Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 CC - nový prírastok do rodiny


Raster

Recommended Posts

Zdravím všetkých pežoťákov, budúcich, minulých a hlavne tých súčasných.  Po intenzívnom hľadaní bola moja snaha korunovaná úspechom a odmenou je strieborný elegán v rokoch, ktorému to sluší s pokrývkou ale aj hore bez. Pre tých racionálne založených je to Peugeot 307 CC, 2,0 l, 16V, 100 kW, rok výroby 2004.

 

Je to pekná leštenka po rekonštrukcii, prečalúnená do čierno-bielej kombinácie kože. Predchádzajúci majiteľ jej venoval nielen svoje srdce ale aj všetku, nevyhnutnú technickú podporu. Dúfam, že sa mi podarí aspoň priblížiť k štandardu, na ktorý bola zvyknutá.

 

Zatiaľ sa zoznamujeme. Sme spolu už takmer 3 000 km a za tento krátky čas sme si už stihli veľa užiť. Jazdu pod strechou v daždi (dobrá správa - strecha nikde nepresakuje, nemokvá), bez strechy, s páliacim slnkom a zaseknutým kúrením či klinickú smrť ABS modulu. Ale aj radosť z jazdy a slobody pri stiahnutej streche s páliacim slnkom na krku. Sezóna pomaly končí, ale už sa neviem dočkať prvého jarného slnka.

 

post-46985-0-86176400-1412197767_thumb.j

post-46985-0-72309400-1412197797_thumb.j

post-46985-0-28100700-1412197855_thumb.j

post-46985-0-87452100-1412197885_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zdravím,

moc krásné auto:) hodně vážně uvažuju,  že bych si ho také pořídil, ovšem tak rok 2005 ,na novější nemám,ale je to velmi hezké auto. Chtěl bych  se zeptat. Jaký by byl nejlepší motor? nejsem závodník,ale chci ho na pohodovou jízdu pro radost. Má tohle auto nějaké vysloveně špatné závady? Párkrát jsrem 307 řídil  a nechápal jsem, jak každy vychvaluje oktávkua přitom  se v 307 jzdilo mnohem lépe. Ale vím,  že byl nějaký problém  s  vybracemi na nápravě při velkých  rychlostech.  Ale i tak velmi o něm uvažuju je to krasavec:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade prajem stastny novy rok 2015 a prajem ti, aby sa ti tento sen vyplnil. :super Ja som pri hladani toho spravneho kusu najprv dlho prehladaval vlakna diskusii, cital recenzie, dobre aj zle, mnozstvo odstrasujucich prispevkov o tom ake su Peugeoty nespolahlive a nakoniec som aj tak kupoval srdcom. Nejake chyby sa objavili a urcite este objavia. S tym ale treba pocitat. 10 rocne auto uz nie je ziadny mladik. Moje problemy som popisal vo svojom uvodnom prispevku. Momentalne riesim obrovsku spotrebu oleja. :myslim Mam ale na to celu zimu.

 

Co sa tyka motora, je to velmi subjektivne. Cabrio je auto, kde velmi rychlosti neublizis, a teda aj vykon motora je skor filozoficka otazka. Idealne je vyskusat si jednotlive motorizacie na vlastnej kozi. Mne bola napr.  1,6 l malo. Vzhladom na karoseriu su v aute rozne vystuze, a tak sa vaha auta dostava k 1,5 tony. Rozhybat tuto masu nie je sranda. Ked sa to ale rozbehne, uz je dobre. Problem nastane pri potrebe nahleho zrychlenia. Vtedy mi ten motor znel ako vysavac. Otacky stupaju ale vykon, hm... To dvojliter je uz ina kava. V tomto pripade som zatial nepocitil nedostatok vykonu. Je to vykupene vyssou spotrebou, ale zase take tragicke to nie je. Kombinovanu spotrebu(ciastocne aj v mestskej premavke) sa mi dari drzat na urovni 8,5 l.

Z chyb ma napada necitatelny B display. Toto ale este nikto nevyriesil. Poza displej vedu vyduchy vetrania a ked kuris, jednoducho sa znizi citatelnost. Ked sa krystaliky ochladia, zase je vsetko v poriadku. Tolko moje pozorovanie. Druha vec, ktora sa opakuje je vrzganie dveri. Pravdepodobne to bude dane krutenim karoserie pri stiahnutej streche, pretoze ked je strecha hore, vrzganie zmizne. Tretia vec, opotrebovany mechanizmus ovladania kurenia. Su tam take ozubene koliecka, ktore maju tendenciu sa vydrat a potom sa obcas stane, ze aj pri 30C v tieni auto kuri a neda sa to vypnut. O vacsine týchto chyb najdes podrobne info a aj skusenosti s ich odstranenim aj na tomto fore.

 

Prajem stastnu ruku pri vybere a potom uz len slnecnu jar, leto a jesen. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade prajem stastny novy rok 2015 a prajem ti, aby sa ti tento sen vyplnil. :super Ja som pri hladani toho spravneho kusu najprv dlho prehladaval vlakna diskusii, cital recenzie, dobre aj zle, mnozstvo odstrasujucich prispevkov o tom ake su Peugeoty nespolahlive a nakoniec som aj tak kupoval srdcom. Nejake chyby sa objavili a urcite este objavia. S tym ale treba pocitat. 10 rocne auto uz nie je ziadny mladik. Moje problemy som popisal vo svojom uvodnom prispevku. Momentalne riesim obrovsku spotrebu oleja. :myslim Mam ale na to celu zimu.

 

Co sa tyka motora, je to velmi subjektivne. Cabrio je auto, kde velmi rychlosti neublizis, a teda aj vykon motora je skor filozoficka otazka. Idealne je vyskusat si jednotlive motorizacie na vlastnej kozi. Mne bola napr.  1,6 l malo. Vzhladom na karoseriu su v aute rozne vystuze, a tak sa vaha auta dostava k 1,5 tony. Rozhybat tuto masu nie je sranda. Ked sa to ale rozbehne, uz je dobre. Problem nastane pri potrebe nahleho zrychlenia. Vtedy mi ten motor znel ako vysavac. Otacky stupaju ale vykon, hm... To dvojliter je uz ina kava. V tomto pripade som zatial nepocitil nedostatok vykonu. Je to vykupene vyssou spotrebou, ale zase take tragicke to nie je. Kombinovanu spotrebu(ciastocne aj v mestskej premavke) sa mi dari drzat na urovni 8,5 l.

Z chyb ma napada necitatelny B display. Toto ale este nikto nevyriesil. Poza displej vedu vyduchy vetrania a ked kuris, jednoducho sa znizi citatelnost. Ked sa krystaliky ochladia, zase je vsetko v poriadku. Tolko moje pozorovanie. Druha vec, ktora sa opakuje je vrzganie dveri. Pravdepodobne to bude dane krutenim karoserie pri stiahnutej streche, pretoze ked je strecha hore, vrzganie zmizne. Tretia vec, opotrebovany mechanizmus ovladania kurenia. Su tam take ozubene koliecka, ktore maju tendenciu sa vydrat a potom sa obcas stane, ze aj pri 30C v tieni auto kuri a neda sa to vypnut. O vacsine týchto chyb najdes podrobne info a aj skusenosti s ich odstranenim aj na tomto fore.

 

Prajem stastnu ruku pri vybere a potom uz len slnecnu jar, leto a jesen. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V prvom rade prajem stastny novy rok 2015 a prajem ti, aby sa ti tento sen vyplnil. :super Ja som pri hladani toho spravneho kusu najprv dlho prehladaval vlakna diskusii, cital recenzie, dobre aj zle, mnozstvo odstrasujucich prispevkov o tom ake su Peugeoty nespolahlive a nakoniec som aj tak kupoval srdcom. Nejake chyby sa objavili a urcite este objavia. S tym ale treba pocitat. 10 rocne auto uz nie je ziadny mladik. Moje problemy som popisal vo svojom uvodnom prispevku. Momentalne riesim obrovsku spotrebu oleja. :myslim Mam ale na to celu zimu.

 

Co sa tyka motora, je to velmi subjektivne. Cabrio je auto, kde velmi rychlosti neublizis, a teda aj vykon motora je skor filozoficka otazka. Idealne je vyskusat si jednotlive motorizacie na vlastnej kozi. Mne bola napr.  1,6 l malo. Vzhladom na karoseriu su v aute rozne vystuze, a tak sa vaha auta dostava k 1,5 tony. Rozhybat tuto masu nie je sranda. Ked sa to ale rozbehne, uz je dobre. Problem nastane pri potrebe nahleho zrychlenia. Vtedy mi ten motor znel ako vysavac. Otacky stupaju ale vykon, hm... To dvojliter je uz ina kava. V tomto pripade som zatial nepocitil nedostatok vykonu. Je to vykupene vyssou spotrebou, ale zase take tragicke to nie je. Kombinovanu spotrebu(ciastocne aj v mestskej premavke) sa mi dari drzat na urovni 8,5 l.

Z chyb ma napada necitatelny B display. Toto ale este nikto nevyriesil. Poza displej vedu vyduchy vetrania a ked kuris, jednoducho sa znizi citatelnost. Ked sa krystaliky ochladia, zase je vsetko v poriadku. Tolko moje pozorovanie. Druha vec, ktora sa opakuje je vrzganie dveri. Pravdepodobne to bude dane krutenim karoserie pri stiahnutej streche, pretoze ked je strecha hore, vrzganie zmizne. Tretia vec, opotrebovany mechanizmus ovladania kurenia. Su tam take ozubene koliecka, ktore maju tendenciu sa vydrat a potom sa obcas stane, ze aj pri 30C v tieni auto kuri a neda sa to vypnut. O vacsine týchto chyb najdes podrobne info a aj skusenosti s ich odstranenim aj na tomto fore.

 

Prajem stastnu ruku pri vybere a potom uz len slnecnu jar, leto a jesen. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...