jaropiko Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 (upraveno) po koľkých km by sa mal meniť rozvodový remeň peugeot 307 1,6 benzín 80kw ešte nebol menený rok výr.2003 Upraveno 25. září 2014 uživatelem jaropiko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 120.000Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 dá se tahat do 150.000 Km pak už ale riskuješ ve velké míře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gabriel 307 Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 ja tady četl v nějakém vlákně,že to někomu prdlo po cca 100.000-110.000Km ja jsem měnil ve 112.000 Km(čekala nás cesta na Slovač a nechtěl jsem to riskovat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 25. září 2014 Sdílet Odesláno 25. září 2014 na minulém autě Xsara N1 motor 1.8i 66kW což je pežotáckovej motor, jsem měnil až při 155.000 KM a nic se nestalo. Vidíš někomu prdnou rozvody ve 100 tisících a mě zase prdlo těsnění pod hlavou a poslední dobou to praská všem v okolí co mají tenhle motor. Asi jinej gang při výrobě. Je to dost individuální, osobně bych ale 120.000KM překročil jsi-li znalý jak se zachovat, když to praskne a víš co potom, proto to tahám co to jde ikdyž to je práce na 2 hodinky max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 12000 KM podle zatížení motoru pokud je namahaný motor jízdou ve městě tak doporučují snížit interval a hlavně 10 let max. guma stárne. tak utíkej pro nové rozvody a vyměnit, bud rád že nepraskl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 na minulém autě Xsara N1 motor 1.8i 66kW což je pežotáckovej motor, jsem měnil až při 155.000 KM a nic se nestalo. Vidíš někomu prdnou rozvody ve 100 tisících a mě zase prdlo těsnění pod hlavou a poslední dobou to praská všem v okolí co mají tenhle motor. Asi jinej gang při výrobě. Je to dost individuální, osobně bych ale 120.000KM překročil jsi-li znalý jak se zachovat, když to praskne a víš co potom, proto to tahám co to jde ikdyž to je práce na 2 hodinky max. neviem či to myslíš naozaj vážne a hlavne nechápem načo riskovať pre pár km navyše??? a potom ked sa niečo po... tak to je vždy v zaručene najnevhodnejšom momente ...a okrem toho porovnávaš jablká s hruškami, každý motor má svoj interval aj ked sú postavené na rovnakom základe, ten náš má 120t km v ideálnom použití, pri vyžšom zaťažení (mesto, časté krátke jazdy a pod.) sa odporúča skrátiť na 90t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 Nebudu se hádat ale já už vícekrát tahal přes 120.000km a nic se nestalo, tím ovšem nikomu tuto variantu nenutím, je to každého věc. A nepletu jablka s hruškama, protože pokud je postavený na stejný princip, tak stejný princip v tomhle případě materiál je všude stejný, nebo ty máš snad nějaké extra díly od výroby? Vidíš, je to samé, někomu rozvody prdnou někomu ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 lenže ak jeden motor má 66kw a osem ventilov a druhý má 80kw a 16 ventilov tak to potom z pohľadu rozvodov je úplne iný motor takže by som ich veľmi neporovnával Samozrejme že ten rozvod väčšinou vydrží viacej než má predpísané ale už by to nemusel vydržať takže sa to logicky mení ešte skôr než problém nastane. Ja sa tiež nemienim hádať ani nikomu neberiem spôsob údržby ale rozhodne by som to nikomu neodporúčal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 26. září 2014 Sdílet Odesláno 26. září 2014 Živím se opravou aut už 20 let ,moc motorů jsem viděl potkaných jenom protože lidi nedodržují co mají. Tak si přejížděj intervaly ,ale až se ti to potká tak uvidíš kolik to bude stát a navíc ten motor už nikdy nebude co býval. Je to každého věc ,ale motor který najede 120t.km má ve skutečnosti mnohem víc,protože nepočítáš moto hodiny,logickým uvažováním je vyměnit rozvody na 90t. km . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štír62 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 prosím o radu - je x druhů rozvodů a nějak nejsem schopný zjistit jaké si pořídit :-/ vin VF33CNFUC82134784 .Předem děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 SADA ROZVODŮ + VOD. ČERP. kod zboží 16 095 259 80 PODLE SERVIS BOX SADA ROZVODU MOTORU kod zboží 0831 L6 PODLE SERVIS BOX AUTO KELLY Objednací kód: SK VKMA03132 bez vodního čerpadla Objednací kód: SK VKPC83430 vodní čerpadlo já osobně preferuji SKF , Bosch nebo origo od Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štír62 Odesláno 20. říjen 2014 Sdílet Odesláno 20. říjen 2014 Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martan01 Odesláno 13. listopad 2015 Sdílet Odesláno 13. listopad 2015 Jak zjistim ze jsou na voze puvodni rozvody? K vozu nemam zadny zaznam o servisu. Pod vackama prokukuje modry tesnici tmel ktery tam bit nema. Takze rozvody nekdo uz sundaval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kranky Odesláno 13. listopad 2015 Sdílet Odesláno 13. listopad 2015 ja neviem, ked som si nie isty kedy a ci boli menene, tak ich radsej vymenim ako skusat kolko to vydrzi. az taka polozka to zasa nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 13. listopad 2015 Sdílet Odesláno 13. listopad 2015 Jak zjistim ze jsou na voze puvodni rozvody? K vozu nemam zadny zaznam o servisu. Pod vackama prokukuje modry tesnici tmel ktery tam bit nema. Takze rozvody nekdo uz sundaval. nijak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 14. listopad 2015 Sdílet Odesláno 14. listopad 2015 Pokud není záznam o předešlé výměně tak neriskovat a co nejdřív vyměnit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benkyD Odesláno 23. duben 2017 Sdílet Odesláno 23. duben 2017 (upraveno) Dobrý den mám takový dotaz na mé 307 1,6 16V NFU nevím čeho se pořádně chytit , na rozvodech vačky nastavený , aretační kolík zajištěn a když nasadím rozvodový řemen tak značka co je na řemenu nesedí s tou co je na rozvodovém kole ojnice o dva zuby. na předešlých rozvodech se auto při prudkém sešlápnutí pedálu v cca 1300 ot dusil . předem děkuji všem Upraveno 23. duben 2017 uživatelem benkyD doplnení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiriczek Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 No pokud těch 1,3k otáček bylo na 5ce a jel jsi zhruba 50, tak je to dost normální jev.... Pokud je to na volnoběhu a stejnak se to dusí + to má traktorovej zvuk je to jasný... Ale dva zuby jsou už strašně moc na 16 ventil, to by se ti potkalo... Takhle seděj Contitech rozvody: http://fruhy.wbs.cz/Vymena-rozvodu---50500-km---14-let.html Jak jde s motorem točit, když se o to pokoušíš s ráčnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
benkyD Odesláno 24. duben 2017 Sdílet Odesláno 24. duben 2017 na vačkách značky seději přesně jen dole na ojničním kole nesedí značka když je zaaretovaný setrvačník , jinak točit s motorem přez ráčnu jde hladce bez jakého koliv zádrhu ,motor na volnoběh je tichý i při jízdě ale když třeba podřadím a sešlápnu plyn tak má tendenci se zadusit a to samé když dám jedničku a potřebuju se rychle rozjet , jinak veškeré filtry i olej jsou nové , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.