign in to follow this  
Followers 0
Denis

Vyskakujou rychlosti

12 posts in this topic

Kamarádi,vyskakuje mi za jízdy 2 a 4 rychlost ale jen když pustím nebo povolím plyn.Poradte mi profíci ,co s tím.Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toz jednoduche.... seridit tahla k prevodovce...

nebo je ta transmise v pudeli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může být jak říká Voštík, ale vzhledem k tomu plynu bych omrknul silentbloky, jestli není některej v tahu a při ubrání to nejebe s celym agregátem a tím pádem i táhlem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jso to určitě ty silenbloky. ja jsem mel urvaný ten u rozvodů a ani bych to nezjistil kdybych nemenil motor:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, jsou to na 80% ty silentbloky... jsem si nevsiml, ze jen pri pridani a ubrani plynu.

BTW: a nevyskakuje ti aji zpatecka? teda pokud mas klasicke \"H\"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zpátečka nevyskakuje,jenom dvojka a čtverka.Při jízdě drží jakžtakž a v momentě kdy povolím plyn vyskočí.Díky za rady,hodím na to oko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo .. jasne.. zpatecka vyskakovat nemuze, pač ten motor jde na druhou stranu, nez kdyz se jede dopredu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně takhle vyskakuje pětka, mrcha jedna.

Všechny ostatní rychlosti jsou v pohodě, i při prudkém přidání a ubrání, jen na pětce to zlobí. Normálně jí zařadím, a když šlápnu na plyn, je cítit, jak to do té páky kopne. A když ten plyn pustím, tak pak pochopitelně vypadne...

Doufám, že to bude jen ten silentblok nahoře u rozvodů, ten jde vyměnit jednoduše. Plazit se pod tím kvůli výměně spodního silentbloku, a nebo seřizovat ty táhla, se mi teda vůbec nechce :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já jsem se už díval na ten horní a zdá se mi,že je OK.Je to asi ten spodní tak to bude papu!Zítra jedu do Prahy,tak si to užiju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky by to mohly delat vychozeny klouby - jak u motoru,tak u radicky.Ja to vydel na 106 - pri prejeti diry tahlo k radicce skrtlo o kasli a byl z toho poloautomat. :) Ten kloub k motoru stoji snad cca 1000,-. Mozna by stacil nejak vyvlozkovat-je tam u 106 zrejme nylonova objimka,ale samotna se asi neprodava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to delalo taky. Napred jen 2 a 4 a pozdeji prakticky vse krom R. Dal jsem to k jednomu manikovi v Ricanech a ten tam vymenil celou jednu takovou tu tyc co vede od radicky vespod auta k prevodovce a bylo po problemu. A ve vidine, ze kupuju novou prevodovku, to bylo za pakatel :)

(Sorry za me neodborne vyjadrovani, ale me obzory jsou v tomto oboru velmi male)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kterou tyč vyměnil? Tu dlouhou, co vede od řadicí páky, nebo tu krátkou, spojovací, co je u převodovky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.